Retards, avaries i deficiències a TMB
-
- N5
- Posts: 112
- Joined: Saturday 21/12/2013 14:01
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Aquest matí, la L5 s'ha parat entre les 9:42 i les 9:51.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Sembla que ha hagut un petit incendi a Gaudí.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Dilluns sobre les 18h. no funcionava un tram de la L3 per Sants...
A Aeroport T1 n'avisaven per megafonia!
A Aeroport T1 n'avisaven per megafonia!
Visca el metro!!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
I ahir al matí a primera hora va haver un mini incendi o algo a Plaça del Centre on passaven els metros sense parada.bitxofo wrote:Dilluns sobre les 18h. no funcionava un tram de la L3 per Sants...
A Aeroport T1 n'avisaven per megafonia!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Sobre l'incidència de dilluns a l'L3, crec que es parlava d'un atropellament per Twitter.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
ahir a la tarda
Avui fa 50 minuts
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Quin matí que portem entre lo de Rodalies i això!!
EDITO: està relacionat amb l'atropellament a Renfe a Catalunya:
EDITO: està relacionat amb l'atropellament a Renfe a Catalunya:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Podrien haver fet servei parcial fent servir només una andana d'Universitat (entre Universitat i Urgell hi ha una diagonal entre vies), i així ho solucionaven amb la L2 Univ.-Clot per als viatgers.metring wrote:Quin matí que portem entre lo de Rodalies i això!!
EDITO: està relacionat amb l'atropellament a Renfe a Catalunya:
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Això moltes vegades ho he pensat quan un tram hi ha una via que queda inutilitzada, perquè no fan parcials en una sola via? Per evitar problemes d'aglomeració de com regular en una sola andana dos direccions diferents?oriolp13 wrote:Podrien haver fet servei parcial fent servir només una andana d'Universitat (entre Universitat i Urgell hi ha una diagonal entre vies), i així ho solucionaven amb la L2 Univ.-Clot per als viatgers.metring wrote:Quin matí que portem entre lo de Rodalies i això!!
EDITO: està relacionat amb l'atropellament a Renfe a Catalunya:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Aquest matí sobre les 8:30 la L5 ha estat aturada uns 10 min, per assistència sanitària a un viatger a Hospital Clínic. A partir de La Sagrera el tren ja no donava més de si, i hi ha hagut moments de tensió entre alguns viatgers. Bona manera de començar la setmana...
L3
Avui he fet el trajecte Maria Cristina -> Paral·lel a les 14:00h, i a les 15:50h Paral·lel -> Sants. Doncs tant a l'anada com a la tornada, la pantalleta taronja marcava 50'' a cada estació, i el tren s'havia d'esperar.
Ha passat quelcom? O vaga encoberta un altre cop?
Ha passat quelcom? O vaga encoberta un altre cop?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Tuf de vaga encoberta
Diria que vaga encoberta... encara. Per exemple, avui a les 13.40 he agafat la L3 de Liceu a Penitents, i el compte enrere fins al metro següent marcava gairebé 6 minuts.
I ja posats, dissabte al vespre, la L3 feia aturades incomprensiblement llargues a les estacions. Vaig comprovar personalment que el tren-stop no marcava cap espera.
I ja posats, dissabte al vespre, la L3 feia aturades incomprensiblement llargues a les estacions. Vaig comprovar personalment que el tren-stop no marcava cap espera.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Aviam, si el motorista no surt sense cap justificació amb la regulació a '0. Vaga encoberta, la resta, esperen l'hora de sortir indicada per la regulació.
Jo avui a L3 tant pel matí, com al tornar al migdia hem anat força bé. Ahir vam baixar lents, però anàvem a distància de bloqueig, i al tornar vaig enxampar el clàssic canvi de tren a les cotxeres, que fa aturar tot el carrussel pel sector Lesseps - Trinitat, i de retruc tota la línia, ja que són incapaços de tenir el tren llest per sortir de cotxeres només deixen l'altre.
El primer que passa es que arriba el tren de buit a Montbau és això:
Arriba el tren que ha d'anar a cotxeres per la via direcció Zona Un. i ho bloqueja tot. Tenim un tren per l'altre via que si no ha arribat a VH. està al caure, i òbviament no passarà. La resta de trens, van movent-se.
Passat entre dos i tres minuts, el CCM per fi autoritza a entrar el tren, i de mentres la resta...
Per la via direcció Trinitat, el darrer que ha pogut passar o està fent parada a Valldaura o camí a Canyelles, el de Vall d'Hebron aturat esperant cisallament, i per Penitents ja s'acumulen, i si el CCM no regula per abaix, es van acumulant tots per radera.
Un minutet després, el tren deixa la via general, i per tant, allibera totes dues vies. Per Via 1 el tren acostuma a estar ja per Lesseps o arribant, i el del darrera iniciarà la marxa cap a Montbau. Els de la Via 2 continuen aturats, doncs ara l'altre tren ha de sortir i per tant, novament hi haurà un cisallament.
Aquí ja és on es cobreixen de glòria, doncs mentre el motorista fa el canvi de tren, la línia per aquella zona continua aturada, ja que es mantindrà el mateix torn, i per tant, posició dins el carrussel. El que hi havia a Montbau avança cap a Vall d'Hebron, i els del darrera aniran a distància de Bloqueig ja que estaran uns minuts més aturats.
Això sí, el que hi havia a Vall d'Hebron Via 2, ja pot baixar cap a Montbau, que farà parades molt curtes i anirà cap a Trinitat.
Tot seguit, s'han de fer les comprovacions i el CCM ha d'autoritzar la sortida del tren, actuació que demora 2-3 minuts més. El de Vall d'Hebron Via 1 no es mourà, la resta continuen a distància de Bloqueig, per davant l'altre deu parar ja per Fontana com a poc. Per Via 2, tot continua aturat.
Finalment, el tren surt, cisalla la general i baixa cap a Penitents, on no farà parada fins Lesseps. La Via 2 s'allibera primer, per tant es desfà el tap, i per la Via 1, el que s'esperava mirarà d'anar el més ràpid possible fins a Vallcarca.
Total, que amb la broma, pots arribar a perdre poc menys de 10 minuts fàcilment, per no dir que destrossa totalment la regularitat de la línia.
Jo avui a L3 tant pel matí, com al tornar al migdia hem anat força bé. Ahir vam baixar lents, però anàvem a distància de bloqueig, i al tornar vaig enxampar el clàssic canvi de tren a les cotxeres, que fa aturar tot el carrussel pel sector Lesseps - Trinitat, i de retruc tota la línia, ja que són incapaços de tenir el tren llest per sortir de cotxeres només deixen l'altre.
El primer que passa es que arriba el tren de buit a Montbau és això:
Arriba el tren que ha d'anar a cotxeres per la via direcció Zona Un. i ho bloqueja tot. Tenim un tren per l'altre via que si no ha arribat a VH. està al caure, i òbviament no passarà. La resta de trens, van movent-se.
Passat entre dos i tres minuts, el CCM per fi autoritza a entrar el tren, i de mentres la resta...
Per la via direcció Trinitat, el darrer que ha pogut passar o està fent parada a Valldaura o camí a Canyelles, el de Vall d'Hebron aturat esperant cisallament, i per Penitents ja s'acumulen, i si el CCM no regula per abaix, es van acumulant tots per radera.
Un minutet després, el tren deixa la via general, i per tant, allibera totes dues vies. Per Via 1 el tren acostuma a estar ja per Lesseps o arribant, i el del darrera iniciarà la marxa cap a Montbau. Els de la Via 2 continuen aturats, doncs ara l'altre tren ha de sortir i per tant, novament hi haurà un cisallament.
Aquí ja és on es cobreixen de glòria, doncs mentre el motorista fa el canvi de tren, la línia per aquella zona continua aturada, ja que es mantindrà el mateix torn, i per tant, posició dins el carrussel. El que hi havia a Montbau avança cap a Vall d'Hebron, i els del darrera aniran a distància de Bloqueig ja que estaran uns minuts més aturats.
Això sí, el que hi havia a Vall d'Hebron Via 2, ja pot baixar cap a Montbau, que farà parades molt curtes i anirà cap a Trinitat.
Tot seguit, s'han de fer les comprovacions i el CCM ha d'autoritzar la sortida del tren, actuació que demora 2-3 minuts més. El de Vall d'Hebron Via 1 no es mourà, la resta continuen a distància de Bloqueig, per davant l'altre deu parar ja per Fontana com a poc. Per Via 2, tot continua aturat.
Finalment, el tren surt, cisalla la general i baixa cap a Penitents, on no farà parada fins Lesseps. La Via 2 s'allibera primer, per tant es desfà el tap, i per la Via 1, el que s'esperava mirarà d'anar el més ràpid possible fins a Vallcarca.
Total, que amb la broma, pots arribar a perdre poc menys de 10 minuts fàcilment, per no dir que destrossa totalment la regularitat de la línia.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Aquest matí he escoltat per megafonia que la línia 2 no funcionava entre Passeig de Gràcia i Clot.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Pel que diu Conrayas, algú s'ha tirat a la viaAdolescent barceloní wrote:Aquest matí he escoltat per megafonia que la línia 2 no funcionava entre Passeig de Gràcia i Clot.
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... ro-5168027
Uns vàndals paralitzen un tram de la L-5 del metro
La policia busca un grup de persones que han entrat als túnels i han obligat a tallar la circulació entre les estacions d'Horta i Vall d'Hebron
Uns vàndals paralitzen un tram de la L-5 del metro
La policia busca un grup de persones que han entrat als túnels i han obligat a tallar la circulació entre les estacions d'Horta i Vall d'Hebron