Page 6 of 7

Re: Una rambla elevada 10 metres cobrirà les vies a Sants

Posted: Wednesday 31/08/2011 14:36
by Fran-Ikarus
Tirar edificis a terra és una proposta d'intervenció que, com a mínim, no és que tingui "massa en compte" la gent que hi viu allà... :?

Desallotjament

Posted: Thursday 01/09/2011 0:12
by Guigui
A altres llocs (barri de Vallcarca de Barcelona) bé que ho fan i no els tremola el pols. I en aquest cas, ningú no sap realment per a què.

Re: Una rambla elevada 10 metres cobrirà les vies a Sants

Posted: Thursday 01/09/2011 0:33
by 122-042-132
Exacte Guigui, s'ens han carregat tot el nucli antic de Vallcarca en un parell d'anys (jo hi tinc el despatx) i malauradament poca cosa han deixat; ara tot son descampats bruts, a l'espera de construir uns blocs que pel que em sembla i sí segueixen l'exemple de l' horripilant bloc entre Vallcarca i República Argentina, anem bé. Salut!

Re: Una rambla elevada 10 metres cobrirà les vies a Sants

Posted: Thursday 01/09/2011 7:56
by Platanito
No cal tirar cap edifici. A més, no hi ha base legal per fer-ho, ja que no hi ha cap bloc que estigui afectat pel corredor ferroviari. però el que la societat no hauria de tolerar és que els poders públics regalin a quatre veïns aprofitats una obra que ha perjudicat durant la seva execució i perjudicarà posteriorment i per sempre més als usuaris del transport públic. I el fet que aquest regal absurd i inaceptable es produeixi en ple moment de crisi, a una societat democràticament sana, hauria d'implicar el processament dels seus artífexs polítics per malversació d'uns fons públics que ens escatimen per d'altres serveis bàsics.

Com es pot tolerar que un don Nadie es compri un pis davant d'unes vies que porten 150 anys al mateix lloc i exigeixi el seu cobriment? Aquest luxe no se li hauria de concedir ni tan sols pagant-lo íntegrament de la seva butxaca!

Re: Una rambla elevada 10 metres cobrirà les vies a Sants

Posted: Saturday 03/09/2011 1:07
by Toni
Platanito wrote:No cal tirar cap edifici. A més, no hi ha base legal per fer-ho, ja que no hi ha cap bloc que estigui afectat pel corredor ferroviari. però el que la societat no hauria de tolerar és que els poders públics regalin a quatre veïns aprofitats una obra que ha perjudicat durant la seva execució i perjudicarà posteriorment i per sempre més als usuaris del transport públic. I el fet que aquest regal absurd i inaceptable es produeixi en ple moment de crisi, a una societat democràticament sana, hauria d'implicar el processament dels seus artífexs polítics per malversació d'uns fons públics que ens escatimen per d'altres serveis bàsics.

Com es pot tolerar que un don Nadie es compri un pis davant d'unes vies que porten 150 anys al mateix lloc i exigeixi el seu cobriment? Aquest luxe no se li hauria de concedir ni tan sols pagant-lo íntegrament de la seva butxaca!
Jo estic totalment d´acord. El cobriment perjudica clarament al ferrocarril. El que succeix és que als polítics de Barcelona això no els importa perquè si el ferrocarril va malament la culpa serà de qui?.... això, de l´Estat. Per ells eren molt més importants els 200 veïns que se suposava que els anaven a votar que els 200.000 que passaven amb el tren. Una nova demostració de responsabilitat dels nostres polítics. I efectivament, qui es compra un pis a la platja ja sap que hi ha soroll d´onades i que es compra un pis a Sants sap que hi ha soroll de trens, en cap cas se justifica una obra així, horrible per altre banda, als temps que corren....

Re: Desconexión del 4 al 27 de agosto: cobertura vías Sants

Posted: Thursday 08/09/2011 22:44
by vilafranca
Algu ha fet fotos o videos desde dins del tren (o fora) per veure com ha quedat?

Re: Desconexión del 4 al 27 de agosto: cobertura vías Sants

Posted: Thursday 08/09/2011 23:14
by jEiiK0b
Ara que ho dius, jo ahir vaig arribar a Sants en un R2 i hi vam entrar paral·lel a un R3 (que poc a poc vam avançar) i era curiós l'efecte de la discontinuitat entre l'ombra i la llum quan es veia el frontal del 447, vaja per mi.

Re: Una rambla elevada 10 metres cobrirà les vies a Sants

Posted: Friday 09/09/2011 20:36
by yak-112
L'unic bo que té tot això és que per fi s'han carregat les S de la sortida sud de Sants.

Una cosa no treu l'altra

Posted: Friday 09/09/2011 22:20
by Guigui
Però per això no calia ficar el traçat al recambró dels mals endreços.

Re: Una rambla elevada 10 metres cobrirà les vies a Sants

Posted: Friday 09/09/2011 22:27
by Toni
yak-112 wrote:L'unic bo que té tot això és que per fi s'han carregat les S de la sortida sud de Sants.
Si, s´ha aproficat per millor totes les vies de Sants segons han dit. Tenint en consideració el lloc, està molt bé que ADIF hagi aprofitat el tall del servei del maravellós cobriment per fer una obra de millora per la que passen x+1 trens diaris... Bona planificació.

Re: Una rambla elevada 10 metres cobrirà les vies a Sants

Posted: Saturday 10/09/2011 21:52
by jEiiK0b
He trobat aquesta foto del calaix, de la Vanguardia (29 d'agost):
La-entrada-sur-de-la-estacion-_54207048844_53389389549_600_396.jpg
La-entrada-sur-de-la-estacion-_54207048844_53389389549_600_396.jpg (77.91 KiB) Viewed 4885 times

Pel transport públic, encara hi som?

Posted: Sunday 11/09/2011 2:41
by Guigui
Oh! Que bonic! Això sí que és progrés! I que ben invertits que estan els diners de tots nosaltres!

Re: Una rambla elevada 10 metres cobrirà les vies a Sants

Posted: Sunday 11/09/2011 2:59
by waffenrad
Sincerament, crec que és més bonic i més pràctic pels veïns el viaducte que travessa Girona, i que a més porta inclòs el baixador.
Quines vistes que tindran els veïns de les plantes baixes... I quina llum natural. I quina ombreta a l'estiu si t'acostes al calaix. Si és veritat que hi posen terra als costats i fan talusos, els nens podran fer batalles nord-sud i això serà més exitós que la línia Maginot... Ni els holandesos tants anys fent dics magnífics podran competir amb la millor rambla elevada del món mundial.

Com a broma se m'acut ara que podrien fer passar per damunt el RetBus :x :begut :festa

Re: Una rambla elevada 10 metres cobrirà les vies a Sants

Posted: Sunday 11/09/2011 13:09
by jEiiK0b
Ara només falta que quan estigui tot enllestit ens vinguin els veïns del tercer pis a queixar-se de tenir els vianants de la rambla al nivell de casa seva, trencant la seva intimitat... (o fent soroll i tot...)

Re: Una rambla elevada 10 metres cobrirà les vies a Sants

Posted: Sunday 11/09/2011 15:06
by 122-042-132
waffenrad wrote: Com a broma se m'acut ara que podrien fer passar per damunt el Ret bus :x :begut :festa
No, home no, jo hi posaria quatre vies i ja tenim els desdoblament, i posats alguna línia de tramvia cap a l'Hospitalet. Salut!

Futura xarxa de calaixos ferroviaris

Posted: Sunday 11/09/2011 16:44
by waffenrad
122-042-132 wrote:
waffenrad wrote: Com a broma se m'acut ara que podrien fer passar per damunt el Ret bus :x :begut :festa
No, home no, jo hi posaria quatre vies i ja tenim els desdoblament, i posats alguna línia de tramvia cap a l'Hospitalet. Salut!
Calaixos a tota la xarxa de ferrocarril de Catalunya! I salts de moltó a banda i banda! I carril VAO en viaducte central sobreelevat. O Tram amb gespa a 10m d'alçada declarada Zona Verda dels muncicipis creuats o fins i tot Parc Natural de les Diputacions! I tots els nens del país contents :atac :pistola Salut!!

Re: Pel transport públic, encara hi som?

Posted: Monday 12/09/2011 0:25
by Javi M
Guigui wrote:Oh! Que bonic! Això sí que és progrés! I que ben invertits que estan els diners de tots nosaltres!
I a sobre ara s'hauràn de gastar el doble de diners quan vulguin soterrar de veritat aquest tram per desmuntar aquest mur de Berlín que estàn aixecant, perque no dubto que quan el calaix deixi de ser una novetat pels veïns (10 anys?) i en vagin venint altres de nous ja tornarem amb les protestes pel calaix. Això sí, aquest cop amb raó.

Raó

Posted: Monday 12/09/2011 0:46
by Guigui
Javi M wrote:Això sí, aquest cop amb raó.
Amb quina? Amb la d'haver-se entestat en tapar el tren, per arribar a la conclusió que era millor com estava abans?

Re: Una rambla elevada 10 metres cobrirà les vies a Sants

Posted: Monday 12/09/2011 1:11
by Javi M
Estic totalment d'acord en que aquest soterrament era totalment inncesari, però els veïns no tenen la culpa de que s'hagi fet aquest rècord de xapussa en comptes d'un soterrament ben fet que hauria tancat definitivament el tema.
I és clar que un soterrament és força més car, però crec que tard o d'hora acabaran treient això que estàn muntant per fer un soterrament pròpiament dit i aleshores sí que haurem llençat a la brossa (encara més que ara) els diners que ha costat aquest calaix.
Si l'administració que correspongui ha considerat que allà les víes del tren molestaven (encara que no ho comparteixo pas), que s'aguessin gastat els diners que calgui per sol·lucionar el supossat problema en comptes de "disimular-lo"

A l'aire lliure havien d'anar!

Posted: Monday 12/09/2011 1:21
by Guigui
Allí no calia ni calaix ni soterrament. Tant ara amb una cosa com si hagués sigut l'altra, ha comportat l'estrangulament d'un importantíssim accés ferroviari a Barcelona.

Primer, hi era el ferrocarril, després els pisos. Si la gent hi ha entrat a viure per un preu més barat, s'haurien pogut preguntar per què. En aquest país, ens fixem massa en suposats drets i massa poc en deures reals.