Page 2 of 2

Re: Configuració d'intercanviadors a Barcelona

Posted: Sunday 31/05/2009 20:10
by metring
Doncs si, tens tota la raó del món, no es pot continuar tenint les andanes en aquest estat tant precari, i més quan les obres tampoc crec que siguin taaant complicades. Més ho serien si l'estació fos soterrada, i bé que a la L3 els anys 60, els hi van allargar les andanes per a que hi capigués un 5è cotxe.

Re: Configuració d'intercanviadors a Barcelona

Posted: Monday 01/06/2009 1:16
by UT596001
Guigui wrote:Per exemple, ja has imaginat el calvari que és venir de la B-V i anar al Campus Nord?
Home, tant com a calvari... és tan senzill com baixar a Sarrià i allà agafar o bé el 22 o el 75.

I lo mateix per a un Sant Vicenç dels Horts-El Papiol: bus Soler i Sauret fins a Molins de Rei i des d'allà el Castellbisbal-Barcelona d'autos Castellbisbal, o bé RENFE+Autobús urbà de El Papiol.

Murga

Posted: Monday 01/06/2009 1:24
by Guigui
UT596001 wrote:Home, tant com a calvari... és tan senzill com baixar a Sarrià i allà agafar o bé el 22 o el 75.
Bé, reconec que el terme "calvari" és potser exagerat, però no em negaràs que la L9 escurçarà el trajecte en uns bons 15 minuts.

Re: Configuració d'intercanviadors a Barcelona

Posted: Monday 08/06/2009 0:02
by Jordi Freixas
metring wrote:Doncs si, tens tota la raó del món, no es pot continuar tenint les andanes en aquest estat tant precari, i més quan les obres tampoc crec que siguin taaant complicades. Més ho serien si l'estació fos soterrada, i bé que a la L3 els anys 60, els hi van allargar les andanes per a que hi capigués un 5è cotxe.
Exacte. No ha de ser tant complicat i deixarien enrere una xapussa històrica.

Ara que... tornant una mica al tema de refer l'estació de Pl Catalunya, potser seria hora de plantejar-se el reconvertir-la amb totes les seves vies en passants.