Tenir les coses endreçades
Posted: Thursday 13/10/2011 15:48
Abans de tenir la superfície empantanegada durant dècades, em sembla una idea raonable. Una altra cosa és el com...
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Quan hi ha silenci, vol dir que no volen que ens assabentem, ja que possiblement no s'està fent gran cosa.... (Véase Retbus, entre d'altres).LeoMetropol wrote:Dubtes! Jo recordo que amb l'anterior conseller hi havia cada dos per tres mapes a les notes de premsa que mostraven els percentatges de la construcció d'estacions, túnels, pous de ventilació, pous d'atac etc... i amb el nou, portem ja un any i en va fer un al febrer i para de comptar. La tuneladora de la Zona Franca no sap ningú com està ni on és, vaja, que la comunicació ara és pèssima no? Jo almenys he trobat una devallada en aquest aspecte.
Però a lo important, algú sap on és la tuneladora de la ZFranca? Ja ha passat Provençana? Hi passo molt per la zona i fa uns mesos vaig començar a veure marques pintades al terra per la Gran Via i el carrer de l'Alhambra, per allà al agost/setembre, crec, era allà, però des de llavors que no s'en sap res, i el conseller per Twitter no respon tampoc...
Com a mínim, la tercera tuneladora està aturada. Excusa: revisió. Realitat: mmm...437.001 wrote:No m´extranyaria gens que també hàgin decidit de paralitzar totalment la pota sud de la L9/L10.
De fet, no hi ha diners, això és cert...
Potser EL LLOP en sap alguna cosa, de la pota sud de la L9/L10...
L'únic que puc dir es que hi ha hagut una aturada de les despesses brutal, fins al punt que s'està plantejant eliminar els non-stops de les nits de dissabte. Pel que fa referència a inversió en infraestructures, la retallada ha estat total i aquesta retallada en les despesses es nota fins hi tot en el dia a dia.437.001 wrote:No m´extranyaria gens que també hàgin decidit de paralitzar totalment la pota sud de la L9/L10.
De fet, no hi ha diners, això és cert...
Potser EL LLOP en sap alguna cosa, de la pota sud de la L9/L10...
A les hores, podria ser cert el que es parlava a http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &start=200 del final del metro dissabtes a la nit?El LLOP wrote:L'únic que puc dir es que hi ha hagut una aturada de les despesses brutal, fins al punt que s'està plantejant eliminar els non-stops de les nits de dissabte. Pel que fa referència a inversió en infraestructures, la retallada ha estat total i aquesta retallada en les despesses es nota fins hi tot en el dia a dia.437.001 wrote:No m´extranyaria gens que també hàgin decidit de paralitzar totalment la pota sud de la L9/L10.
De fet, no hi ha diners, això és cert...
Potser EL LLOP en sap alguna cosa, de la pota sud de la L9/L10...
Això està cantat. No ho han fet fins ara segurament perquè seria impopular i perquè suposo que volen acabar de rearticular la xarxa de Nitbus, però ha de caure segur.metring wrote:A les hores, podria ser cert el que es parlava a http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &start=200 del final del metro dissabtes a la nit?El LLOP wrote: L'únic que puc dir es que hi ha hagut una aturada de les despesses brutal, fins al punt que s'està plantejant eliminar els non-stops de les nits de dissabte. Pel que fa referència a inversió en infraestructures, la retallada ha estat total i aquesta retallada en les despesses es nota fins i tot en el dia a dia.
Técnicamente no es imposible, pero económicamente es absolutamente inviable, máxime para una obra que está razonablemente avanzada.sergi wrote:No está mal esta idea de la lanzadora entre la T-1 y la estación de RENFE.Así (aúnque sólo fuera este pequeño tramo) se libraría de estar tres años más acumulando polvo como el resto de la L-9/10 sur.
Habría que ver si es posible tecnicamente,desconozco el esquema de vías del susodicho tramo.
¿ Alguien nos ilumina,please ?
Saludos.