Empresa Casas
Re: Empresa Casas
La línia N80 per fi fa parada a Badalona!! Era una reivindicació històrica, doncs durant la nit, amb el cessament del servei de la R1/RG1 de Rodalies i la línia C10 de Casas, Badalona es quedava completament aïllada del Maresme.
Les noves parades se situen a la confluència de l'autopista C-31 amb l'Av. President Companys, davant l'Hotel Rafael.
Aquí teniu la nova informació de la línia:
N80 Parades i horaris [Moventis]
N80 Tira informativa [Moventis] [PDF]
Les noves parades se situen a la confluència de l'autopista C-31 amb l'Av. President Companys, davant l'Hotel Rafael.
Aquí teniu la nova informació de la línia:
N80 Parades i horaris [Moventis]
N80 Tira informativa [Moventis] [PDF]
Salvem l'Estació de França!
Re: Empresa Casas
Suposo que si però a mi em valdria una T10 d'una zona per agafar la N80 de BCN a BDN, oi?m.h.t. wrote:La línia N80 per fi fa parada a Badalona!! Era una reivindicació històrica, doncs durant la nit, amb el cessament del servei de la R1/RG1 de Rodalies i la línia C10 de Casas, Badalona es quedava completament aïllada del Maresme.
Les noves parades se situen a la confluència de l'autopista C-31 amb l'Av. President Companys, davant l'Hotel Rafael.
Aquí teniu la nova informació de la línia:
N80 Parades i horaris [Moventis]
N80 Tira informativa [Moventis] [PDF]
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Empresa Casas
El PDF diu de manera explícita que hi ha prohibició de trànsit entre Montgat, Badalona i Barcelona. Per tant, no es pot fer servir la N80 per anar de Badalona a Barcelona perquè per això ja teniu els vostres autobusos nocturns, i no és questió de que els Badalonins colapseu l'autobús i deixeu tirats sense alternativa a qui vulgui anar al Maresme.Vox wrote:Suposo que si però a mi em valdria una T10 d'una zona per agafar la N80 de BCN a BDN, oi?
Re: Empresa Casas
Montgat también? Si la C10 sí deja, cómo que la N80 no puede? Si en Montgat sólo está la N9 para ir o volver de Barcelona, esta también puede servir, supongo que irá más rápida.Granolleri wrote:El PDF diu de manera explícita que hi ha prohibició de trànsit entre Montgat, Badalona i Barcelona. Per tant, no es pot fer servir la N80 per anar de Badalona a Barcelona perquè per això ja teniu els vostres autobusos nocturns, i no és questió de que els Badalonins colapseu l'autobús i deixeu tirats sense alternativa a qui vulgui anar al Maresme.Vox wrote:Suposo que si però a mi em valdria una T10 d'una zona per agafar la N80 de BCN a BDN, oi?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Empresa Casas
Batalles de concessions. Si hi ha la N9, concessió de TUSGSAL, suposo que per concessió es prohibeix que el servei entre les poblacions l'ofereixi una altra companyia; i el servei de la N80 és de l'empresa Casas.Renfe445 wrote:Montgat también? Si la C10 sí deja, cómo que la N80 no puede? Si en Montgat sólo está la N9 para ir o volver de Barcelona, esta también puede servir, supongo que irá más rápida.Granolleri wrote:El PDF diu de manera explícita que hi ha prohibició de trànsit entre Montgat, Badalona i Barcelona. Per tant, no es pot fer servir la N80 per anar de Badalona a Barcelona perquè per això ja teniu els vostres autobusos nocturns, i no és questió de que els Badalonins colapseu l'autobús i deixeu tirats sense alternativa a qui vulgui anar al Maresme.Vox wrote:Suposo que si però a mi em valdria una T10 d'una zona per agafar la N80 de BCN a BDN, oi?
Això és, però, una cosa que mai he entés ni he vist en altres llocs fora d'Espanya (potser m'hi fixo poc), però per mi és un sense sentit. Com més oferta hi hagi, millor per a l'usuàri, que al final serà el que triarà quin transport agafar segons els seus criteris!
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Empresa Casas
Entenc, per tant, que si puges a la línia a Barcelona i sol·licites parada a Montgat, el conductor no obrirà portes.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Empresa Casas
El chofer interpretará que te quieres bajar en la primera del Masnou.Adolescent barceloní wrote:Entenc, per tant, que si puges a la línia a Barcelona i sol·licites parada a Montgat, el conductor no obrirà portes.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Empresa Casas
Pero es que entonces qué hace la C10 que sí que deja subir y bajar en Montgat, estando ya la tusa!?oriolp13 wrote:Batalles de concessions. Si hi ha la N9, concessió de TUSGSAL, suposo que per concessió es prohibeix que el servei entre les poblacions l'ofereixi una altra companyia; i el servei de la N80 és de l'empresa Casas.
Tienes toda la razón!oriolp13 wrote:Això és, però, una cosa que mai he entés ni he vist en altres llocs fora d'Espanya (potser m'hi fixo poc), però per mi és un sense sentit. Com més oferta hi hagi, millor per a l'usuàri, que al final serà el que triarà quin transport agafar segons els seus criteris!
Al final, sin concesiones, competencia a saco!!
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Empresa Casas
Desde cuando conecta Bcn y Montgat? Se le permite a Casas hacer Bcn-Montgat, porque no hay otra línea. En nitbus está la N9 pero ninguna en diurno.Renfe445 wrote:Pero es que entonces qué hace la C10 que sí que deja subir y bajar en Montgat, estando ya la tusa!?
-
- N6
- Posts: 283
- Joined: Sunday 11/01/2015 18:45
Re: Empresa Casas
Competencia desleal se llama tengo entendido. Con el A4 entre Cerdanyola y Barcelona pasa lo mismo no se puede ir de Barcelona a Montcada y viceversa ya que es competencia de Font con la 620.
Re: Empresa Casas
I d0'aquesta manera l'únic que fas és oferir menys alternatives de transport i freqüències a l'usuari. És d'això del que em queixo i el per què no ho entencferran6420 wrote:Competencia desleal se llama tengo entendido. Con el A4 entre Cerdanyola y Barcelona pasa lo mismo no se puede ir de Barcelona a Montcada y viceversa ya que es competencia de Font con la 620.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Empresa Casas
Es sencillo por el mapa concesional. Los precios que reciben las empresas se calcula por los costes y los usuarios potenciales (entre municipios en servicios interurbanos). Si autorizas a otra empresa a coger pasaje de otra concesión, desequilibras el balance económico.
Hay una ley que ahora autoriza a otra empresas coger tráfico, siempre que la empresa titular lo autorice.
Hay una ley que ahora autoriza a otra empresas coger tráfico, siempre que la empresa titular lo autorice.
Re: Empresa Casas
Encara que m'has resolt el dubte (gràcies) t'agrariria que el proper cop tractis de ser una mica més educat al respondre al fòrum.Granolleri wrote:El PDF diu de manera explícita que hi ha prohibició de trànsit entre Montgat, Badalona i Barcelona. Per tant, no es pot fer servir la N80 per anar de Badalona a Barcelona perquè per això ja teniu els vostres autobusos nocturns, i no és questió de que els Badalonins colapseu l'autobús i deixeu tirats sense alternativa a qui vulgui anar al Maresme.Vox wrote:Suposo que si però a mi em valdria una T10 d'una zona per agafar la N80 de BCN a BDN, oi?
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Batalla de concessions
El mateix passa amb les N50 (Barcelona - Martorell) i N12 (Barcelona - Sant Feliu). Totes dues fan pràcticament el mateix recorregut per Barcelona, però la primera va directa per autopista fins a Sant Feliu i la segona va per Esplugues i Sant Just. Si vas a Sant Feliu i ets a la parada esperant el N12 però apareix el N50 que et deixaria allà en una fracció de temps respecte l'altra, t'has d'aguantar, perquè a Sant Feliu no et deixaran baixar. I el mateix per al recorregut invers.
Re: Empresa Casas
La C10 permet fer BCN-Montgat, St. Adrià-Montgat i BDN-Montgat perfectament. Només té prohibició de trànsit entre BCN i BDN.
Jo la utilitzo sovint per fer Badalona-Mongat i St. Adrià-Montgat, i és bastant més còmode que les línies de TUSGSAL. Cosa que molta gent no sap i només agafa B29/B30 per a aquest trajecte. Les línies B29 i B30 són últils per pujar als barris alts, a on fan volta, però per anar al Barri Antic (Centre) o a Montsolís (Mgt. Nord) és millor la C10, que va directe per la N-II.
El motiu del perquè la C10 permet passatge entre BCN/SAB/BDN i Montgat/Masnou el trobem al 1993, quan TUBSAL i Casas s'intercanvien concessions: la B29 (Sistrells-Ocata) de TUBSAL absorbeix la B41 (Montgat-Tiana) de TELCSA (Casas), deixant de servir Montgat i El Masnou. A canvi, Casas crea una nova línia Pep Ventura-Ocata-Teià i la C10 aixecà la prohibició de trànsit. Va ser un "canvi de cromos".
Aquesta nova línia només durà un any. El 1994, el mateix dia que s'inagura la L2 de metro, Casas allarga la C10 de Pep Ventura a La Pau (1) i suprimeix la línia Badalona-Masnou-Teià per baixa ocupació.
Ho trobareu tot ben detallat al blog d'en Pere París.
NOTA (1): La C10 va tenir com a terminal la Pl. Pep Ventura de BDN durant 2 ó 3 d'anys (de 1991 a 1994 aprox.). Al 1994, amb l'obertura de la L2 de metro, Casas recuperà de nou el terminal antic de La Pau (Rbla. Guipúscoa).
Jo la utilitzo sovint per fer Badalona-Mongat i St. Adrià-Montgat, i és bastant més còmode que les línies de TUSGSAL. Cosa que molta gent no sap i només agafa B29/B30 per a aquest trajecte. Les línies B29 i B30 són últils per pujar als barris alts, a on fan volta, però per anar al Barri Antic (Centre) o a Montsolís (Mgt. Nord) és millor la C10, que va directe per la N-II.
El motiu del perquè la C10 permet passatge entre BCN/SAB/BDN i Montgat/Masnou el trobem al 1993, quan TUBSAL i Casas s'intercanvien concessions: la B29 (Sistrells-Ocata) de TUBSAL absorbeix la B41 (Montgat-Tiana) de TELCSA (Casas), deixant de servir Montgat i El Masnou. A canvi, Casas crea una nova línia Pep Ventura-Ocata-Teià i la C10 aixecà la prohibició de trànsit. Va ser un "canvi de cromos".
Aquesta nova línia només durà un any. El 1994, el mateix dia que s'inagura la L2 de metro, Casas allarga la C10 de Pep Ventura a La Pau (1) i suprimeix la línia Badalona-Masnou-Teià per baixa ocupació.
Ho trobareu tot ben detallat al blog d'en Pere París.
NOTA (1): La C10 va tenir com a terminal la Pl. Pep Ventura de BDN durant 2 ó 3 d'anys (de 1991 a 1994 aprox.). Al 1994, amb l'obertura de la L2 de metro, Casas recuperà de nou el terminal antic de La Pau (Rbla. Guipúscoa).
Salvem l'Estació de França!
Re: Empresa Casas
Casas està canviant la visualització dels BKB dels seus busos. Fins ara, es mostrava orígen-destinació (o només destinació en cas de BKB d'una fila). Ara, ha adoptat el sistema de Sagalés (destinació [1ª fila] + municipis per on passa [2ª fila]).
Avistat abans-d'ahir un Sunsundegui Astral fent la C10 amb el "nou BKB". Però, amb un petit detall: en sentit oposat!! Tal i com passava a TUSGSAL quan incorporà el BKB només destinació.
I, una altra novetat a Casas: s'han incorporat les seves línies als serveis de mapes on-line (GoogleMaps, BingMaps, etc.). És l'única filial de Moventis a Barcelona que ho ha fet.
Avistat abans-d'ahir un Sunsundegui Astral fent la C10 amb el "nou BKB". Però, amb un petit detall: en sentit oposat!! Tal i com passava a TUSGSAL quan incorporà el BKB només destinació.
I, una altra novetat a Casas: s'han incorporat les seves línies als serveis de mapes on-line (GoogleMaps, BingMaps, etc.). És l'única filial de Moventis a Barcelona que ho ha fet.
Salvem l'Estació de França!
Re: Empresa Casas
Casas ha modificat el model de tira informativa per incloure les prohibicions de trànsit. Això és degut a la gran quantitat d'usuaris que l'agafen per a trajectes urbans per no senyalitzar-ho. Els conductors ja deuen estar-ne farts d'informar que no es poden fer a les interurbanes.
Han començat amb la C10, que ja té noves tires informatives i un nou tríptic informatiu de la línia. A on s'informa perfectament al termòmetre en quines parades es pot només pujar i només baixar.
De moment, les noves només s'han instal·lat a les parades de Mataró. Suposo que aquest model s'extendrà a totes les interurbanes de Moventis.
Han començat amb la C10, que ja té noves tires informatives i un nou tríptic informatiu de la línia. A on s'informa perfectament al termòmetre en quines parades es pot només pujar i només baixar.
De moment, les noves només s'han instal·lat a les parades de Mataró. Suposo que aquest model s'extendrà a totes les interurbanes de Moventis.
Salvem l'Estació de França!
- foronda 141
- N8
- Posts: 852
- Joined: Monday 14/08/2006 21:14
- Location: Poblenou
Re: Empresa Casas
A las paradas amb pal, no se com ho faran per posar una informació tan gran.Han començat amb la C10, que ja té noves tires informatives i un nou tríptic informatiu de la línia. A on s'informa perfectament al termòmetre en quines parades es pot només pujar i només baixar.
Re: Empresa Casas
En teoría seguramente habrá otro documento pero en forma de tira.foronda 141 wrote:A las paradas amb pal, no se com ho faran per posar una informació tan gran.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Empresa Casas
La tira de les parades és la tira estàndard (només termòmetre, mapa petit i horaris). Això és el tríptic (llibret), només per a l'usuari.foronda 141 wrote:A las paradas amb pal, no se com ho faran per posar una informació tan gran.
Salvem l'Estació de França!