Cancel·ladores del metro defectuoses
Cancel·ladores del metro defectuoses
Darrerament, tant per experiència pròpia com casos vists a Twitter, a moltes estacions de metro ens trobem amb que anem a cancel·lar el títol corresponent per entrar, i surt el missatge de "Títol defectuós". Personalment, m'ho he trobat a una estació de la L2 dos dies seguits, i a d'altres línies, a can TMB s'han trobat reclamacions sobre el mateix cas. Us ha passat?
Re: Cancel·ladores del metro defectuoses
Efectivament, però no és un problema que afecti al FMB, si no a qualsevol operador.metring wrote:Darrerament, tant per experiència pròpia com casos vists a Twitter, a moltes estacions de metro ens trobem amb que anem a cancel·lar el títol corresponent per entrar, i surt el missatge de "Títol defectuós". Personalment, m'ho he trobat a una estació de la L2 dos dies seguits, i a d'altres línies, a can TMB s'han trobat reclamacions sobre el mateix cas. Us ha passat?
De fet, sovint són problemes de lectura de la validadora amb la barra magnètica del títol en concret, ja que m'he trobat situacions que a la validadora 1 me la agafa com a defectuosa i a la 2 funciona perfectament.
Quan a diferents validadores es reprodueix el mateix problema, el possible causant deu ser la barra magnètica del títol i no el lector (Que és quan ja et fan el canvi).
El metro de Barcelona amb motoristes!
A mí no es que me salga el mensaje de "Títol defectuós", ¡es que directamente me echa la tarjeta al suelo, sale por la ranura como un rayo! Esto me ha pasado esta mañana en una maquinita de la estación de Santa Coloma.
Algunas ni siquiera te imprimen en el reverso. Tú imagínate que vas a estrenar un abono, lo metes en la máquina y no te puede imprimir la fecha de caducidad. ¿Cómo te quedas?
Lo mismo como si metes la tarjeta y es el último viaje de la T10.
Algunas ni siquiera te imprimen en el reverso. Tú imagínate que vas a estrenar un abono, lo metes en la máquina y no te puede imprimir la fecha de caducidad. ¿Cómo te quedas?
Lo mismo como si metes la tarjeta y es el último viaje de la T10.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- raulitinbcn
- N8
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
Aquest últims dies he tingut problemes a renfe:
Després de validar dos viatges d'una T-10 de 3 zones a Quatre Camins pugem a Martorell i fem l'enllaç a renfe (validant sense problema al sortir i tornar a entrar) per anar cap a Pl. Catalunya. Allà validem per sortir i no ens deixa. Al dia següent, al agafar de Barcelona-França fins França amb la T-10 d'1 zona no em deixava sortir. Tot solucionat al Punt de Control, però vaja ...
Després de validar dos viatges d'una T-10 de 3 zones a Quatre Camins pugem a Martorell i fem l'enllaç a renfe (validant sense problema al sortir i tornar a entrar) per anar cap a Pl. Catalunya. Allà validem per sortir i no ens deixa. Al dia següent, al agafar de Barcelona-França fins França amb la T-10 d'1 zona no em deixava sortir. Tot solucionat al Punt de Control, però vaja ...
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Jo aquí m'he perdutraulitinbcn wrote: Al dia següent, al agafar de Barcelona-França fins França amb la T-10 d'1 zona no em deixava sortir.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Supose que en lloc de França voldrà dir SantsMiquel wrote:Jo aquí m'he perdutraulitinbcn wrote: Al dia següent, al agafar de Barcelona-França fins França amb la T-10 d'1 zona no em deixava sortir.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
-
- N10
Normal que no us deixi. El trajecte descrit són 4 zones: 2B, 3B, 2B i 1.raulitinbcn wrote:Aquest últims dies he tingut problemes a renfe:
Després de validar dos viatges d'una T-10 de 3 zones a Quatre Camins pugem a Martorell i fem l'enllaç a renfe (validant sense problema al sortir i tornar a entrar) per anar cap a Pl. Catalunya. Allà validem per sortir i no ens deixa.
¿Pero no os ha pasado alguna vez que cuando metéis la tarjeta en la máquina, esta la rechaza y la devuelve "de mala leche"?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
No. El que de vegades m'ha passat ha estat que la cancel·ladora triga en marcar el viatge una estona i després surt la targeta arrugada i amb taques de tinta.Renfe445 wrote:¿Pero no os ha pasado alguna vez que cuando metéis la tarjeta en la máquina, esta la rechaza y la devuelve "de mala leche"?