Plataformes de parada massa curtes
- Guigui
- Administrador
Plataformes de parada massa curtes
Les plataformes de les parades són massa curtes per a encabir-hi les 4 portes dels nous Volvos articulats, de manera que l'última porta sempre s'obre a un contenidor, cotxe aparcat, etc.
Els departaments responsables deuen anar tan compartimentats que els és "impossible" detectar aquestes coses a temps.
Els departaments responsables deuen anar tan compartimentats que els és "impossible" detectar aquestes coses a temps.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Danilleida
- N7
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Plataformes de parada massa curtes
Aixo pasa a tot arreu... caldria mes previsio i adaptar les parades... a les parades amb les que paren mes de una linia tindrien de allargar-les per donar espai per dos articulats minim i fer dos punts de parada com es fa amb algunes zones de Barcelona...Guigui wrote:Les plataformes de les parades són massa curtes per a encabir-hi les 4 portes dels nous Volvos articulats, de manera que l'última porta sempre s'obre a un contenidor, cotxe aparcat, etc.
Home, totes no.... Tambe depen de lo qe ajustis la 1 porta a la plataforma
- Guigui
- Administrador
Totes les parades amb plataforma
Si et refereixes a les de Barcelona, sí, totes. Estic parlant de les que tenen plataforma de ciment. Em costa de creure que a TMB no se n'adonessin en mirar-se les especificacions tècniques o, a tot estirar, en fer les proves de conducció.
Re: Totes les parades amb plataforma
Ho comprovaré el proxim cop que porti el volvo, pero jo juraria que ajustan la porta davantera l'ultima porta quedava dins.Guigui wrote:Si et refereixes a les de Barcelona, sí, totes. Estic parlant de les que tenen plataforma de ciment. Em costa de creure que a TMB no se n'adonessin en mirar-se les especificacions tècniques o, a tot estirar, en fer les proves de conducció.
- Guigui
- Administrador
Cas reiteratiu
Des de fa dues setmanes, em toca patir aquesta coincidència, i t'asseguro que en totes les parades amb plataforma, la darrera porta t'obre l'accés a uns bellíssims contenidors o, en casos menys extrems, a un cotxe aparcat.
Ja fa uns dies que vaig fer arribar la queixa corresponent a TMB. Suposo que s'estan esprement les neurones per a trobar l'excusa adequada.
Ja fa uns dies que vaig fer arribar la queixa corresponent a TMB. Suposo que s'estan esprement les neurones per a trobar l'excusa adequada.
Re: Cas reiteratiu
Segur que tindran una llista d'excuses en algun calaix per tal que els directius no s'espremin el cervell.Guigui wrote:Des de fa dues setmanes, em toca patir aquesta coincidència, i t'asseguro que en totes les parades amb plataforma, la darrera porta t'obre l'accés a uns bellíssims contenidors o, en casos menys extrems, a un cotxe aparcat.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Guigui
- Administrador
Anybody home...?
Com era de preveure, fa més d'un mes que estic esperant una resposta de TMB. Més enllà de dignar-se a comunicar-me fa unes setmanes que "traslladaran el comentari al departament corresponent", no han donat senyals de vida. Dec haver sigut massa precís i incisiu perquè em puguin venir amb una sortida tòpica que s'ajusti a les quatre cosetes de màrqueting que els han ensenyat a dir...
Re: Totes les parades amb plataforma
Puc confirmar que no a totes les plataformes ocurreix aquest problema, tot i que si en la inmensa majoria.Guigui wrote:Si et refereixes a les de Barcelona, sí, totes. Estic parlant de les que tenen plataforma de ciment. Em costa de creure que a TMB no se n'adonessin en mirar-se les especificacions tècniques o, a tot estirar, en fer les proves de conducció.
X cert, que TMB ja sap d'aquest problema ja ho han comunicat varis conductors.
Parece que tusgsal está adaptando las paradas de la M28 y la B24, futura M24
En teoría las paradas que siguen estando desde los años 90 cuando los Monotrales frecuentaban la B28 ya deberían de estar adaptadas.jlr wrote:Parece que tusgsal está adaptando las paradas de la M28 y la B24, futura M24
frankrodriguez.net
signatura
signatura