Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Friday 26/08/2011 20:52
Algú sap si la tuneladora que forada des de Sagrera ja ha passat Lesseps?
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
http://www.324.cat/noticia/1378214/barc ... inancamentSanta Coloma de Gramenet (ACN).- Les obres dels trams centrals de la L9 del metro estan aturades i, ara per ara, no hi ha data per reprendre-les. El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha anunciat que els treballs queden aturats "temporalment" a l'espera de finançament: "Les dues tuneladores estan aturades i no sabem quan les tornarem a posar en marxa". Recoder considera que aquesta aturada no afectarà l'operativitat de la línia perquè "algunes estacions dels trams centrals estan a 350 metres l'una de l'altra" i, per tant, entén que la mobilitat no se'n veurà ressentida en excés. D'altra banda, el conseller ha reiterat el compromís del Govern d'acabar les obres del tram sud de la línia, a l'Hospitalet, l'any 2014.
Com quines?Recoder considera que aquesta aturada no afectarà l'operativitat de la línia perquè "algunes estacions dels trams centrals estan a 350 metres l'una de l'altra"
Què té a veure la distància puntual entre estacions i la mobilitat en general?i, per tant, entén que la mobilitat no se'n veurà ressentida en excés.
Lluita1714 wrote:Al meu parer, ara sí que l'han cagat, i mereixen el meu menyspreu ideològic. Realentir-les sí, retallar estacions també, però aturar-les no ho trobo lògic.
Suprimir l'impost de successions? Jo sóc de dretes, que consti, la supressió de l'impost em beneficia, i això no em sembla una prioritat, tampoc m'ho sembla la "pacificació" xapussera de la Meridiana, i encara no tinc clar si Glòries s'aturarà o no, ja que Trias s'ha contradit amb el seu equip de govern, tampoc em sembla necessari el pla de reforma del Zoològic (es pot reformar, però això ho re-endreça tot i ho refà tot, quan el que s'hauria de fer es canviar-lo de lloc)... en canvi l'L9 sí que em sembla una prioritat, i més amb lo poc que queda per poder obrir, com a mínim, els ramals de l'aeroport i ZAL (2 anys)liniadelRipollés wrote:No crec que triguis gaire en veure aturar obres de línies de gran velocitat. Hi ha preferències.
No et compris encara corbata per anar a la inauguració . . . . que la moda canvia moltliniadelRipollés wrote:Celebro aquesta obertura de l'estació, una de les poques alegries que ens donarem, conjuntament amb les prolongacions d'FGC al Vallès.
mikado wrote:No et compris encara corbata per anar a la inauguració . . . . que la moda canvia moltliniadelRipollés wrote:Celebro aquesta obertura de l'estació, una de les poques alegries que ens donarem, conjuntament amb les prolongacions d'FGC al Vallès.
Lluita1714 wrote:Suprimir l'impost de successions? Jo sóc de dretes, que consti, la supressió de l'impost em beneficia, i això no em sembla una prioritat, tampoc m'ho sembla la "pacificació" xapussera de la Meridiana, i encara no tinc clar si Glòries s'aturarà o no, ja que Trias s'ha contradit amb el seu equip de govern, tampoc em sembla necessari el pla de reforma del Zoològic (es pot reformar, però això ho re-endreça tot i ho refà tot, quan el que s'hauria de fer es canviar-lo de lloc)... en canvi l'L9 sí que em sembla una prioritat, i més amb lo poc que queda per poder obrir, com a mínim, els ramals de l'aeroport i ZAL (2 anys)liniadelRipollés wrote:No crec que triguis gaire en veure aturar obres de línies de gran velocitat. Hi ha preferències.
Demano disculpes doncs, però, quines prioritats hi ha, aleshores, respecte a les infraestructures ferroviàries?.liniadelRipollés wrote:No estava parlant de política ni de grups polítics, òbviament.
Bàsicament, l'AVE. I posem-hi també l'intent de satisfer alguns veïns de Sants amb la cobertura de vies.Lluita1714 wrote:Demano disculpes doncs, però, quines prioritats hi ha, aleshores, respecte a les infraestructures ferroviàries?.liniadelRipollés wrote:No estava parlant de política ni de grups polítics, òbviament.
Cap.vilafranca wrote:A part de l'estacio de Santa Rosa, quines estacions de la L9/L10 s'inauguraran aviat?
I que no ho serà mai.Llums i obres en el futur de la que havia de ser la línia de metro més gran d'Europa.
Si de cas, referent de com no s'ha de traçar una línia de metro.El gran projecte de l'L9, destinada a convertir-se en el principal referent del transport soterrat a la Unió Europea, ha rebut notícies de diferent índole en els últims dies.