Page 1 of 7
Propera reforma de les 447
Posted: Wednesday 12/08/2009 1:05
by victorcasta
Nota: els primers 3 missatges provenen de http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 44#p141644
BB9200 wrote:Potser quan les 447 entrin a la reforma de mitja vida, les adaptin (si hi entren).
Aviat Renfe començarà a reformar trens de la sèrie 447.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Wednesday 12/08/2009 9:26
by canalcole
victorcasta wrote:BB9200 wrote:Potser quan les 447 entrin a la reforma de mitja vida, les adaptin (si hi entren).
Aviat Renfe començarà a reformar trens de la sèrie 447.
Però com van fer amb les 440, o com estàn fent ja amb algunes 447?
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Wednesday 12/08/2009 9:45
by metring
Però que no n'hi han ja de 447 reformades? les que tenen més llum, el tapissat gris clar...
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Wednesday 12/08/2009 15:32
by victorcasta
Una reforma en el sentit de millorar-ne l'accessibilitat a aquestes unitats per a PMR.
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Wednesday 12/08/2009 15:38
by metring
A veure què tal...Ara bé, és irónic que els Civia siguin tant alts per a tantes estacions, i siguin els trens adaptats...
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Wednesday 12/08/2009 16:12
by canalcole
metring wrote:A veure què tal...Ara bé, és irónic que els Civia siguin tant alts per a tantes estacions, i siguin els trens adaptats...
Els hi treuran esglaons a les 447 per adaptar-les al mode 'Civia'?
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Wednesday 12/08/2009 16:50
by davida
Les 446 del Rodalies Bilbao de les linies del antic BPT que tenen de tota la vida andanes altes tipo metro, l'estrep exterior no s'obre i hi ha un caixó que elimien l'ultim esclao de forma que l'andana queda a peu pla de l'interior de les unitats. De forma similar a les unitats del metro actuals de Barcelona.
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Wednesday 12/08/2009 17:43
by BB9200
Seria bo que passés aquí això, però molt ho dubto.
M'imaginava que farien aquestes reformes, però no n'estava enterat, gràcies.
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Wednesday 12/08/2009 19:52
by marc
Pel que van dir fa un temps per la tele, crec que després de la reforma quedaran com les 213 de fgc, amb la porta central del cotxe intermig a nivell d'andana. Amb tot, les adaptin com les adaptin hauran de millorar les andanes, ja que no n'hi ha cap d'igual: la de Vic queda molt allunyada del tren, la de sants (si no recordo malament) queda una mica baixa, ............
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Wednesday 12/08/2009 21:08
by viscaelcat
Podeu posar les fonts que expliquen aquesta reforma? M'agradaria consultar-les.
Jo crec que una reforma de debò seria que les fessin diàfanes i amb línies fluorescents com els civies.
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Thursday 13/08/2009 9:36
by marc
jo vaig veure la noticia al 3cat24.cat, però l'he buscat al cercador i no l'he sabut veure, si la troveu m'haviseu. Per cert crec que tarmbé seria bo fer el tren continu amb passadis d'interconecció enre cotxes (i així estalviar-nos els ... que fumen entre els cotxes)
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Thursday 13/08/2009 12:12
by canalcole
marc wrote:Per cert crec que tarmbé seria bo fer el tren continu amb passadis d'interconecció enre cotxes (i així estalviar-nos els ... que fumen entre els cotxes)
I creus que deixaran de fer-ho?
Una m... Als Civies com que no tenen portes per canviar de vagó, es fiquen als lavabos, o directament, al mig del vagó.
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Thursday 13/08/2009 12:58
by Lluita1714
marc wrote:jo vaig veure la noticia al 3cat24.cat, però l'he buscat al cercador i no l'he sabut veure, si la troveu m'haviseu. Per cert crec que tarmbé seria bo fer el tren continu amb passadis d'interconecció enre cotxes (i així estalviar-nos els ... que fumen entre els cotxes)
Ells són culpables dels seus vicis, ells se'n fan responsables, i prefereixo que es quedin al mig, amb un risc que ells assumeixen, a que fumin dins del vagó, tirant el fum a la cara de la resta de viatgers.
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Thursday 08/10/2009 17:02
by Jordi Freixas
Perfecte!! Però amb tot això... com queda el millorar el seu interiorisme per ficar-hi uns seients decents? (per exemple, per les 447 que van a Puigcerdà...)
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Thursday 08/10/2009 19:45
by Oriol
Reformar les 447 per baixar el terra del cotxe intermig suposa tocar fins i tot el bastidor. Voleu dir que realment es farà això d'adaptar-les a PMR?
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Monday 26/10/2009 0:29
by Mr. Baricentro
Yo de vosaltres començaría a ferlis fotos abans de que es porti a terme la "gran obra" que tenen prevista... No te desperdici, i cara a PMR esta ben disenyada. Aixo si, no se com acabará tot plegat...
Sobre el tema del passadis continu: tens equips als extrems dels cotxes(equips, BT's, etc..) per enmig, a diferencia dels 3000/4000 del metro que lunic que tenien eren dos llunes abatibles i una porta... Ara be, res es impossible...
Lo del pis clar i iluminació clara es porta a terme en la R de mitja vida, aixi com altres "millores" o modificacions.
Torno a repetir, feu fotos...
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Monday 26/10/2009 1:34
by Jordi Freixas
Amb això vol dir que en saps alguna cosa tu del que pensen fer?
Saps si pensen fer-hi alguna cosa especial amb les 447 que fan serveis per la línia de Puigcerdà?
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Monday 26/10/2009 18:36
by Mr. Baricentro
Respecte al tema d'adaptacions a linies concretes, desconec qualsevol intencio portarnen a terme. L'esmentada linia es considerada com a linia de rodalies, i com a tal, doncs, ídem.
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Tuesday 27/10/2009 2:33
by Jordi Freixas
Però recorda que l'esmentada línia, no està considerada com a Rodalies perquè realment ho sigui; ho està com a mesura per mantenir obert el tram de fora del nucli de Rodalies de Barcelona.
Re: Propera reforma de les 447
Posted: Tuesday 27/10/2009 14:40
by oriolp13
Jordi Freixas wrote:Però recorda que l'esmentada línia, no està considerada com a Rodalies perquè realment ho sigui; ho està com a mesura per mantenir obert el tram de fora del nucli de Rodalies de Barcelona.
És igual el perquè sigui consiuderada una línia de rodalies. Al estar-hi considerada, serà gestionada com a tal, per tant, el problema de l'adaptació dels trens no és adaptar les 447, sinó considerar que la línia ha de ser MD, i aleshores si que s'ha de reclamar que tingui trens cómodes. Al ser tractada com a rodalies, els trens són d'aquesta UN, i per a ella, seria un inconvenient acondicionar uns trens, ja que haurien d'estar sempre en aquella línia, disminuïnt les possibilitats de rotació de material.