Hispano Igualadina amb Monbus
Hispano Igualadina amb Monbus
Hola Companys,
Ultimament ja he vist varis cops Hispanos Igualadines circulant amb la nova imatge de monbus, pensaba que era cosa de les darreres incorporacions a la flota... pero pel que pogut observar hi han unitat més antigues que han sigut repintades amb la nova imatge tant de monbus-hispano igualadina com la de Trasports Públics de Catalunya ( que per cert... no entenc la mania que han agafat els dissenyadors de la Generalitat de ficar en quadrats tots els logos... alguns guanyen, pero d'altres... com FGC i TPC surten perdent).
De la mateixa manera manera us vull preguntar que penseu de la nova imatge corporativa, colors groc i blau lilós... un bus majoritariament de color blanc, amb l'exepció de les franges de colors i un petit, bastant petit recuadre que diu Monbus-Hispano Igualadina ?
Personalment penso que s'ha perdut una mica la imatge de bus interurbà, semblant ara més busos de servei discrecional.? no penseu? A més... les noves unitats porten els vidres tintats de color fosc... des de l'exterior no es veu l'interior
Ultimament ja he vist varis cops Hispanos Igualadines circulant amb la nova imatge de monbus, pensaba que era cosa de les darreres incorporacions a la flota... pero pel que pogut observar hi han unitat més antigues que han sigut repintades amb la nova imatge tant de monbus-hispano igualadina com la de Trasports Públics de Catalunya ( que per cert... no entenc la mania que han agafat els dissenyadors de la Generalitat de ficar en quadrats tots els logos... alguns guanyen, pero d'altres... com FGC i TPC surten perdent).
De la mateixa manera manera us vull preguntar que penseu de la nova imatge corporativa, colors groc i blau lilós... un bus majoritariament de color blanc, amb l'exepció de les franges de colors i un petit, bastant petit recuadre que diu Monbus-Hispano Igualadina ?
Personalment penso que s'ha perdut una mica la imatge de bus interurbà, semblant ara més busos de servei discrecional.? no penseu? A més... les noves unitats porten els vidres tintats de color fosc... des de l'exterior no es veu l'interior
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Penso el mateix que tu: que pintats així tenen més aspecte d'autobús discrecional. De totes maneres, suposo que deu ser que estem massa habituats a l'esquema de colors i el logotip clàssic, de totala vida, i ara qualsevol cosa ens sembla estrany...
He notat que des que Monbus i l'Hispano Igualadina s'han fusionat, a les línies que jo faig servir hi ha un ball de conductors i d'autobusos mai vist abans. Era costum que sempre venia el mateix conductor amb el mateix autobus mentre que ara mai saps quin conductor tocarà ni amb quin autobús vindrà. Sembla que estan "movent" coses a l'empresa ... Ja podria moure els horaris que porten quasi 8 anys sense tocar-se malgrat la seva absurditat! Us n'adjunto un exemple.
He notat que des que Monbus i l'Hispano Igualadina s'han fusionat, a les línies que jo faig servir hi ha un ball de conductors i d'autobusos mai vist abans. Era costum que sempre venia el mateix conductor amb el mateix autobus mentre que ara mai saps quin conductor tocarà ni amb quin autobús vindrà. Sembla que estan "movent" coses a l'empresa ... Ja podria moure els horaris que porten quasi 8 anys sense tocar-se malgrat la seva absurditat! Us n'adjunto un exemple.
- Attachments
-
- igualadina.jpg (64.84 KiB) Viewed 20487 times
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Imagino que el de l'esquerra deu ser el Martorell-Barcelona i el de la dreta l'invers, l'horari que has adjuntat no ho especifica.
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
A http://www.camionesclasicos.com hi ha unes fotos de les cotxeres de Monbus, amb Hispanos, a Barcelona. Sap algú per on cau aquesta cochera?
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Castells demana al Govern que retiri Hispano Igualadina de la concessió d´autocars
L'alcalde d'Igualada denuncia "reiterats incompliments" del servei per part de l'empresa
ACN L'alcalde d'Igualada, Marc Castells, ha demanat aquest dimarts al director general de Transport i Mobilitat, Ricard Font, que iniciï els tràmits per suspendre o retirar la concessió que té l'empresa Hispano Igualadina com a prestadora del servei regular d'autobús entre Igualada i Barcelona. L'alcalde ha traslladat a Font les queixes que fan els usuaris habituals, encapçalades majoritàriament per "una deficient atenció al client" i per "l'incompliment sistemàtic dels horaris". Castells ha assegurat que el consistori intentarà esgotar totes les fórmules jurídiques per aconseguir que aquest servei respecti allò que estipula la seva concessió.
Castells ha fet aquesta petició per escrit al director general de Transport i Mobilitat com a conseqüència dels "reiterats incompliments en aquest servei" per part de la companyia Hispano Igualadina. L'alcalde d'Igualada ha demanat al Govern que s'impliqui en la solució d'aquest problema.
Hispano Igualadina és propietat de l'empresa de transports gallega Monbús des de l'any 2008. Aquest grup d'abast estatal compta amb una flota de 1.000 autobusos i un nombre similar de treballadors.
FONT: Regió 7
L'alcalde d'Igualada denuncia "reiterats incompliments" del servei per part de l'empresa
ACN L'alcalde d'Igualada, Marc Castells, ha demanat aquest dimarts al director general de Transport i Mobilitat, Ricard Font, que iniciï els tràmits per suspendre o retirar la concessió que té l'empresa Hispano Igualadina com a prestadora del servei regular d'autobús entre Igualada i Barcelona. L'alcalde ha traslladat a Font les queixes que fan els usuaris habituals, encapçalades majoritàriament per "una deficient atenció al client" i per "l'incompliment sistemàtic dels horaris". Castells ha assegurat que el consistori intentarà esgotar totes les fórmules jurídiques per aconseguir que aquest servei respecti allò que estipula la seva concessió.
Castells ha fet aquesta petició per escrit al director general de Transport i Mobilitat com a conseqüència dels "reiterats incompliments en aquest servei" per part de la companyia Hispano Igualadina. L'alcalde d'Igualada ha demanat al Govern que s'impliqui en la solució d'aquest problema.
Hispano Igualadina és propietat de l'empresa de transports gallega Monbús des de l'any 2008. Aquest grup d'abast estatal compta amb una flota de 1.000 autobusos i un nombre similar de treballadors.
FONT: Regió 7
Salvem l'Estació de França!
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Queixes semblants hi ha hagut pel que fa al servei entre Tarragona i Reus d'aquesta mateixa empresa.
m.h.t. wrote:Castells demana al Govern que retiri Hispano Igualadina de la concessió d´autocars
L'alcalde d'Igualada denuncia "reiterats incompliments" del servei per part de l'empresa
ACN L'alcalde d'Igualada, Marc Castells, ha demanat aquest dimarts al director general de Transport i Mobilitat, Ricard Font, que iniciï els tràmits per suspendre o retirar la concessió que té l'empresa Hispano Igualadina com a prestadora del servei regular d'autobús entre Igualada i Barcelona. L'alcalde ha traslladat a Font les queixes que fan els usuaris habituals, encapçalades majoritàriament per "una deficient atenció al client" i per "l'incompliment sistemàtic dels horaris". Castells ha assegurat que el consistori intentarà esgotar totes les fórmules jurídiques per aconseguir que aquest servei respecti allò que estipula la seva concessió.
Castells ha fet aquesta petició per escrit al director general de Transport i Mobilitat com a conseqüència dels "reiterats incompliments en aquest servei" per part de la companyia Hispano Igualadina. L'alcalde d'Igualada ha demanat al Govern que s'impliqui en la solució d'aquest problema.
Hispano Igualadina és propietat de l'empresa de transports gallega Monbús des de l'any 2008. Aquest grup d'abast estatal compta amb una flota de 1.000 autobusos i un nombre similar de treballadors.
FONT: Regió 7
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- JPlanas
- N6
- Posts: 224
- Joined: Tuesday 12/10/2010 18:36
- Facebook: http://jordi.planas.cat/
- Location: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
- Contact:
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Certament, afegint també que s'ha perdut l'accessibilitat per les persones amb mobilitat reduïda: venen autobusos sense rampes (no comprenc com poden rebre diners públics) o arriben amb un xòfer que no les sap fer anar.josep_serre wrote:Queixes semblants hi ha hagut pel que fa al servei entre Tarragona i Reus d'aquesta mateixa empresa.
Tot anava molt millor abans de l'absorció.
Com no tinguis el telèfon de la persona que organitza el tràfic i ho demanis el dia d'abans no pots fer el trajecte en cadira de rodes... miro el calendari... i si senyors estem al segle XXI!!!
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Notícia del 28 d'abril del 2010:josep_serre wrote:Queixes semblants hi ha hagut pel que fa al servei entre Tarragona i Reus d'aquesta mateixa empresa.
El PTOP amenaça amb retirar la concessió a Hispano Igualadina
La Generalitat amenaça amb retirar la concessió a Hispano-Igualadina si no es normalitza d’immediat el servei de la línia d’autobús que uneix Tarragona i Reus.
En el darrer mes i mig el Govern ha rebut més de 200 queixes formals d’usuaris que es queixen d’incompliments d’horaris, mala informació i autocars deficients.
A banda, els serveis d’inspecció han detectat anomalies.
Per aquest motiu, la direcció general de Transport Terrestre té oberts diversos expedients sancionadors, que poden acabar amb una important multa econòmica si es declaren provades les irregularitat.
A banda, s’ha requerit a l’empresa que es normalitzi d’immediat el servei.
El director general de transport, Manel Villalante, ha explicat a Tarragona Ràdio que si les anomalies persisteixen podrien arribar a retirar la concessió.
El tinent d’alcalde de mobilitat, Carles Castillo, demana a la Generalitat que actuï amb contundència per obligar l’empresa a donar un bon servei.
Reclama que si és necessari se’ls retiri la concessió de la línia.
Castillo creu que l’Empresa Municipal de Transport podria assumir la línia Tarragona-Reus si és necessari.
Els sindicats també han denunciat irregularitats a l’Hispano Igualadina i els usuaris han emprès una recollida de signatures.
FONT: Tarragona Ràdio
I què se n'ha fet? Res.
Salvem l'Estació de França!
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
http://www.lavanguardia.com/local/20120 ... barse.html
El autocar de la Hispano incendiado salió del taller sin que le hicieran las pruebas pertinentes
El conductor no podía conducir el autocar de línea, ya que su contrato especifica que solo puede cubrir el servicio discrecional y escolar
Anoia | 25/06/2012 - 00:03h
JORDI CUADRAS
Igualada
El autocar de la Hispano Igualadina-Monbus que se incendió el viernes 1 de junio por la tarde en la autovía A-2 en El Bruc, “no se le hicieron las pruebas pertinentes después de una reparación en el taller”. Según ha podido saber LaVanguardia.com, el vehículo fue reparado de los frenos, el aire condicionado y el motor. Debido al fallo de otro autocar tubo que ser puesto en circulación antes que el mecánico lo pudiera probar.
Fuentes cercanas a la empresa han explicado que "estaba en el taller después del incendio de una rueda que se produjo hace dos meses, lo que hace sospechar que es la misma causa del incendio del 1 de junio". Aseguran que "con la prueba pertinente después de la reparación se hubieses podido detectar el problema en vez de ponder en peligro a los pasajeros". Además, el autocar incendiado era “el más viejo de la flota y tenía que ser retirado de la circulación este mismo verano, cuando acabase el curso escolar”. Llevaba 8 años en funcionamiento, cuando la media de antigüedad de los autobuses de la Hispano Igualadina-Monbus es de 4 años.
Ante estos datos, uno de los directivos de la compañía, José Manuel Lado, ha negado que el autocar fuera puesto en la carretera sin todas las garantías y ha explicado a LaVanguardia.com que “en estos momentos los Mossos d’Esquadra están llevando a cabo la investigación para saber qué causó el incendio del autocar”. Al cabo de 2 días, el autobús incendiado fue trasladado del garaje de la compañía en Igualada, donde se encontraba después del incidente, y parece ser que ha sido trasladado a Galicia donde Monbus tiene su sede sin que los mecánicos hayan podido examinarlo.
Según explican diversos de los casi 50 pasajeros que estaban dentro del autocar, un coche alertó al conductor que salía humo negro de la parte trasera del vehículo. Este paró y los pasajeros bajaron y circularon por la cuneta de la autovía para alejarse del autocar. Al cabo de 10 minutos escucharon una gran explosión y el vehículo empezó a arder hasta quedar completamente calcinado. Al ver la escena, una de las pasajeras tuvo que ser atendida por los servicios de urgencias por un ataque de ansiedad. “Nos ha venido solo de 10 minutos, la tragedia hubiese podido ser muy grande”, relataban algunos usuarios a través de Twitter.
El conductor no estaba contratado para llevar este bus
Otro de los aspectos que afectan el incendio del autocar en El Bruc y que ha podido conocer LaVanguardia.com, es que el contrato del conductor que lo llevó no era para el servicio de línea regular, sino que su contrato solo le permite conducir autocares del servicio discrecional o escolar de la empresa, pero en ningún caso para el transporte de viajeros de Barcelona a Igualada como hizo. Y es que los conductores de la línea regular, dentro de la empresa Monbus, dependen de Hispano Igualadina y están habilitados para conducir en los trayectos de las líneas que subvenciona la Generalitat, pero los responsables de los servicios discrecionales y escolares dependen de Monforte con otro tipo de contrato, a pesar de formar parte también de Monbus. El conductor del autocar incendiado pertenece a Monforte y no a la Hispano.
Ante todas esas informaciones aportadas por LaVanguardia.com, el concejal de Mobilitat del Ayuntamiento de Igualada, Jordi Pont, ha explicado que “si se acaban confirmando, los hechos serían de una gravedad imperdonable y la Generalitat debería emprender las medidas sancionadoras oportunas y activar definitivamente los mecanismos para retirar la concesión a la empresa”.
Las quejas de los usuarios siguen creciendo
Hace tres semanas, se puso en marcha una aplicación para web y teléfonos móviles a través de la cual se puede denunciar cualquier incidencia en el servicio de autobús de la Hispano Igualadina-Monbus. Hasta el momento ya se han recibido unas 70 quejas que han sido enviadas, desde el Ayuntamiento de Igualada, a la empresa y también a la direcció general de transports de la Generalitat de Catalunya. Hace años que los usuarios luchan para que se mejore el servicio, ya que acumula retrasos, averías, gente que no puede sentarse porque va lleno y hasta se ha denunciado que una pasajera cogió una lipotimia dentro de un autocar porque el aire condicionado estaba estropeado.
El autocar de la Hispano incendiado salió del taller sin que le hicieran las pruebas pertinentes
El conductor no podía conducir el autocar de línea, ya que su contrato especifica que solo puede cubrir el servicio discrecional y escolar
Anoia | 25/06/2012 - 00:03h
JORDI CUADRAS
Igualada
El autocar de la Hispano Igualadina-Monbus que se incendió el viernes 1 de junio por la tarde en la autovía A-2 en El Bruc, “no se le hicieron las pruebas pertinentes después de una reparación en el taller”. Según ha podido saber LaVanguardia.com, el vehículo fue reparado de los frenos, el aire condicionado y el motor. Debido al fallo de otro autocar tubo que ser puesto en circulación antes que el mecánico lo pudiera probar.
Fuentes cercanas a la empresa han explicado que "estaba en el taller después del incendio de una rueda que se produjo hace dos meses, lo que hace sospechar que es la misma causa del incendio del 1 de junio". Aseguran que "con la prueba pertinente después de la reparación se hubieses podido detectar el problema en vez de ponder en peligro a los pasajeros". Además, el autocar incendiado era “el más viejo de la flota y tenía que ser retirado de la circulación este mismo verano, cuando acabase el curso escolar”. Llevaba 8 años en funcionamiento, cuando la media de antigüedad de los autobuses de la Hispano Igualadina-Monbus es de 4 años.
Ante estos datos, uno de los directivos de la compañía, José Manuel Lado, ha negado que el autocar fuera puesto en la carretera sin todas las garantías y ha explicado a LaVanguardia.com que “en estos momentos los Mossos d’Esquadra están llevando a cabo la investigación para saber qué causó el incendio del autocar”. Al cabo de 2 días, el autobús incendiado fue trasladado del garaje de la compañía en Igualada, donde se encontraba después del incidente, y parece ser que ha sido trasladado a Galicia donde Monbus tiene su sede sin que los mecánicos hayan podido examinarlo.
Según explican diversos de los casi 50 pasajeros que estaban dentro del autocar, un coche alertó al conductor que salía humo negro de la parte trasera del vehículo. Este paró y los pasajeros bajaron y circularon por la cuneta de la autovía para alejarse del autocar. Al cabo de 10 minutos escucharon una gran explosión y el vehículo empezó a arder hasta quedar completamente calcinado. Al ver la escena, una de las pasajeras tuvo que ser atendida por los servicios de urgencias por un ataque de ansiedad. “Nos ha venido solo de 10 minutos, la tragedia hubiese podido ser muy grande”, relataban algunos usuarios a través de Twitter.
El conductor no estaba contratado para llevar este bus
Otro de los aspectos que afectan el incendio del autocar en El Bruc y que ha podido conocer LaVanguardia.com, es que el contrato del conductor que lo llevó no era para el servicio de línea regular, sino que su contrato solo le permite conducir autocares del servicio discrecional o escolar de la empresa, pero en ningún caso para el transporte de viajeros de Barcelona a Igualada como hizo. Y es que los conductores de la línea regular, dentro de la empresa Monbus, dependen de Hispano Igualadina y están habilitados para conducir en los trayectos de las líneas que subvenciona la Generalitat, pero los responsables de los servicios discrecionales y escolares dependen de Monforte con otro tipo de contrato, a pesar de formar parte también de Monbus. El conductor del autocar incendiado pertenece a Monforte y no a la Hispano.
Ante todas esas informaciones aportadas por LaVanguardia.com, el concejal de Mobilitat del Ayuntamiento de Igualada, Jordi Pont, ha explicado que “si se acaban confirmando, los hechos serían de una gravedad imperdonable y la Generalitat debería emprender las medidas sancionadoras oportunas y activar definitivamente los mecanismos para retirar la concesión a la empresa”.
Las quejas de los usuarios siguen creciendo
Hace tres semanas, se puso en marcha una aplicación para web y teléfonos móviles a través de la cual se puede denunciar cualquier incidencia en el servicio de autobús de la Hispano Igualadina-Monbus. Hasta el momento ya se han recibido unas 70 quejas que han sido enviadas, desde el Ayuntamiento de Igualada, a la empresa y también a la direcció general de transports de la Generalitat de Catalunya. Hace años que los usuarios luchan para que se mejore el servicio, ya que acumula retrasos, averías, gente que no puede sentarse porque va lleno y hasta se ha denunciado que una pasajera cogió una lipotimia dentro de un autocar porque el aire condicionado estaba estropeado.
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Aplicació per denunciar el mal servei de bus de la Hispano
#hispanofail permet que els usuaris facin arribar queixes a Hispano Igualadina per les incidències en la línia Igualada-Barcelona
En tres setmanes s'han tramitat 81 reclamacions
Els usuaris de la línia de bus de la companyia Hispano Igualadina que fa el trajecte entre Igualada i Barcelona, i viceversa, disposen des de principi de mes d'una nova eina per denunciar les incidències que es produeixin en el servei. Es tracta de l'aplicació web gratuïta #hispanofail, que ha estat creada per l'empresa igualadina Creagia Labs. En només tres setmanes, s'han tramitat 81 queixes i l'aplicació ha rebut més de 1.500 visites mitjançant el web www.hispanofail.com.
“Vèiem que molta gent es queixava a través de les xarxes socials de les mancances que molts cops té el servei, però aquestes reclamacions no arribaven enlloc i vam decidir crear aquesta eina”, explica Ismael Miñano, cofundador de Creagia i usuari de la línia de bus en qüestió. De fet, l'aplicació s'ha batejat amb el nom de l'etiqueta que es fa servir a Twitter per comentar els problemes amb el servei, ja que així és més fàcil de recordar per als usuaris. Per fer la reclamació, només cal introduir les dades personals i escollir una de les quatre incidències que recull l'aplicació: el bus no ha passat, circula amb retard, hi ha passatgers drets o es queden usuaris a terra. “Aquests són els principals problemes, però hem habilitat un camp obert de comentaris perquè passen tot tipus de coses; per exemple, ara en ple estiu hi ha autobusos que circulen amb la calefacció perquè s'ha espatllat el sistema de climatització”, apunta Miñano.
Un cop feta, la reclamació arriba a l'adreça de correu electrònic que l'Ajuntament d'Igualada va habilitar a l'abril per recollir les queixes dels usuaris i demanar explicacions a Hispano Igualadina. El consistori remet després la reclamació a la companyia i l'insta a donar una resposta a l'afectat. Tot plegat, amb l'objectiu de fer evident el problema i contribuir que els usuaris rebin un millor servei.
#hispanofail podria arribar a altres línies
Els creadors d'#hispanofail, Ismael Miñano i David Torras, estan satisfets perquè ha tingut bona acceptació i, de fet, ja hi ha usuaris d'altres línies de la Hispano Igualadina que els han demanat que l'ampliïn. Creagia Labs té en ment posar-la a disposició dels usuaris de la línia que fa el trajecte entre Igualada i la Universitat Autònoma i es planteja ampliar-la també a la ruta entre Vilafranca i Barcelona. En aquest cas, però, caldria que l'Ajuntament de Vilafranca acceptés vehicular les queixes.
http://www.elpuntavui.cat/noticia/artic ... spano.html
#hispanofail permet que els usuaris facin arribar queixes a Hispano Igualadina per les incidències en la línia Igualada-Barcelona
En tres setmanes s'han tramitat 81 reclamacions
Els usuaris de la línia de bus de la companyia Hispano Igualadina que fa el trajecte entre Igualada i Barcelona, i viceversa, disposen des de principi de mes d'una nova eina per denunciar les incidències que es produeixin en el servei. Es tracta de l'aplicació web gratuïta #hispanofail, que ha estat creada per l'empresa igualadina Creagia Labs. En només tres setmanes, s'han tramitat 81 queixes i l'aplicació ha rebut més de 1.500 visites mitjançant el web www.hispanofail.com.
“Vèiem que molta gent es queixava a través de les xarxes socials de les mancances que molts cops té el servei, però aquestes reclamacions no arribaven enlloc i vam decidir crear aquesta eina”, explica Ismael Miñano, cofundador de Creagia i usuari de la línia de bus en qüestió. De fet, l'aplicació s'ha batejat amb el nom de l'etiqueta que es fa servir a Twitter per comentar els problemes amb el servei, ja que així és més fàcil de recordar per als usuaris. Per fer la reclamació, només cal introduir les dades personals i escollir una de les quatre incidències que recull l'aplicació: el bus no ha passat, circula amb retard, hi ha passatgers drets o es queden usuaris a terra. “Aquests són els principals problemes, però hem habilitat un camp obert de comentaris perquè passen tot tipus de coses; per exemple, ara en ple estiu hi ha autobusos que circulen amb la calefacció perquè s'ha espatllat el sistema de climatització”, apunta Miñano.
Un cop feta, la reclamació arriba a l'adreça de correu electrònic que l'Ajuntament d'Igualada va habilitar a l'abril per recollir les queixes dels usuaris i demanar explicacions a Hispano Igualadina. El consistori remet després la reclamació a la companyia i l'insta a donar una resposta a l'afectat. Tot plegat, amb l'objectiu de fer evident el problema i contribuir que els usuaris rebin un millor servei.
#hispanofail podria arribar a altres línies
Els creadors d'#hispanofail, Ismael Miñano i David Torras, estan satisfets perquè ha tingut bona acceptació i, de fet, ja hi ha usuaris d'altres línies de la Hispano Igualadina que els han demanat que l'ampliïn. Creagia Labs té en ment posar-la a disposició dels usuaris de la línia que fa el trajecte entre Igualada i la Universitat Autònoma i es planteja ampliar-la també a la ruta entre Vilafranca i Barcelona. En aquest cas, però, caldria que l'Ajuntament de Vilafranca acceptés vehicular les queixes.
http://www.elpuntavui.cat/noticia/artic ... spano.html
Re: Seguretat / Incidents Bus Barcelona i àrea metropolitana
supongo que esto va aquí:
La policía intercepta un autobús de la Hispano con 25 pasajeros de pie
http://www.lavanguardia.com/local/anoia ... e-pie.html
La policía intercepta un autobús de la Hispano con 25 pasajeros de pie
http://www.lavanguardia.com/local/anoia ... e-pie.html
-
- N6
- Posts: 311
- Joined: Saturday 18/02/2006 16:35
- Location: Sabadell
- Contact:
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Veig que les coses milloren...... . Porten camí d'acompanyar la Renfe en multes.
Salutacions
Marcel
Salutacions
Marcel
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
En aquest cas, i pel que he llegit, crec que el millor seria retirar-los la llicència per incompliment del servei, i donar-li la línia a una altra companyia. Els autobusos tenen aquest avantatge, que en 24 hores pots canviar la companyia que dóna el servei sense problemes.Marcel Estadella wrote:Veig que les coses milloren...... . Porten camí d'acompanyar la Renfe en multes.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Seguretat / Incidents Bus Barcelona i àrea metropolitana
vr wrote:supongo que esto va aquí:
La policía intercepta un autobús de la Hispano con 25 pasajeros de pie
http://www.lavanguardia.com/local/anoia ... e-pie.html
Una persona que anava dins del bus va avisar al 112 i a la parada d'Abrera estaven els Mossos esperant el bus. El conductor abans de sortir d'Igualada va trucar a la companyia per dir que poséssin un altre bus i li van dir que no. Es veu que la companyia ara vol fer que el conductor pagui la multa. Son uns malpa****...
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
En teoría el conductor no tenía que haber permitido que suba más gente de la permitida, aunque se entiende tratándose del último bus del día, tampoco veo razón para multarle a él.
Lo que pasará si realmente lo multan al conductor es que no volverán a dejar subir más gente de la permitida aun siendo el último bus, esto frustrará a mucha gente que se quede atrás. Hay que tratar las causas y no los síntomas. Y la causa es una insuficiente capacidad en los buses entre Barcelona e Igualada.
Lo que pasará si realmente lo multan al conductor es que no volverán a dejar subir más gente de la permitida aun siendo el último bus, esto frustrará a mucha gente que se quede atrás. Hay que tratar las causas y no los síntomas. Y la causa es una insuficiente capacidad en los buses entre Barcelona e Igualada.
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Jo no sé si al ser tot de Monbus hi ha una única direcció que assigna els vehicles, perquè deu n'hi do.
Més d'una vegada envien un dels llargs de 18m (PB, I6, Century 3, Intercentury 2) amb 71 seients per la relació Lleida - Tarragona, però de Lleida sempre que n'he vist marxar un, va bastant buit. A no ser que s'ompli pel camí...
Fins i tot una vegada hi havia un Setra S-439 DT (de dos pisos).
Aquests són els que fan falta a la BCN - Igualada i que aquí els posin estàndard de 54-55, perquè si el conductor del llarg no té traça a aparcar-lo el bus sobresurt molt i dificulta les maniobres als busos de dàrsenes properes.
En fi, tela...
Més d'una vegada envien un dels llargs de 18m (PB, I6, Century 3, Intercentury 2) amb 71 seients per la relació Lleida - Tarragona, però de Lleida sempre que n'he vist marxar un, va bastant buit. A no ser que s'ompli pel camí...
Fins i tot una vegada hi havia un Setra S-439 DT (de dos pisos).
Aquests són els que fan falta a la BCN - Igualada i que aquí els posin estàndard de 54-55, perquè si el conductor del llarg no té traça a aparcar-lo el bus sobresurt molt i dificulta les maniobres als busos de dàrsenes properes.
En fi, tela...
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Us enllaço aquí una notícia, que si bé no és de transports, té a veure amb aquestes empreses:
http://okcat.cat/actualitat/4071/iguala ... gualada-hcokcat.cat wrote: L'Igualada es dirà Monbus Igualada HC
L'entitat ha aconseguit un patrocinador principal que donarà nom al primer equip
L'Igualada Hoquei Club estrenarà aquesta temporada un nou patrocinador. L'empresa gallega Monbus, que fa uns anys va adquirir la marca Hispano Igualadina ha arribat a un acord amb el club de la capital de l'Anoia per a patrocinar-lo durant 4 temporades, acord revisable una a una. El president de l'Igualada HC, Manel Burón, i el director de l'empresa Monbus, Raúl López, han considerat que el vincle entre ambdues parts els afavoreix mútuament. Tant el club d'hoquei patins més històric de la ciutat, com la mítica marca de transports Monbus – Hispano Igualadina tenen unes arrels molt fortes amb la ciutat d'Igualada que les ha portat a prendre aquesta decisió.
La signatura oficial de l'acord i la presentació del nou patrocinador, així com de la samarreta per a la temporada 2013-2014, es realitzarà aquest proper mes de setembre. Monbus, una altra empresa amb aire igualadí, s'afegeix a la llista que ja conformen Tradegrup i Buff ®, patrocinadors oficials de la temporada 2013-14.
Font: Premsa Igualada
Salutacions,
Oriol
Oriol
Nuevo servicio exprés El Vendrell - Barcelona
A partir del 28 de septiembre, Monbus, a través de Hispano Igualadina, estrenará una nueva línea exprés que conecta El Vendrell, l'Arboç y Barcelona. Ofrece nuevos servicios de transporte en autobús, pensando en los habitantes de El Vendrell y l'Arboç, especialmente en los que necesiten desplazarse a Barcelona en horario lectivo y laboral.
La frecuencia de expediciones se verá incrementada hasta alcanzar las 7 expediciones diarias de lunes a viernes (lectivos) de El Vendrell a Barcelona y 6 en el sentido opuesto. Los sábados se mantendrán 2 expediciones y los domingos y festivos una. (Ver horarios completos en Pdf adjunto)
El colectivo de estudiantes universitarios será uno de los grandes beneficiados de este nuevo servicio ya que una de las paradas se situará en la Av.Diagonal: Zona universitaria.
Con el aumento de frecuencias también se cubrirán las necesidades de movilidad de los trabajadores, con paradas en las zonas concéntricas de Barcelona: por un lado el Passeig de Gràcia y por otro lado, la Estación de Autobuses Barcelona Sants, con conexiones de transporte urbano e interurbano.
Se trata de un servicio exprés con una flota de autocares renovada que refuerza la demanda de transporte entre El Vendrell y Barcelona de una forma rápida y útil. Se ha reducido sustancialmente el tiempo de viaje y la duración del trayecto es de una hora en condiciones normales de circulación, siempre garantizando las mejores prestaciones de seguridad y confort.
http://www.monbus.es/es/noticias/50/nue ... barcelona/
http://www.monbus.es/es/noticias/download/44/
La frecuencia de expediciones se verá incrementada hasta alcanzar las 7 expediciones diarias de lunes a viernes (lectivos) de El Vendrell a Barcelona y 6 en el sentido opuesto. Los sábados se mantendrán 2 expediciones y los domingos y festivos una. (Ver horarios completos en Pdf adjunto)
El colectivo de estudiantes universitarios será uno de los grandes beneficiados de este nuevo servicio ya que una de las paradas se situará en la Av.Diagonal: Zona universitaria.
Con el aumento de frecuencias también se cubrirán las necesidades de movilidad de los trabajadores, con paradas en las zonas concéntricas de Barcelona: por un lado el Passeig de Gràcia y por otro lado, la Estación de Autobuses Barcelona Sants, con conexiones de transporte urbano e interurbano.
Se trata de un servicio exprés con una flota de autocares renovada que refuerza la demanda de transporte entre El Vendrell y Barcelona de una forma rápida y útil. Se ha reducido sustancialmente el tiempo de viaje y la duración del trayecto es de una hora en condiciones normales de circulación, siempre garantizando las mejores prestaciones de seguridad y confort.
http://www.monbus.es/es/noticias/50/nue ... barcelona/
http://www.monbus.es/es/noticias/download/44/
Re: Nuevo servicio exprés El Vendrell - Barcelona
I tindrà denominació aquesta línia exprés?sag470 wrote:A partir del 28 de septiembre, Monbus, a través de Hispano Igualadina, estrenará una nueva línea exprés que conecta El Vendrell, l'Arboç y Barcelona. Ofrece nuevos servicios de transporte en autobús, pensando en los habitantes de El Vendrell y l'Arboç, especialmente en los que necesiten desplazarse a Barcelona en horario lectivo y laboral.
La frecuencia de expediciones se verá incrementada hasta alcanzar las 7 expediciones diarias de lunes a viernes (lectivos) de El Vendrell a Barcelona y 6 en el sentido opuesto. Los sábados se mantendrán 2 expediciones y los domingos y festivos una. (Ver horarios completos en Pdf adjunto)
El colectivo de estudiantes universitarios será uno de los grandes beneficiados de este nuevo servicio ya que una de las paradas se situará en la Av.Diagonal: Zona universitaria.
Con el aumento de frecuencias también se cubrirán las necesidades de movilidad de los trabajadores, con paradas en las zonas concéntricas de Barcelona: por un lado el Passeig de Gràcia y por otro lado, la Estación de Autobuses Barcelona Sants, con conexiones de transporte urbano e interurbano.
Se trata de un servicio exprés con una flota de autocares renovada que refuerza la demanda de transporte entre El Vendrell y Barcelona de una forma rápida y útil. Se ha reducido sustancialmente el tiempo de viaje y la duración del trayecto es de una hora en condiciones normales de circulación, siempre garantizando las mejores prestaciones de seguridad y confort.
http://www.monbus.es/es/noticias/50/nue ... barcelona/
http://www.monbus.es/es/noticias/download/44/
De nou una nova línia de bus que cobreix un recorregut que ja fa la línia R4 de Rodalies...
Re: Hispano Igualadina amb Monbus
Suposo que seran expedicions perllongades de la linia e6. Actualment un al dia ja és així.