Arriben les primeres noves unitats 113 de FGC

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Sokjo
N5
N5
Posts: 145
Joined: Tuesday 14/08/2012 11:23
Location: Sabadell

Re: Arriben les primeres noves unitats 113 de FGC

Post by Sokjo »

Miquel wrote: A Catalunya amb prou feines entren els 4 cotxes...
I moviment si que n'hi haurà, ja que els que entren i es desplacen s'hauran de fer pas entre tota la resta, i les 113 no són uns trens per als que s'hi pugui caminar per dins doncs en espai són totalment ineficients.
Ja sé que a Catalunya no hi caben, em referia que a Catalunya la gent pot moure's amb calma i baixar pel cotxe 3 o 4. El que és una gran pèrdua d'espai i destorb a l'hora de moure's, són les barres de les plataformes on hi ha les portes. Les 113 no són un tren de metro, aquelles barres sobre.
davroca5
N7
N7
Posts: 574
Joined: Saturday 01/06/2013 16:47
Contact:

Re: Arriben les primeres noves unitats 113 de FGC

Post by davroca5 »

Però si les barres no ocupen res... són com les que hi ha a les 213...
No sé, jo crec que la 113 si que està ben dissenyada. Potser l'any que ve quan comenci a anar a la UAB a les 8 del matí canvio d'opinió :)
Salut!
#volemL9
User avatar
bigcoaster
N8
N8
Posts: 953
Joined: Sunday 12/04/2015 16:50

Re: Arriben les primeres noves unitats 113 de FGC

Post by bigcoaster »

Jo també crec que estan bastant bé. És molt difícil que un mateix tren serveixi per serveis tipus metro i tipus suburbà/rodalies. El tipus metro el compleix bé. El rodalies, justet, però és el que hi ha. Ja tenim les 112 amb més seients. Jo també prefereixo anar assegut, però abans que perdre freqüències prefereixo anar dret. Ja dic, posar un cotxe més, tot ple de seients augmentaria la capacitat, seria més pels trajectes llargs així que tampoc hi hauria tant moviment de persones. Si la gent l'utilitzés bé, aniria molt bé. Podríem preguntar-ho a FGC, a veure que diuen (o no diuen :) ).
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Arriben les primeres noves unitats 113 de FGC

Post by wefer »

Miquel wrote:No es pot potenciar un servei de masses fent que tots vagin asseguts. Que algú que pot estar perfectament dret 40 minuts usi el cotxe amb l'excusa de que "així vaig assegut" em sembla, amb perdó, molt estúpid.
A veure... aquesta és precisament l'actitud a la que em referia abans. A tu et sembla estúpid que la gent no vulgui estar 40 minuts dreta (si treballes no deus sortir gaire cansat de la feina, oi?) però això és una opinió TEVA. La realitat és una altra, i la realitat diu que hi ha molta gent que no vol viatjar en transport públic per coses com aquesta o encara més banals.
I si volem un transport que funcioni ens hem d'adaptar a la REALITAT, no al que creiem que la gent hauria de fer però que mai no farà
Miquel wrote:Sobre els cotxes ferroviaris. Si l'andana accepta 4 cotxes, i el tren 5 o 6.
Evidentment les andanes ha de ser tant o més llargues que els trens, qualsevol altra situació és una autèntica xapussa tercermundista.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Arriben les primeres noves unitats 113 de FGC

Post by Miquel »

wefer wrote:
Miquel wrote:No es pot potenciar un servei de masses fent que tots vagin asseguts. Que algú que pot estar perfectament dret 40 minuts usi el cotxe amb l'excusa de que "així vaig assegut" em sembla, amb perdó, molt estúpid.
A veure... aquesta és precisament l'actitud a la que em referia abans. A tu et sembla estúpid que la gent no vulgui estar 40 minuts dreta (si treballes no deus sortir gaire cansat de la feina, oi?) però això és una opinió TEVA. La realitat és una altra, i la realitat diu que hi ha molta gent que no vol viatjar en transport públic per coses com aquesta o encara més banals.
I si volem un transport que funcioni ens hem d'adaptar a la REALITAT, no al que creiem que la gent hauria de fer però que mai no farà
I si tots volen anar asseguts a terra, també s'haurà d'adaptar la realitat? :P

Adaptar les coses a les preferències personals d'algú no em sembla el més adient, doncs d'entrada no es pot farcir un tren ple de seients, ja que resten molt d'espai. No veig en quin moment la comoditat ha de passar per damunt de la usabilitat. I insisteixo, m'estic referint especialment a tota la gent amb unes condicions físiques normals i bones. Ara no em diguis que un estudiant de l'autònoma per posar un exemple no pot fer-se perfectament la S55 dempeus, deixant el seient a algú que el necessiti de debò. :roll:
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Arriben les primeres noves unitats 113 de FGC

Post by metring »

Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”