Es perllonga el servei de bus entre la Torre de Claramunt i Igualada fins a Mediona
Data: 3/7/2009
El Departament de Política Territorial i Obres Públiques perllongarà a partir de dilluns la línia d’autobús que connecta actualment els municipis de la Torre de Claramunt, Capellades i Igualada, per arribar també fins als nuclis de la Font del Bosc i les Pinedes de Sant Elies, que pertanyen al municipi de Mediona. L’actuació permetrà millorar l’accessibilitat a l’hospital comarcal d’Igualada des d’aquestes àrees, així com facilitar l’enllaç amb altres línies d’autobús i amb el ferrocarril, a Capellades i Igualada, amb 8 expedicions diàries. Aquesta millora de l’oferta de transport públic a les comarques de l’Anoia i l’Alt Penedès comportarà una inversió de prop de 10.000 euros pel que resta del 2009.
Actualment, existeix una línia d’autobús a la comarca de l’Anoia que enllaça les poblacions d’Igualada i Capellades, amb diversos nuclis dels municipis de la Torre de Claramunt i la Pobla de Claramunt, amb 19 sortides diàries, 9 d’anada i 10 de tornada, amb diverses variants de recorregut.
Per tal d’apropar la xarxa de transport públic a nous nuclis urbans, arribar a la comarca de l’Alt Penedès, on s’han detectat noves necessitats de mobilitat, i facilitar l’accés a punts d’especial interès com ara l’hospital o estacions de ferrocarril i autobusos, el Departament de Política Territorial i Obres Públiques ha impulsat la prolongació d’aquesta línia.
En aquest sentit, a partir de dilluns, 6 de juliol, 8 de les expedicions diàries actuals, 4 d’anada i 4 de tornada, arribaran també fins als nuclis de la Font del Bosc i les Pinedes de Sant Elies, que pertanyen al municipi de Mediona.
Les anades seran a les 7.50, 11.35, 13.45 i les 18.10 hores, des de Capellades i Igualada, segons el servei. Pel que fa a les tornades, seran a les 8.50, 12.55, 15.20 i 19.35 hores, des del nucli de les Pinedes de Sant Elies, i segons el servei arribaran a l’estació de tren de Capellades o a l’Hospital d’Igualada passant per l’estació d’autobusos.
Aquesta actuació s’emmarca dins les mesures previstes en el Pla de Transports de Viatgers 2008-2012 aprovat pel Govern amb l’objectiu de millorar l’oferta i la qualitat del transport públic arreu del territori.
La prolongació d’aquest servei, gestionat per l’empresa Montferri Hermanos SL, comportarà una inversió per al 2009 de prop de 10.000 euros, a càrrec del DPTOP.
Es perllonga bus de Torre de Claramunt i Igualada a Mediona
Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Es perllonga bus de Torre de Claramunt i Igualada a Mediona
Post by Ecomobisostrans »
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”
Jump to
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario
- ↳ Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público
- ↳ Vehicles privats / Vehículos privados
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros
- ↳ Transport en general / Transporte en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport / Historia del transporte
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos
- ↳ Oci i divertiments / Ocio y divertimentos
- ↳ Comunicats del Fòrum / Comunicados del Foro
- ↳ Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats / Enlaces recomendados
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona (NOU)
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Amics del Carrilet del Delta de l'Ebre
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ ASSOTRAM
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ Rodalia.info
- ↳ ARMF
- ↳ Tren de La Pobla de Llillet
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Reclamacions EMT-AMB
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Plataforma per a la Defensa d'un Ferrocarril Públic i de Qualitat
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ TB Transportes de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Tren de Palau
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFE)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró