Page 2 of 2
Posted: Saturday 27/01/2007 13:26
by liniadelRipollés
Quina por! Un interventor dins d'un granota i....porta la FURUNO!!!! Però si va durar dos dies al vallès!
Posted: Friday 06/04/2007 14:02
by sigfrid440s
orique wrote:Avui he tornat a veure el video del 400 i hi he vist una errada. Quan la noia es desperta i veu al
Mesa picant bitllets, l'exterior està iluminat, però l'estació on es baixa corrents és Baixador de Vallvidrera, amb el seu preciós túnel...
La noia baixa a La Floresta, estació situada a la sortida d'un tunel.
Els granotes en origen portaven al costat de cada porta les botoneres pero obrir i tancar portes a mes de la campanenta ''tren dispuesto'' que avisaba al maquinista de que ja es podia iniciar la marxa.
Quan FGC va introduir reformes en aquests automotors, dotant-los de cabines de condcció amples amb portes laterals (a mes de que la majoria d'automotors ja portaven les portes de doble fulla identiques a les dels trens de serie 1000 del metro) aquests aparells ja no eren necesaris al controlar el maquinista les portes desde la cabina.
Per cert, en 2003 encara un granota feia un servei llançadora entre Sarria y R Elisenda.
Recordem que la retirada d'automotors 400-500 estaba lligada amb la incorporació de les UT112 així que os podeu fer una idea de quan van començarse a retirar i de quan es van retirar les ultimes.
Y l'ultim granota ciculant amb passatje ho va fer el 18 de Març de.....2007.
Si algu vol veure aquest automotors ''granota'' en servei, que vagi a Cuba, al ferrocarril electric de Hershey (Matanzas-La Habana).
Salutations.
Posted: Saturday 07/04/2007 11:09
by metring
Nois, els links del primer missatge, ja no funcionen