Hola a tots voldria comentar una cosa
Sabeu si per agafar tren hotel Barcelona-Paris es pot agafar seients turístics? Es que vaig mira-ho a Renfe i no surt que es pot anar amb seients, es a dir que nomes pots agafar lliteres i això surt molt car, podríeu dir-me si es pot anar amb classe turística? o nomes es pot amb lliteres turístiques. Agrairia molt la vostra atenció.
Salut i bones vacances
Pregunta sobre els trenhotels
- sergio300792
- N1
- BB9200
- N8
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Re: Pregunta sobre els trenhotels
Hola,
Primerament dir que és classe turista .
Segon, que si no vaig mal errat només hi ha lliteres, seients preferents o si ho prefereixes seients reclinables.
Primerament dir que és classe turista .
Segon, que si no vaig mal errat només hi ha lliteres, seients preferents o si ho prefereixes seients reclinables.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
- genissimon
- N10
Re: Pregunta sobre els trenhotels
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.