Page 10 of 31
Posted: Thursday 09/11/2006 23:39
by Trenscat
Pressió?
Posted: Thursday 09/11/2006 23:45
by JaMiRo!
Posted: Friday 10/11/2006 8:54
by Platanito
Jo passo de visitar fàbriques. Pel que fa al Triangle, només m'interessa si hi ha el 300 i el 400. Si no, tampoc mereix l'esforç.
Posted: Friday 10/11/2006 9:53
by metring
Crec que al Triangle, no hi ha el 400, o potser han traslladat el de Sagrera, no ho se...I a la cotxera de Santa Eulàlia, no hia cap d'antic?
Posted: Friday 10/11/2006 10:22
by Jordilar
Al triangle només hi ha el 300.
Posted: Friday 10/11/2006 10:22
by Platanito
Doncs no, a Santa Eulàlia l'únic que hi ha d'antic és la cotxera mateixa 8i que duri!).
Si el 400 és a Sagrera, i tenint en compte que el 300 sembla confinat indefinidament a Can Boixeres amb l'excusa del repintat, llavors el meu interès va exclusivament per Sagrera, tot i que a Can Boixeres hi hauria el 300, el 100 i els pobrets 1000 supervivents
Posted: Friday 10/11/2006 10:37
by metring
No, no, com diu en Jordilar, el 300 és al Triangle, però segur, i pintat a lo GMB.
Posted: Friday 10/11/2006 11:10
by Jordilar
El febrer vem estar a Can Boixeres i ni rastre del 300. Ens van confirmar que estaba al Triangle.
Ah, el 400 está a Sagrera, no a Santa Eulalia.
Posted: Friday 10/11/2006 11:17
by metring
Pensava que pel tema de les obres a Sagrera, l'haurien mogut a un altre lloc
Posted: Friday 10/11/2006 19:18
by victorcasta
Jordilar wrote:El febrer vem estar a Can Boixeres i ni rastre del 300. Ens van confirmar que estaba al Triangle.
Ah, el 400 está a Sagrera, no a Santa Eulalia.
Sí, és al Triangle. Però a Can Boixeres hi ha un històric sota una nau coberta i no recordo de quina sèrie és.
Posted: Friday 10/11/2006 20:07
by Jordilar
Dins d'aquella coberta hi ha el 100 de FMT i la jardinera d'un tranvia.
I el 400 no es pot treure de Sagrera, doncs al passar per les estacions, tocaria a les andanes.
Salut,
Posted: Friday 10/11/2006 21:35
by Serie-1000-metro
La jardinera d'un tramvia?????????????? Voldràs dir un tramvia de caballs.
Salut i peles!!!
Posted: Friday 10/11/2006 21:38
by Ferrovi
Jordilar wrote:I el 400 no es pot treure de Sagrera, doncs al passar per les estacions, tocaria a les andanes.
,
Quin any van ampliar les andanes?. Assobre, pròximament augmentaran la electricitat de la línia. Bé, si no es pot a la L1, donç a la Renfe!
Posted: Saturday 11/11/2006 9:29
by metring
Bé, que jo sàpiga, Fabra i Puig, quan es va reformar completament, Sagrera, amb una sola andana ara, Clot, el 93, quan van fer les obres a la línia 1 a l'hora que construien la de la línia 2, Navas potser també, Glories també les han retocat, i Marina, ara no hi caig en més estacions...
Posted: Saturday 11/11/2006 16:30
by entfe001
No sé si amb aquesta escala en farem prou per mesurar la pressió inferida
Diria...
Posted: Saturday 11/11/2006 18:08
by JaMiRo!
Ferrovi wrote:Jordilar wrote:I el 400 no es pot treure de Sagrera, doncs al passar per les estacions, tocaria a les andanes.
,
Quin any van ampliar les andanes?. Assobre, pròximament augmentaran la electricitat de la línia. Bé, si no es pot a la L1, donç a la Renfe!
Diria que la tensió de la xarxa ADIF cremaria el 400 (1500 V FMB versus 3000 V RENFE)...
Posted: Sunday 12/11/2006 0:12
by Trenscat
Home, si es pugués fer una adaptació seria molt curiós veure el 400 del metro a Terrassa, per exemple
Posted: Sunday 12/11/2006 0:19
by orique
Només es necessita una resistència més... per baixar dels 3000 als 1500
Posted: Sunday 12/11/2006 1:01
by Jordilar
O connectar en sèrie el 100 i el 400.
Tot es posible, si hi ha ganes.
Salut,
Excel·lent...
Posted: Sunday 12/11/2006 16:44
by JaMiRo!
orique wrote:Només es necessita una resistència més... per baixar dels 3000 als 1500
Mmmmmm...Una cal·lefacció excel·lent per si volem fer un Barcelona-Puigcerdà amb el 400...