Pidolaires als transports

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
fcuevas27

Pidolaires als transports

Post by fcuevas27 »

No es ben be un tema transportil pero m'he quedat :? alla a les 9,30h, mes o menys, fabra i puig, hi havia un ¿pakistani? pidolant de genolls a un dels vago del metro...
metring
Administrador

Re: Pidolant de genolls a la l1...

Post by metring »

Em sona moltíssim que en algun fil se'n va parlar, però no trobo res...
Per cert, que ara a l'estiu, la quantitat de gent tocant música dins el metro és bestial!!!
fcuevas27

Post by fcuevas27 »

Ja ho pensat, segur que es un tema que s'haura tractat en algun altre fil, pero agafo el metro de tant en tant, i m'he quedat una mica sorprès, la veritat :nose
Renfe451
N9
N9

Post by Renfe451 »

fcuevas27 wrote:Ja ho pensat, segur que es un tema que s'haura tractat en algun altre fil
El tema dels músics s'ha tractat en aquest fil: http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 80#p141720 que casualment, el fet que vaig explicar en aquell fil, també va passar a la L1.
wefer
Administrador

Post by wefer »

Deixem aquest fil dedicat als pidolaires en concret, donat que l'altra és més aviat d'incivisme, i no sé si aquesta plaga concreta es pot incloure dins d'aquest fet.
No sé si és aquest o un altre, però ja fa uns mesos també vaig trobar-me diversos dies amb un individu que demanava de genolls, amb la "gàcia" de que el tio anava equipat amb un coixí per a més comoditat seva. També tenia l'habilitat de demanar en plena hora punta, i malgrat l'abarrotament dels trens de la L1, aconseguia anar passant d'un cotxe a un altre.

Dir, igualment, que últimament s'està notant un augment significatiu de pidolaires i músics en totes les seves estranyes facetes, com a mínim a TMB. Això, no m'estranya si tenim en compte que el negoci ha de ser rodó. si no, nirem uns quants números ràpids.
Comptem que de cada cotxe, el pidolaire tregui 1 euro. No és gens difícil, donat que un mínim de tres o quatre presones acostumen a donar-li alguna cosa, i segurament alguns deuen donar ja aquest euro, és a dir, no seria d'estranyar que treiés 3 o 4 euros per cotxe... però és igual, tirem baix i comptem 1 euro. Si es fa 1 cotxe cada dues estacions (n'hi ha que fan 1 cotxe per estació), tenim que aproximadament triga 15 minuts en fer-se tot el tren (els d'1 cotxe/estació, serien uns 7 minuts). Per tant:
  • 15 minuts = 1 tren = 5 cotxes
  • 1 cotxe = 1 euro
  • 5 cotxes = 5 euros
  • Resultat: 5 euros per 15 minuts
  • 1 hora = 20 euros
Si l'individu en qüestió fes una jornada laboral de 8 hores, com fem la majoria de mortals, treuria 160 euros diaris.
Si "treballés" 5 dies a la setmana (és a dir, el cap de setmana tot lliure, cosa que molts treballadors no tenen), es treu 3.520 euros al mes, nets i lliures d'impostos

Qui cobra això actualment? Us asseguro que jo com a mínim, no.

Solució: no donar MAI res a aquesta gent, que simplement s'aprofita de la bona fe dels altres. A veure si entre tots aconseguim que busquin feina, i deixin de tocar els nassos al personal.
metring
Administrador

Post by metring »

I jo pringant, anant a treballar a la quinta forca, per molt menys!!!! :'(

Per què no fem una banda de música del FTC, i ens anem repartint entre els trens? :twisted:
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Tot i així, es nota el tipus de persones que pidolen: gent que forma part de màfies (aquests canten) però es pot distingir entre els que han fet d'això una manera de viure i aquells que ho fan per necessitat i per un període de temps.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”