Tren Turístic Tarraco

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

7600

Post by Guigui »

Doncs una 7600 en color original gris. La del Museu de Vilanova està operativa?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: Tren Turístic Tarraco

Post by UT440_132M »

La única 7600 mig operativa es la 7652 de la 5a zona, però crec que té alguns problemes per poder circular per la xarxa d'Adif, tot i passar revisió fa dos anys. A més les 252 ja van remolcar el Catalán Talgo en els últims anys, per tant no crec que quedi massa com un pegat. Estem parlant d'un tren turístic, no històric.

Aquí els motius pels quals la 7652 del museu no pot circular per la xarxa d'Adif. http://www.ferroguia.es/leer.php?id=267
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
carles10000
N6
N6
Posts: 210
Joined: Monday 18/10/2010 19:34
Location: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Re: Alguns videos interessants

Post by carles10000 »

Tarraco Talgo Barcelona Estació de França 09/08/2014
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Tren Turístic Tarraco

Post by Fran-Ikarus »

M'acabo d'adonar que el servei Tarraco Talgo no està funcionant aquest any... ni ho va fer tampoc el 2015.

Se'n saben les causes? Resultat econòmic deficitari? Qüestions tècniques de compatibilitat amb altres circulacions?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Tren Turístic Tarraco

Post by Renfe451 »

Jo vaig sentir que no hi va anar massa gent... per tant és possible que va tenir un resultat econòmic deficitari.
David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Posts: 293
Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
Location: barcelona

Re: Tren Turístic Tarraco

Post by David.F.C.M.B.1000 »

alguien sabe que ha pasado ??? , que hace mucho tiempo que no sacan el catalan talgo, sabeis si habra pronto alguna salida ??? :nose
User avatar
robertotlh
N7
N7
Posts: 324
Joined: Thursday 15/10/2015 14:47

Re: Tren Turístic Tarraco

Post by robertotlh »

David.F.C.M.B.1000 wrote:alguien sabe que ha pasado ??? , que hace mucho tiempo que no sacan el catalan talgo, sabeis si habra pronto alguna salida ??? :nose
L últim que es va dir pel fòrum és que RENFE no vol cedir cap 252, bé més que locomotora el que no vol cedir es maquinistes. És així?
User avatar
robertotlh
N7
N7
Posts: 324
Joined: Thursday 15/10/2015 14:47

Re: Tren Turístic Tarraco

Post by robertotlh »

He vist que algunes associacions (AAFM i AZAFT) estàn traient els trens històrics a la via subcontractant la operació del tren a ALSA tot i aprofitant la seva llicència d explotació de trens turístics. Potser es podria fer el mateix amb el Catalan Talgo.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Tren Turístic Tarraco

Post by Renfe451 »

robertotlh wrote:He vist que algunes associacions (AAFM i AZAFT) estàn traient els trens històrics a la via subcontractant la operació del tren a ALSA tot i aprofitant la seva llicència d explotació de trens turístics. Potser es podria fer el mateix amb el Catalan Talgo.
El problema és que a Catalunya, moltes associacions, treient les més actives com les de Móra la Nova o ARMF de Lleida, no estan per la feina, ni per preservar un tren històric, ni per tan sols fer-lo circulant per la via. 5a Zona de Badalona que té una suïssa a Can Tunis contaminada d'amiant fins a dalt i no s'ha fet absolutament res, per no parlar de l'intent de preservar la 440-131 del transpirinenc que no va acabar a bon port i que acabarà a la ferralla, així també com els fallits viatges del Catalán Talgo... per no dir de la situació política que també tindria alguna cosa a veure.

Hi ha implicació sí, però totalment insuficient.
Post Reply

Return to “Història del transport / Historia del transporte”