Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Thursday 01/07/2010 21:59
Avui, com a mínim als 6000, ja s'anuncia l'enllaç amb les línies 9 i 10 a la L1.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Confirmo que en L-5 y L-1 en los trenes que he usado hoy tambien.metring wrote:Avui, com a mínim als 6000, ja s'anuncia l'enllaç amb les línies 9 i 10 a la L1.
El que és curiós és que avui, arribant a La Sagrera amb l'L10 procedent de Gorg, la megafonia ha anunciat enllaç amb les línies 1, 5, 9... i 10!!!!! No he estat atent si a Onze de Setembre també ho han dit.metring wrote:Avui, com a mínim als 6000, ja s'anuncia l'enllaç amb les línies 9 i 10 a la L1.
Jo he estat per allà el cap de setmana. Només dir-te que la única persona que hi havia per allà era jo.Kane_84 wrote:Por cierto, ¿se sabe cual es la estimación de pasajeros por dia en las estaciones del ramal de zona franca? ¿No estarán un tanto desiertas esas estaciones los fines de semana?
Ara, tenir el metro pot canviar moltes actituds (o no). No crec que passi de cop, que tothom agafi el metro per anar a currar a la Zona Franca, però... sospito que a la llarga por tenir una forta ocupació, i especialment de treballadors provinents del Baix Llobregat, que estarà perfectament enllaçat amb la L10...wefer wrote:Jo he estat per allà el cap de setmana. Només dir-te que la única persona que hi havia per allà era jo.Kane_84 wrote:Por cierto, ¿se sabe cual es la estimación de pasajeros por dia en las estaciones del ramal de zona franca? ¿No estarán un tanto desiertas esas estaciones los fines de semana?
I els dies de cada dia... la cosa tampoc crec que sigui molt diferent.
Sí però... Mentre FGC no posi trens directes, aquest potencial del Baix Llobregat perd molt. Barcelona potser sí.437.001 wrote: Ara, tenir el metro pot canviar moltes actituds (o no). No crec que passi de cop, que tothom agafi el metro per anar a currar a la Zona Franca, però... sospito que a la llarga por tenir una forta ocupació, i especialmente de treballadors provinents del Baix Llobregat, que estarà perfectament enllaçat amb la L10...
Això sí, els feiners en hora punta, la resta del temps...
En tot cas prestar menys servei, p.ex.un tren cada 20 o 30 minuts. De fet al poligon ZF el cap de setmana no es que no hi hagi ningú, hi han vigilants, hi ha alguna fabrica que fa horari ininterromput, etc. Almenys això m'han dit conductors del 21, que els festius al tram entre la cotxera i Mercabarna també hi baixa gent.cristian26 wrote:El que podrien fer és simplement no prestar servei els caps de setmana i festiu
Però amb un autobús cada 20 minuts fas de sobres. I un autobús, és força més barat que mantenir tota una línia de metro oberta.Ecomobisostrans wrote:cristian26 wrote:En tot cas prestar menys servei, p.ex.un tren cada 20 o 30 minuts. De fet al poligon ZF el cap de setmana no es que no hi hagi ningú, hi han vigilants, hi ha alguna fabrica que fa horari ininterromput, etc.
Es podrien fer serveis parcials , jo que sé 1 de cada 3 trens faria tot el recorregut durant els caps de setmana i els altres dos finalitzarien recorregut a Foc-Cisell per exemple. Això es farà a la L2 on 1 de cada 2 trens farà mitja volta i tornarà cap a Bcn sense arribar a l'Aeroport que quedarà servit pel servei habitual de la L9 i 1 de cada 2 trens de la L2.wefer wrote:Però amb un autobús cada 20 minuts fas de sobres. I un autobús, és força més barat que mantenir tota una línia de metro oberta.Ecomobisostrans wrote:cristian26 wrote:En tot cas prestar menys servei, p.ex.un tren cada 20 o 30 minuts. De fet al poligon ZF el cap de setmana no es que no hi hagi ningú, hi han vigilants, hi ha alguna fabrica que fa horari ininterromput, etc.
De fet, crec que la decisió de fer passar la L9 pel polígon de la Zona Franca era força prescindible. Simplement millorant el sistema d'autobusos n'hi havia més que suficient. O com a màxim, fer-hi arribar el Trambesòs a través del Moll de la Fusta i el Morrot.
Em dóna la sensació que ho han fet més aviat per poder fer les cotxeres en aquella zona, amb terreny més barat i de propietat pública.
No Pol, no és Parc Logístic, és Mercabarna.pol wrote:http://www.jordigarces.com/destacado.php?id=20 aquí hi han fotos de l'estació que crec que es Parc Logístic de la L9
Gràcies per la correcció, ja esta corregit.mikado wrote:No Pol, no és Parc Logístic, és Mercabarna.pol wrote:http://www.jordigarces.com/destacado.php?id=20 aquí hi han fotos de l'estació que crec que es Parc Logístic de la L9
Les 4 primeres fotos són de l'estat actual, si bé la 1 no és real, ja que aquesta rampa per entrar i sortir camions està tapada i ja no existeix.
La foto 2 és el vestíbul, que té sortida peatonal i ascensor a la entrada de Mercabarna, al costat més Besós de la nau de l'estació.
La foto 3 és de les andanes com es veu i la 4 de les escales d'accés andanes - vestíbuls. La resta 5-8 son imatges virtuals.