TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Les particularitats de la L1 del Metro de Barcelona (ample ibèric amb connexió amb la xarxa d'ADIF i per tant un parc mòbil propi) i el seu procés de rejoveniment del parc mòbil tot just començat fan que mereixi un fil nou de trinca, dedicat al seguiment de les noves unitats 6000 i a l'inminent reforma dels 4000.
En aquest fil s'ha parlat de les 6000 però barrejat amb els moviments de les 2100 de la L2 a la L4, mentre que aquest altre relata l'arribada de la primera unitat durant la matinada del 9 al 10 de maig de 2007, quan l'agulla de pl. Catalunya ha tornat a funcionar.
Aquest fil té les següents finalitats:
* consignar l'incorporació de les unitats 6000
* identificar l'estat actual dels 4000, ja que alguns han sofert petites reformes (primer cotxe amb espai adaptat per cadires de rodes, terres retapissats) i és d'esperar que aquests siguin els últims per passar la revissió prevista de tota la sèrie
* fer el seguiment del procès de revissió de la sèrie.
Aquests tres objectius s'estendran prou en el temps, però els fils dedicats a l'arribada dels 5000 i la retirada dels 1000 i el seguiment dels 1100 han demostrat que és una feina que es pot fer en un fil normal sense massa problemes. Crec, a més, que la relació entre els tres objectius és prou forta com per tractar-los sota el mateix sostre.
En aquest fil s'ha parlat de les 6000 però barrejat amb els moviments de les 2100 de la L2 a la L4, mentre que aquest altre relata l'arribada de la primera unitat durant la matinada del 9 al 10 de maig de 2007, quan l'agulla de pl. Catalunya ha tornat a funcionar.
Aquest fil té les següents finalitats:
* consignar l'incorporació de les unitats 6000
* identificar l'estat actual dels 4000, ja que alguns han sofert petites reformes (primer cotxe amb espai adaptat per cadires de rodes, terres retapissats) i és d'esperar que aquests siguin els últims per passar la revissió prevista de tota la sèrie
* fer el seguiment del procès de revissió de la sèrie.
Aquests tres objectius s'estendran prou en el temps, però els fils dedicats a l'arribada dels 5000 i la retirada dels 1000 i el seguiment dels 1100 han demostrat que és una feina que es pot fer en un fil normal sense massa problemes. Crec, a més, que la relació entre els tres objectius és prou forta com per tractar-los sota el mateix sostre.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Aquests de CAF van amb molt retard, a aquestes alçades ja haviem de tenir 4 6000 a Barcelona... I en canvi els trens l'ALSTOM que son per la L9 i no importava si arribaven tard els hem hagut de ficar a la L2.U-Bahn wrote:Gràcies .Alacreu wrote:Segons tinc entes, primer arriba una remesa de 2 trens, els quals es faran les proves pertinents, si tot va be, CAF continuara enviant la resta de trens, això si, cada mes, però primer se n'envien de seguits per a les proves.
Salut!
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Suposo que aviat, en quant estiguin les dues primeres 6000 en funcionament total, s'enviaran ja les primeres 4000 a reformar, més que res pq com arrivin masses 6000 de cop, no jo on les ficaran i les cotxeres de Bellvitge encara estan en construcció.
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Hola bona tarda , fa molt de temps que veig els vostres missatges i estic molt content.
Puc dir que el diumenge 13 el 6000 rondava a les cotxeres de
Santa Eulàlia,si no l'han tret del lloc des d'un 4000 el podeu veure,ja que si les finestres de les cotxeres són obertes(lloc on entra el tren dirrecció Hospital de Bellvitge).
No es què es pugui vuere gaire però veu si s'alça bé la mirada.
Puc dir que el diumenge 13 el 6000 rondava a les cotxeres de
Santa Eulàlia,si no l'han tret del lloc des d'un 4000 el podeu veure,ja que si les finestres de les cotxeres són obertes(lloc on entra el tren dirrecció Hospital de Bellvitge).
No es què es pugui vuere gaire però veu si s'alça bé la mirada.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Gent, la primera 6000 porta 15 dies al metro i encara no ha sortit?
Pensava que amb l'experiencia de les 5000 (germanes), el personal de la L1 no trigaria massa en tenir llesta la primera 6000. Suposo que ja deu circular en proves nocturnes.
Vox
Pensava que amb l'experiencia de les 5000 (germanes), el personal de la L1 no trigaria massa en tenir llesta la primera 6000. Suposo que ja deu circular en proves nocturnes.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
A Santa Eulàlia
Continua a Santa Eulàlia, no era visible des de fora, però sí des de dins.Vox wrote:Gent, la primera 6000 porta 15 dies al metro i encara no ha sortit?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2