Som sociables els usuaris del FTC?

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.

Et sents més actiu, més sociable i tens menys depressions, des de que participes al FTC?

Si, em sento genial!! Abans, no tenia alicient a la vida
6
14%
Ja era sociable, però ara ho soc més
9
20%
He conegut més gent, però ja està
14
32%
Què vaaaaa!! Ara no surto de casa, enganxat a internet, per culpa del fòrum!!!
9
20%
Altres ( explicar )
6
14%

Total votes: 44

metring
Administrador

Re: Som sociables els usuaris del FTC?

Post by metring »

cristian26 wrote:
Pel que fa a les trobades, m'ho he arribat a plantejar, però al final sempre acabo pensant que no hi tinc res a fer. :nose
Però per què? Clar que tens coses a fer: conèixer nova gent i passar-t'ho bé!
cristian26
N7
N7

Post by cristian26 »

metring wrote:
cristian26 wrote:
Pel que fa a les trobades, m'ho he arribat a plantejar, però al final sempre acabo pensant que no hi tinc res a fer. :nose
Però per què? Clar que tens coses a fer: conèixer nova gent i passar-t'ho bé!
Primerament per la diferència d'edat, i després perquè no sabria pas què dir, que escoltant és com s'aprèn, però em sentiria ridícul :martell1
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
metring
Administrador

Post by metring »

cristian26 wrote:
Primerament per la diferència d'edat, i després perquè no sabria pas què dir, que escoltant és com s'aprèn, però em sentiria ridícul :martell1
Diferència d'edat??? De qui amb qui?????????? Si aquí havem gent de moltes edats! Però eh que quan coneixes un nou grup de gent, tampoc se t'acut què dir, i a mesura que els coneixes, els hi vas parlant més? És com a qualsevol altre àmbit de la vida!
wefer
Administrador

Post by wefer »

cristian26 wrote:Primerament per la diferència d'edat
Que jo sàpiga, al fòrum hi ha gent des dels 12-13 anys fins als 70-75.
Per tant, tinguis l'edat que tinguis, la diferència no crec que sigui massa gran ;)
UT440_132M
N10
N10
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152

Penso igual

Post by UT440_132M »

cristian26 wrote:M'ho prenc com una afició, i com que tampoc sé gaires aspectes tècnics dels trens i coses frikis, doncs ni fu ni fa. Haig de dir que dels dos fòrums als que estic actiu, aquest és de bon tros al què més missatges per hora es publiquen. :o

Jo també m'ho prenc com a afició, per comentar les meves inquietuds, i altres temes transportils. Tema trobades, per la meva part, mentre es facin lluny d'on visc, i amb horaris poc flexibles per mi, no assistiré a cap trobada, al principi estava molt actiu, ara ja no tant, estic més actiu a un altre fòrum de ferrocarril del qual sóc administrador, però no deixo de banda l'FTC. Tema edat, crec que hi ha força gent amb edat semblant a la meva, joves, però pocs de la meva terra. La majoria es concentren a l'AMB, no vol dir que sigui una crítica, al contrari. Però, la resposta a la pregunta, és sí, la gent que hi ha per aquí en general és força sociable, i almenys pots debatre sobre qüestions de transport, sense tabús.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
cristian26
N7
N7

Post by cristian26 »

wefer wrote:
Per tant, tinguis l'edat que tinguis, la diferència no crec que sigui massa gran ;)
Ja m'ho pensaré ;)
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Pere
N9
N9

Post by Pere »

cristian26 wrote:
wefer wrote:
Ja m'ho pensaré ;)
Si et serveix, jo em vaig presentar per primer cop a una trobada d'aquest fòrum l'abril del 2006, en una circulació històrica en Brill per FGC Vallès, i només tenia 13 anys (vaig anar-hi sol), i bona gent que vaig conèixer !!!!! :D
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Segur que allà vas conéixer algú bo? :)
Pere wrote: Si et serveix, jo em vaig presentar per primer cop a una trobada d'aquest fòrum l'abril del 2006, en una circulació històrica en Brill per FGC Vallès, i només tenia 13 anys (vaig anar-hi sol), i bona gent que vaig conèixer !!!!! :D
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”