Renfe extravia part d'un Talgo a Segur de Calafell!!!
Posted: Friday 21/08/2009 14:59
Això és flipant!
ADIF EXTRAVIA PART D’UN TALGO AL SEU PAS PER L’ESTACIÓ DE SEGUR
Els companys d’ICV de Calafell, han pescat una peça de bones dimensions i pes considerable, al voltant de l’estació de Segur de Calafell. Aquesta vegada no es tracta d’un peix lliri o un tauró a prop de nostres platges.
Els companys d’ICV de Calafell, han pescat una peça de bones dimensions i pes considerable, al voltant de l’estació de Segur de Calafell. Aquesta vegada no es tracta d’un peix lliri o un tauró a prop de nostres platges.
Es tracta de la peça que un Talgo al seu pas per Segur ha extraviat.
Deixant de banda el to irònic que hem donat a l’iniciï del comunicat.
ICV considera lamentable i molt greu aquest fets, afortunadament no hem de lamentar cap víctima.
Si a la manca de passos subterranis i l’absència de tancat de seguretat l’afegim que els trens extraviïn la seva estructura metàl·lica per el camí, es crea una situació força preocupant.
En aquest sentit, davant d’aquest incident i com mesura preventiva, demanem;
1.- La reducció de velocitat dels trens tant regionals com de llarga distancia al seu pas per el nostre Municipi.
2.- Que s’obri una investigació per determinar quin tren ha estat el qual s’ha anat desmuntant per el camí i si tenia les revisions de manteniment en regla.
3.- Considerem prioritari la seguretat i la vida de les persones, per això, no ens podem contentar amb el compromís de que al 2010 tindrem dos passos subterranis. Hem de completar i finalitzar tant el tancat al llarg del Municipi, com la totalitat dels passos, per lo que emplacem a l’equip de govern a crear un calendari d’inici i final del projecte.
4.- Traslladar als responsables d’ADIF, les preocupacions,les demandes i les queixes, amb l’ intenció que prioritzi les solucions.
L’Agrupació d’ICV Calafell, entregarà a l’Ajuntament una instancia amb aquestes peticions, adjuntant les fotos que hem tret, de la peça en qüestió.
http://www.iniciativa.cat/calafell/news/20600
LA ALTA TECNOLOGIA DE ADIF.
UNA MICA DE INFORMACIÓ TÈCNICA SOBRA ALS NOSTRES TRENS. FACILITADA PER AGUSTÍ DAROCA. GRACIES
Va poder matar a algú ...
La peça pertany al carenat inferior d’una locomotora TALGO 250 fabricada sota llicencia Bombardier (no sé quina sèrie, cadascuna té diferències estètiques). Són peces que serveixen per a cobrir els mecanismes inferiors de la locomotora (compressors, transformadors, etc.). Compleixen la funció de protegir al mecanisme i millorar l’aerodinàmica. La de la foto està darrere del bogie davanter dret (en la foto t’assenyalo la de l’esquerra, no he trobat una foto del altre costat).
Els trens de rodalia també les tenen, però de tant obrir-les i tancar-les es deterioren i els operaris acaben per desmuntar-les, solen ser de fibra de carboni i la vibració que pateix el tren a tota ai carai! acaben per afluixar-les i passa el que passa (també succeïx en els avions, et sorprendria saber quantes peces cauen d’un avió…).
La locomotora té una potència de 2500 KW (CA) / 2000 KW (CC) amb doble cap motriu, Té un sistema de frenat elèctric (Recuperació 2400 KW i Reostàtic 2000 KW). Velocitat màxima: 250 km/h (en alguns trams de l’AVE, com el túnel de Guadarrama, s’ha restringit la velocitat d’aquest model pel soroll i vibracions que genera, volien un Mercedes Benz i en la pràctica…).
http://www.iniciativa.cat/calafell/news/20601
ADIF EXTRAVIA PART D’UN TALGO AL SEU PAS PER L’ESTACIÓ DE SEGUR
Els companys d’ICV de Calafell, han pescat una peça de bones dimensions i pes considerable, al voltant de l’estació de Segur de Calafell. Aquesta vegada no es tracta d’un peix lliri o un tauró a prop de nostres platges.
Els companys d’ICV de Calafell, han pescat una peça de bones dimensions i pes considerable, al voltant de l’estació de Segur de Calafell. Aquesta vegada no es tracta d’un peix lliri o un tauró a prop de nostres platges.
Es tracta de la peça que un Talgo al seu pas per Segur ha extraviat.
Deixant de banda el to irònic que hem donat a l’iniciï del comunicat.
ICV considera lamentable i molt greu aquest fets, afortunadament no hem de lamentar cap víctima.
Si a la manca de passos subterranis i l’absència de tancat de seguretat l’afegim que els trens extraviïn la seva estructura metàl·lica per el camí, es crea una situació força preocupant.
En aquest sentit, davant d’aquest incident i com mesura preventiva, demanem;
1.- La reducció de velocitat dels trens tant regionals com de llarga distancia al seu pas per el nostre Municipi.
2.- Que s’obri una investigació per determinar quin tren ha estat el qual s’ha anat desmuntant per el camí i si tenia les revisions de manteniment en regla.
3.- Considerem prioritari la seguretat i la vida de les persones, per això, no ens podem contentar amb el compromís de que al 2010 tindrem dos passos subterranis. Hem de completar i finalitzar tant el tancat al llarg del Municipi, com la totalitat dels passos, per lo que emplacem a l’equip de govern a crear un calendari d’inici i final del projecte.
4.- Traslladar als responsables d’ADIF, les preocupacions,les demandes i les queixes, amb l’ intenció que prioritzi les solucions.
L’Agrupació d’ICV Calafell, entregarà a l’Ajuntament una instancia amb aquestes peticions, adjuntant les fotos que hem tret, de la peça en qüestió.
http://www.iniciativa.cat/calafell/news/20600
LA ALTA TECNOLOGIA DE ADIF.
UNA MICA DE INFORMACIÓ TÈCNICA SOBRA ALS NOSTRES TRENS. FACILITADA PER AGUSTÍ DAROCA. GRACIES
Va poder matar a algú ...
La peça pertany al carenat inferior d’una locomotora TALGO 250 fabricada sota llicencia Bombardier (no sé quina sèrie, cadascuna té diferències estètiques). Són peces que serveixen per a cobrir els mecanismes inferiors de la locomotora (compressors, transformadors, etc.). Compleixen la funció de protegir al mecanisme i millorar l’aerodinàmica. La de la foto està darrere del bogie davanter dret (en la foto t’assenyalo la de l’esquerra, no he trobat una foto del altre costat).
Els trens de rodalia també les tenen, però de tant obrir-les i tancar-les es deterioren i els operaris acaben per desmuntar-les, solen ser de fibra de carboni i la vibració que pateix el tren a tota ai carai! acaben per afluixar-les i passa el que passa (també succeïx en els avions, et sorprendria saber quantes peces cauen d’un avió…).
La locomotora té una potència de 2500 KW (CA) / 2000 KW (CC) amb doble cap motriu, Té un sistema de frenat elèctric (Recuperació 2400 KW i Reostàtic 2000 KW). Velocitat màxima: 250 km/h (en alguns trams de l’AVE, com el túnel de Guadarrama, s’ha restringit la velocitat d’aquest model pel soroll i vibracions que genera, volien un Mercedes Benz i en la pràctica…).
http://www.iniciativa.cat/calafell/news/20601