Ja sé que a Catalunya no hi caben, em referia que a Catalunya la gent pot moure's amb calma i baixar pel cotxe 3 o 4. El que és una gran pèrdua d'espai i destorb a l'hora de moure's, són les barres de les plataformes on hi ha les portes. Les 113 no són un tren de metro, aquelles barres sobre.Miquel wrote: A Catalunya amb prou feines entren els 4 cotxes...
I moviment si que n'hi haurà, ja que els que entren i es desplacen s'hauran de fer pas entre tota la resta, i les 113 no són uns trens per als que s'hi pugui caminar per dins doncs en espai són totalment ineficients.
Arriben les primeres noves unitats 113 de FGC
Re: Arriben les primeres noves unitats 113 de FGC
Re: Arriben les primeres noves unitats 113 de FGC
Però si les barres no ocupen res... són com les que hi ha a les 213...
No sé, jo crec que la 113 si que està ben dissenyada. Potser l'any que ve quan comenci a anar a la UAB a les 8 del matí canvio d'opinió
No sé, jo crec que la 113 si que està ben dissenyada. Potser l'any que ve quan comenci a anar a la UAB a les 8 del matí canvio d'opinió
Salut!
#volemL9
#volemL9
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Arriben les primeres noves unitats 113 de FGC
Jo també crec que estan bastant bé. És molt difícil que un mateix tren serveixi per serveis tipus metro i tipus suburbà/rodalies. El tipus metro el compleix bé. El rodalies, justet, però és el que hi ha. Ja tenim les 112 amb més seients. Jo també prefereixo anar assegut, però abans que perdre freqüències prefereixo anar dret. Ja dic, posar un cotxe més, tot ple de seients augmentaria la capacitat, seria més pels trajectes llargs així que tampoc hi hauria tant moviment de persones. Si la gent l'utilitzés bé, aniria molt bé. Podríem preguntar-ho a FGC, a veure que diuen (o no diuen ).
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Arriben les primeres noves unitats 113 de FGC
A veure... aquesta és precisament l'actitud a la que em referia abans. A tu et sembla estúpid que la gent no vulgui estar 40 minuts dreta (si treballes no deus sortir gaire cansat de la feina, oi?) però això és una opinió TEVA. La realitat és una altra, i la realitat diu que hi ha molta gent que no vol viatjar en transport públic per coses com aquesta o encara més banals.Miquel wrote:No es pot potenciar un servei de masses fent que tots vagin asseguts. Que algú que pot estar perfectament dret 40 minuts usi el cotxe amb l'excusa de que "així vaig assegut" em sembla, amb perdó, molt estúpid.
I si volem un transport que funcioni ens hem d'adaptar a la REALITAT, no al que creiem que la gent hauria de fer però que mai no farà
Evidentment les andanes ha de ser tant o més llargues que els trens, qualsevol altra situació és una autèntica xapussa tercermundista.Miquel wrote:Sobre els cotxes ferroviaris. Si l'andana accepta 4 cotxes, i el tren 5 o 6.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Arriben les primeres noves unitats 113 de FGC
I si tots volen anar asseguts a terra, també s'haurà d'adaptar la realitat?wefer wrote:A veure... aquesta és precisament l'actitud a la que em referia abans. A tu et sembla estúpid que la gent no vulgui estar 40 minuts dreta (si treballes no deus sortir gaire cansat de la feina, oi?) però això és una opinió TEVA. La realitat és una altra, i la realitat diu que hi ha molta gent que no vol viatjar en transport públic per coses com aquesta o encara més banals.Miquel wrote:No es pot potenciar un servei de masses fent que tots vagin asseguts. Que algú que pot estar perfectament dret 40 minuts usi el cotxe amb l'excusa de que "així vaig assegut" em sembla, amb perdó, molt estúpid.
I si volem un transport que funcioni ens hem d'adaptar a la REALITAT, no al que creiem que la gent hauria de fer però que mai no farà
Adaptar les coses a les preferències personals d'algú no em sembla el més adient, doncs d'entrada no es pot farcir un tren ple de seients, ja que resten molt d'espai. No veig en quin moment la comoditat ha de passar per damunt de la usabilitat. I insisteixo, m'estic referint especialment a tota la gent amb unes condicions físiques normals i bones. Ara no em diguis que un estudiant de l'autònoma per posar un exemple no pot fer-se perfectament la S55 dempeus, deixant el seient a algú que el necessiti de debò.
El metro de Barcelona amb motoristes!