Page 103 of 221
Distància més gran
Posted: Tuesday 14/09/2010 19:48
by Guigui
victorcasta wrote:Sembla que aquesta línia augmentarà la mitjana de distància entre estacions: al ramal de l'aeroport quasi totes les distàncies són superiors als 1000 metres, destacant entre Ciutat Aeroportuària i la Terminal 1, on la distància és de 2.320 metres.
Tampoc ha d'estranyar, considerant la menor densitat de punts d'interès en matèria de connexions amb transport públic que hi ha per la zona.
Re: Distància més gran
Posted: Tuesday 14/09/2010 21:43
by BCN2008
Guigui wrote:victorcasta wrote:Sembla que aquesta línia augmentarà la mitjana de distància entre estacions: al ramal de l'aeroport quasi totes les distàncies són superiors als 1000 metres, destacant entre Ciutat Aeroportuària i la Terminal 1, on la distància és de 2.320 metres.
Tampoc ha d'estranyar, considerant la menor densitat de punts d'interès en matèria de connexions amb transport públic que hi ha per la zona.
Exacte, i la volta que cal fer entre Ciutat Aeroportuaria i la T1 per tal de no passar per sota de les instal·lacions de l'aeroport.
Re: Distància més gran
Posted: Tuesday 14/09/2010 22:38
by victorcasta
BCN2008 wrote:Guigui wrote:victorcasta wrote:Sembla que aquesta línia augmentarà la mitjana de distància entre estacions: al ramal de l'aeroport quasi totes les distàncies són superiors als 1000 metres, destacant entre Ciutat Aeroportuària i la Terminal 1, on la distància és de 2.320 metres.
Tampoc ha d'estranyar, considerant la menor densitat de punts d'interès en matèria de connexions amb transport públic que hi ha per la zona.
Exacte, i la volta que cal fer entre Ciutat Aeroportuaria i la T1 per tal de no passar per sota de les instal·lacions de l'aeroport.
No. La volta es va fer per poder donar servei directe a la Ciutat Aeroportuària.
Re: Distància més gran
Posted: Tuesday 14/09/2010 22:41
by BCN2008
victorcasta wrote:No. La volta es va fer per poder donar servei directe a la Ciutat Aeroportuària.
Ah, doncs sempre habia cregut que era per no passar sota les pistes. Gracies per l'aclariment!
Re: Distància més gran
Posted: Tuesday 14/09/2010 23:59
by Vox
BCN2008 wrote:victorcasta wrote:No. La volta es va fer per poder donar servei directe a la Ciutat Aeroportuària.
Ah, doncs sempre habia cregut que era per no passar sota les pistes. Gracies per l'aclariment!
De fet les vies de rodalia T1 a T2 pasaran per sota les pistes, la 25R-07L concretament.
Vox
Llaç
Posted: Wednesday 15/09/2010 0:39
by Guigui
BCN2008 wrote:victorcasta wrote:No. La volta es va fer per poder donar servei directe a la Ciutat Aeroportuària.
Ah, doncs sempre habia cregut que era per no passar sota les pistes. Gracies per l'aclariment!
En aquest mateix fil, ja vaig proposar que el final de l'L2/L9 es tanqués en llaç, amb cadascuna de les línies anant per una direcció pròpia. És clar, ara ja és tard, com per moltes altres coses grosses que hi han perpetrat.
Incendi en superfície a les obres
Posted: Wednesday 15/09/2010 10:42
by Guigui
http://avui.elpunt.cat/noticia/article/ ... metro.html
Un incendi afecta les obres de la Línia 9 de Metro
El foc, que no ha provocat cap ferit, ha afectat cablejat i maquinària en les obres a l' passeig de la Zona Franca
S 'ha iniciat quan a un soldador li ha saltat una espurna i ha afectat un compressor
15/09/10 09:10 - BARCELONA - EUROPA PRESS
Un incendi en les obres de la Línia 9 de Metro a l' passeig de la Zona Franca de Barcelona ha afectat cablejat i maquinària, segons han informat fonts de la Conselleria de Política Territorial i els Bombers de Barcelona.
El foc s'ha declarat sobre les 7.15 hores a la zona del passeig entre els carrers Ulldecona i Cisell, i les cinc dotacions desplaçades pels Bombers ja han controlat l'incendi.
L'incendi, que no ha provocat cap ferit, s'ha iniciat quan a un soldador que estava treballant a prop d'un compressor li ha saltat una espurna i ha afectat la màquina.
El foc també ha afectat un grup electrogen, un vehicle i cablejat, tot això en superfície.
La Conselleria de Política territorial de la Generalitat obrirà un expedient informatiu per aclarir els fets.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Monday 20/09/2010 17:18
by jaezcurra
Las obras de L9 del metro cortan la calle Hondures durante dos años
http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... -anos.html
Barcelona. (EFE).- Las obras de la línea 9 del metro en la estación de la Sagrera obligarán mañana a cortar la calle Hondures de Barcelona, que permanecerá con restricciones de tráfico durante aproximadamente dos años, según un comunicado del Departamento de Política Territorial y Obras Públicas.
El tramo de Hondures cortado es el que va de la calle de Sant Antoni Maria Claret a la avenida Meridiana, y como alternativa para los vehículos se ha habilitado el pasaje Coello como vía de doble sentido.
Los cortes se deben a la construcción de la nueva estación de la línea 9 del metro de la Sagrera y del vestíbulo para conectar con la prolongación de la L4 hacia la Pau.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Monday 20/09/2010 19:02
by metring
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Sunday 03/10/2010 18:19
by uriol108
Hola... algú sap quelcom de l'avanç de les tuneladores de la L9/L10 ?
Funciona la tuneladora que estava a Guinardó ? i la de Zona Universitària per on està ?
Gracies.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Sunday 03/10/2010 19:01
by victorcasta
Crec que 15 de setembre es reprenia l'activitat des de Guinardó i 15 d'octubre des de Zona Universitària.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Sunday 03/10/2010 21:14
by jaezcurra
¿Hay algún sitio oficial que indique el día a día de la obra, o hay que esperar comunicados de prensa sin calendario previsto?
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Sunday 03/10/2010 22:02
by victorcasta
jaezcurra wrote:¿Hay algún sitio oficial que indique el día a día de la obra, o hay que esperar comunicados de prensa sin calendario previsto?
No, no hay ningun sitio.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Sunday 03/10/2010 22:33
by jaezcurra
Me parece lamentable que, en pleno siglo XXI, los poderes públicos no pongan al alcance del contribuyente datos permanentemente actualizados de TODO tipo de obra pública de envergadura. ¡Con lo fácil que sería!
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Monday 04/10/2010 13:55
by wefer
jaezcurra wrote:Me parece lamentable que, en pleno siglo XXI, los poderes públicos no pongan al alcance del contribuyente datos permanentemente actualizados de TODO tipo de obra pública de envergadura. ¡Con lo fácil que sería!
Sembla que ho han provat, però no saben ben bé per què mai quadren els comptes. Sempre els falta un 3%... com a mínim. El dia que ho solucionin, ho posen. Segur.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Tuesday 05/10/2010 14:00
by Trytasa Baldaquino
Algú sap alguna cosa d'això?
http://www.eleconomista.es/noticias-ss/ ... metro.html#
Suposo que el titular deu ser més sensacionalisme que una altra cosa, ja que si fos realitat hauríem tingut notícies per alguna altra banda...
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Tuesday 05/10/2010 14:27
by 122-042-132
Sona a sensacionalisme del més barat.
Tot i que no he pogut llegir la noticia, però només amb el titular......
Desprès el comentari, no és el que de primer et pots pensar.
Salut!
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Tuesday 05/10/2010 15:19
by Sagrerenc
La notícia ve a dir que les obres de l'L9 han provocat que l'estació Guinardó|Hospital de Sant Pau de l'L4 s'enfonsi 1 cm.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Tuesday 05/10/2010 15:20
by victorcasta
No puc veure la noticia, ni penso pagar per llegir-la.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Tuesday 05/10/2010 15:25
by Sagrerenc
victorcasta wrote:No puc veure la noticia, ni penso pagar per llegir-la.
Jo l'he llegit aquest matí molt per sobre, si puc demà l'escanejaré i la penjaré.