Tren Turístic Tarraco
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
7600
Doncs una 7600 en color original gris. La del Museu de Vilanova està operativa?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Tren Turístic Tarraco
La única 7600 mig operativa es la 7652 de la 5a zona, però crec que té alguns problemes per poder circular per la xarxa d'Adif, tot i passar revisió fa dos anys. A més les 252 ja van remolcar el Catalán Talgo en els últims anys, per tant no crec que quedi massa com un pegat. Estem parlant d'un tren turístic, no històric.
Aquí els motius pels quals la 7652 del museu no pot circular per la xarxa d'Adif. http://www.ferroguia.es/leer.php?id=267
Aquí els motius pels quals la 7652 del museu no pot circular per la xarxa d'Adif. http://www.ferroguia.es/leer.php?id=267
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- carles10000
- N6
- Posts: 210
- Joined: Monday 18/10/2010 19:34
- Location: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram
Re: Alguns videos interessants
Tarraco Talgo Barcelona Estació de França 09/08/2014
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Tren Turístic Tarraco
M'acabo d'adonar que el servei Tarraco Talgo no està funcionant aquest any... ni ho va fer tampoc el 2015.
Se'n saben les causes? Resultat econòmic deficitari? Qüestions tècniques de compatibilitat amb altres circulacions?
Se'n saben les causes? Resultat econòmic deficitari? Qüestions tècniques de compatibilitat amb altres circulacions?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Tren Turístic Tarraco
Jo vaig sentir que no hi va anar massa gent... per tant és possible que va tenir un resultat econòmic deficitari.
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Tren Turístic Tarraco
alguien sabe que ha pasado ??? , que hace mucho tiempo que no sacan el catalan talgo, sabeis si habra pronto alguna salida ???
- robertotlh
- N7
- Posts: 324
- Joined: Thursday 15/10/2015 14:47
Re: Tren Turístic Tarraco
L últim que es va dir pel fòrum és que RENFE no vol cedir cap 252, bé més que locomotora el que no vol cedir es maquinistes. És així?David.F.C.M.B.1000 wrote:alguien sabe que ha pasado ??? , que hace mucho tiempo que no sacan el catalan talgo, sabeis si habra pronto alguna salida ???
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
- robertotlh
- N7
- Posts: 324
- Joined: Thursday 15/10/2015 14:47
Re: Tren Turístic Tarraco
He vist que algunes associacions (AAFM i AZAFT) estàn traient els trens històrics a la via subcontractant la operació del tren a ALSA tot i aprofitant la seva llicència d explotació de trens turístics. Potser es podria fer el mateix amb el Catalan Talgo.
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
Re: Tren Turístic Tarraco
El problema és que a Catalunya, moltes associacions, treient les més actives com les de Móra la Nova o ARMF de Lleida, no estan per la feina, ni per preservar un tren històric, ni per tan sols fer-lo circulant per la via. 5a Zona de Badalona que té una suïssa a Can Tunis contaminada d'amiant fins a dalt i no s'ha fet absolutament res, per no parlar de l'intent de preservar la 440-131 del transpirinenc que no va acabar a bon port i que acabarà a la ferralla, així també com els fallits viatges del Catalán Talgo... per no dir de la situació política que també tindria alguna cosa a veure.robertotlh wrote:He vist que algunes associacions (AAFM i AZAFT) estàn traient els trens històrics a la via subcontractant la operació del tren a ALSA tot i aprofitant la seva llicència d explotació de trens turístics. Potser es podria fer el mateix amb el Catalan Talgo.
Hi ha implicació sí, però totalment insuficient.