Page 119 of 221
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Tuesday 29/11/2011 20:17
by Miquel
Però l'estacio està oberta al públic?
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Tuesday 29/11/2011 20:30
by 437.001
bitxofo wrote:He tornat a baixar i hi havia obrers, la propera vegada parlo amb ells i intento baixar a les andanes!
O que em baixin amics "polis".
Ja tinc unes 50 fotos, però totes del vestíbul superior, res de sota...
I a què esperes?!?!
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Wednesday 30/11/2011 2:11
by bitxofo
^^Té maco, et dedico una foto del gran vestíbul d'entrada a l'estació anomenada Aeroport T1, dimarts 29/11/2011 cap a les 19h.:
^^A l'ampla columna central il·luminada hi havia un gran rombe del metro dilluns, però dimarts ja no hi era...
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Wednesday 30/11/2011 15:01
by dvdhrd
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Wednesday 30/11/2011 21:12
by ferroviario_catalan
Que pasada de fotos!!! En una de ellas se vé a varios trabajodes en el interior de la reja... Y digo yo: qué hacen ahí dentro si en teoría está todo terminado?
Hay alguna manera de acceder a los andenes?
Gracias por las fotografías, compañero
dvdhrd
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Wednesday 30/11/2011 21:25
by vilafranca
Només aquesta estació està acabada? sabeu si algunes estacions del tram de el Prat, l'Hospitalet i sud de BCN estan molt avançades? Jo trobo que s'hauria d'obrir el trasm desde el Prat (correspondencia amb RdC) i l'aeroport
Pel que sé, la tuneladora de la Zona Franca està funcionant
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Wednesday 30/11/2011 21:31
by dvdhrd
Supongo que algo faltará aún por terminar, pero basicamente poca cosa (poner validadores, maquinas distribuidoras, poner los plasmas que informan de los proximos trenes y terminas cosillas así...); ya por abajo no lo se, porque no se puede ver y no se el estado en que se encuentra, pero me imagino que muy avanzado (sobre el 90%, calculando desde el último mapa que la Gene sacó a la luz allá por Julio).
Pel que fa a l'estat de les altres estacions, diria que totes estan acabades o a falta de petits detalls, com en aquesta, per acabar; és a dir 2 anys i escaig, una exageració... però com depèn del ramal L10 toca esperar...
Parlant de la L10, de tornada m'he passat pel viaducte i dir que les obres estan avançant i hi han obrers fent les parets interiors de les 4 estacions del carrer A. Cal a dir que la última de totes, la de costat de cotxeres, fins i tot ja li estaven fent la estructura del sostre que taparà l'andana central de l'estació...
Ara només cal esperar a que acabi de tunelar la tuneladora de ZF, una vegada enllestit el túnel, podrem respirar tranquils...
Salutacions!!
Plànols i termòmetres
Posted: Wednesday 30/11/2011 22:29
by Javi M
Per cert, per a què posen mapes i termòmetres de la línia a l'estació?
Al mapa es pot veure que el tram Canyelles - Trinitat Nova encara no estava obert, per tant d'abans de 2008.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Wednesday 30/11/2011 23:49
by victorcasta
Qui vulgui saber sobre l'estat d'altres estacions del tram, al BCN Rail hi havia fotos de tres estacions:
Fira
Parc Logístic (sí, serà així, a paret viva)
Mas Blau
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Thursday 01/12/2011 8:42
by sergi
Pues insisto,me parece una pena que las estaciones esten completemante acabadas y tengan que seguir tres años más cerradas acumulando polvo.
Un forero me respondió que sería económicamente inviable abrir el tramo T1-El Prat RENFE,y no lo acabo de ver,la verdad..
Yo,en su momento,dije que me parecía una tontería abrir el pequeño tramo Can Zam-Can Peixauet si muy pocos meses después iban a ir inaugurándose el resto de tramos hasta Sagrera;pero en este caso que hay que esperar todavía !TRES AÑOS ! para abrir Collblanc-Zona Franca-Aeroport sí que me pronuncio a favor de que se pongan en funcionamiento inmediato los tramos que se puedan.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Thursday 01/12/2011 11:59
by victorcasta
Es que no se puede. Está todo acabado y ya no se pueden meter los trenes a menos que hagas otro pozo, piques el túnel y los metas. Con menos dificultad, deberás habilitar una zona de talleres y cocheras en algún sitio que en el futuro deberá servir como vía principal de la línea. Además, las pruebas requerirían unos seis meses, pruebas que deberían repetirse a la hora de abrir el resto de tramo para integrarlo en el conjunto.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Thursday 01/12/2011 16:25
by bitxofo
^^Sí que es podrien ficar trens pel Mas Blau. I fer una "fossada" provisional per revisar els trens. Amb ficar-hi 2 trens n'hi hauria prou.
I em sembla bé fer això perquè encara falten més de 3 anys i la T1 està aïllada sense transport massiu!
Cost possiblement massa elevat
Posted: Thursday 01/12/2011 18:58
by Guigui
bitxofo wrote:^^Sí que es podrien ficar trens pel Mas Blau. I fer una "fossada" provisional per revisar els trens.
I quant costaria això? La Generalitat no està per més despeses, i menys per una obra que, segons els darrers càlculs, ja multiplica per vuit les previsions inicials.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Thursday 01/12/2011 19:28
by jsantos233
I finalment per on s'entra al vestíbul del metro? Fa temps crec que va sortir el tema de per on s'accediria a la estació del metro de la T1.
Re: Cost possiblement massa elevat
Posted: Thursday 01/12/2011 19:54
by bitxofo
Guigui wrote:bitxofo wrote:^^Sí que es podrien ficar trens pel Mas Blau. I fer una "fossada" provisional per revisar els trens.
I quant costaria això? La Generalitat no està per més despeses, i menys per una obra que, segons els darrers càlculs, ja multiplica per vuit les previsions inicials.
Més despesa és pagar a cada concessionaria de cada estació 50.000€ al dia (o més) per cada dia que estigui l'estació tancada sense ús.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Thursday 01/12/2011 19:56
by bitxofo
jsantos233 wrote:I finalment per on s'entra al vestíbul del metro? Fa temps crec que va sortir el tema de per on s'accediria a la estació del metro de la T1.
El vestíbul de l'estació de Metro de la T1 está al costat de la consigna a la planta 0. Molt ben situat, la veritat.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Thursday 01/12/2011 21:22
by victorcasta
Al Mas Blau hi ha quelcom a l'aire lliure? L'estació, com es veu a la foto, està quasi acabada...
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Thursday 01/12/2011 21:47
by dvdhrd
A Mas Blau, l'accés i l'ascensor exterior estan completament acabats (envoltats amb reixa metàlica per evitar que la gent hi entri), i la vorera on es troben situats està urbanitzada. Queda el descampat del costat de l'estació amb algun que altre material d'obra, però res important...
Salutacions!
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Friday 02/12/2011 19:03
by uriol108
Perquè no acaben el Tunnel de Sagrera fins a Lesseps ? els deuen quedar pocs metres no ? A aquest pas sel's oxidarà la mega grua que tenen muntada a Lesseps per treure el capçal de la tuneladora...
Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Friday 02/12/2011 19:42
by 437.001
uriol108 wrote:Perquè no acaben el Tunnel de Sagrera fins a Lesseps ? els deuen quedar pocs metres no ? A aquest pas sel's oxidarà la mega grua que tenen muntada a Lesseps per treure el capçal de la tuneladora...
El túnel no és fins a Lesseps, sinó fins a Mandri.
És a Mandri on ha de treure´s la tuneladora d´aquest tram (i la de l´altre tram, Collblanc-Mandri, també).
Si hi ha una mega-grua a Lesseps, du ser per les obres de l´estació, no pas per treure la tuneladora...