Page 13 of 221

Posted: Thursday 21/06/2007 12:54
by Danzig
foto del foraire "muro" de SSC
Image

Estado actual (mas o menos) del viaducto de la zona franca. Entre hoy y mañana colocaremos las dos ultimas vigas prefabricadas de viaducto, y ya estara completo.

aviso: la foto tiene copyright

Posted: Thursday 21/06/2007 13:04
by aim
Així a primera vista fa la impressió que estiguessin construint un maglev xD

Semblen cotxeres

Posted: Thursday 21/06/2007 14:15
by JaMiRo!
El que queda a la dreta són cotxeres? Ho dic perquè si hom s'apropa a la banda Besòs d'aquest curiòs edifici, hi ha com uns suports per recolzar un viaducte (com si fos una desviació del viaducte principal que porta la L9/L10... :o

Algú ho sap? :?:

Posted: Thursday 21/06/2007 16:35
by Danzig
Són els tallers. Hi haurà un desviament cap a ell des del viaducte i dins dels tallers hi haurà rampes ja que les dues plantes seran útils.

Posted: Thursday 28/06/2007 17:30
by Danzig
unes fotetes de diverses estacions de la nostra estimada L9 :D

Foc-Cisell

Image

Image

Image

Foneria

Image

Image

Image

Image

Fira

Image

Image

Image

:cheers:

Posted: Friday 29/06/2007 11:07
by EUKibo
Danzig wrote:foto del foraire "muro" de SSC

aviso: la foto tiene copyright
Uala!!!! La foto es impresionant! Que maco!!! Ja podrien fer mes viaductes per Barcelona, i quan estigui acabat, passant per alla dalt els 9000 ha de ser brutal! I des de Montjuïc es veuran jeje.

Us heu fixat que a les cotxeres arriba una via extranya per sota? Vés a saber amb que connecta, a no ser que la vulguin connectar amb les vies internacionals d'ADIF que arriben al port... Estil L1 que connecta amb xarxa ampla de Renfe i li fiquen els trens per pl. Catalunya... Potser l'entrada a la L9 dels trens sigui Zona Franca.

Se sap alguna cosa més de la obertura parcial de la linia? Semla que les obres de Esglesia, Can Peixauet, Llefia, La Salut i Gorg porten molts i molts mesos parades... Si no han obert la linia fins Bon Pastor es perque no han volgut. De fet a les estacions abans citades nomes cal que els hi fiquin els adornos (cartells, escales mecaniques, validadores) pero l'estructura esta tot acabat... Pel que es veu per alla a l'Hospitalet es veu bon ritme tambe o a la Zona Franca... XD Aixo si, del tram Sagrera-Zona Universitaria no en parlem....

Posted: Friday 29/06/2007 14:35
by Jordilar
La via de sota es la línia de Mercaderies Port - Sant Boi de FGC.

Posted: Friday 29/06/2007 16:16
by EUKibo
Jordilar wrote:La via de sota es la línia de Mercaderies Port - Sant Boi de FGC.
Ja existia o l'han feta nova?
Quina utilitat te? Portaran els 9000 amb vagons especials dels FGC? Els FGC faran una nova estació?

Posted: Friday 29/06/2007 18:42
by Jordilar
Aquesta línia existeix de tota la vida i serveix per portar els trens de potassa de Sallent al Port de Barcelona.

Salut,

Posted: Friday 29/06/2007 20:22
by EUKibo
Jordilar wrote:Aquesta línia existeix de tota la vida i serveix per portar els trens de potassa de Sallent al Port de Barcelona.

Salut,
Aixo ja ho saviem.

La questio es perque han fet aquesta via (dius que es ramal dels FGC) nova fins les cotxeres de la L9? Dubto que sigui per portar potassa als del FMB. Aquesta via es veu que no va al port clarament


Edito: despres de mirar al Google Earth (gran programa) es veu que la via aquesta ja estava, passara ajustadeta a le snoves cotxeres. A la foto les propies cotxeres tapen com continua la via.

Posted: Sunday 08/07/2007 3:01
by iluro
En una propuesta para la estación intermodal de El Prat, encuentro un plano de metro, bastante bien detallado en cuanto al recorrido de las lineas, y en el tramo de L9 de El Prat, hay un nuevo ramal :o

No consigo adjuntar el plano, al final os pongo el enlace al documento; el plano en cuestión está en la segunda hoja, arriba a la derecha.

Puede que sea una licencia del diseñador, o podría ser un "atajo" para que la L2 fuese directa al Aeropuerto, mientras la L9 serpentea por El Prat.



http://www.gisa.cat/gisa/documentos/esp ... afica4.pdf

Saludos.

Posted: Sunday 08/07/2007 12:52
by entfe001
GERONA??????? (pàgina 2, a dalt a l'esquerra)

La mare que els va parir!

He dit.

Potiners lingüístics

Posted: Sunday 08/07/2007 13:08
by Guigui
entfe001 wrote:GERONA??????? (pàgina 2, a dalt a l'esquerra)

La mare que els va parir!
Un altre exemple: Lléida. Es veu que això del "govern de gestió" no inclou parar atenció a la correcció lingüística.

Sona a anada d'olla

Posted: Sunday 08/07/2007 13:13
by Guigui
iluro wrote:En una propuesta para la estación intermodal de El Prat, encuentro un plano de metro, bastante bien detallado en cuanto al recorrido de las lineas, y en el tramo de L9 de El Prat, hay un nuevo ramal :o

No consigo adjuntar el plano, al final os pongo el enlace al documento; el plano en cuestión está en la segunda hoja, arriba a la derecha.

Puede que sea una licencia del diseñador, o podría ser un "atajo" para que la L2 fuese directa al Aeropuerto, mientras la L9 serpentea por El Prat.
Em sembla que el dibuixant no sabia massa per on acabarà anant la cosa. Potser ni tan sols ho sàpiguen els propis "gestors". Mira que ja són ganes de tocar allò que no sona, fer que la L2/L9 doni aquella volta pel Prat. Tan senzill que seria perllongar la L1 de tal manera que creui la línia d'Adif i enllaci amb la L2/L9 al Prat-Pl. Catalunya i que deixessin la connexió amb St. Boi per a rodalies... Però no, sembla que els interessi batre el rècord mundial de giragonses per línia.

Re: Potiners lingüístics

Posted: Monday 09/07/2007 10:11
by Danzig
entfe001 wrote:
GERONA??????? (pàgina 2, a dalt a l'esquerra)

La mare que els va parir!

He dit.
Guigui wrote:
entfe001 wrote:GERONA??????? (pàgina 2, a dalt a l'esquerra)

La mare que els va parir!
Un altre exemple: Lléida. Es veu que això del "govern de gestió" no inclou parar atenció a la correcció lingüística.
Aquest document és una proposta d'uns particulars (un despatx d'arquitectes, segurament), no l'ha creat pas cap membre d'aquest govern del que parles :!:

Re: Potiners lingüístics

Posted: Monday 09/07/2007 10:20
by Guigui
Danzig wrote:Aquest document és una proposta d'uns particulars (un despatx d'arquitectes, segurament), no l'ha creat pas cap membre d'aquest govern del que parles :!:
Però l'ha publicat una empresa pública de la Generalitat que hi ha donat el vist-i-plau i, en últim terme, se'n fa responsable.

Posted: Monday 09/07/2007 14:42
by iluro
No creo que los responsables de Gisa se miren con tanto afán y detenimiento las propuestas, el caso, y me refiero exclusivamente al plano del metro, es que no se han limitado al cojer el plano esquemático de TMB; aunque se han olvidado la L11, y algunas prolongaciones, las lineas siguen el trazado real, en el ramal de Zona Franca de la L9, sale un "desdoblamiento" que se corresponde con la cochera en construcción, y es curioso que el dibujante vaya y se invente una linea justo ahí, de algún sitio lo habrá sacado.

No quiero decir que este en el proyecto de la linea, pero puede que sea una alternativa en estudio, o quizá ya descartada.


Saludos.

Re: Potiners lingüístics

Posted: Monday 09/07/2007 16:46
by Danzig
Guigui wrote:
Danzig wrote:Aquest document és una proposta d'uns particulars (un despatx d'arquitectes, segurament), no l'ha creat pas cap membre d'aquest govern del que parles :!:
Però l'ha publicat una empresa pública de la Generalitat que hi ha donat el vist-i-plau i, en últim terme, se'n fa responsable.
ni molt menys s'ha de fer responsable, aquest dossier no el pot modificar pas Gisa a la seva conveniència. Faltaria més!

a més, va ser una de les propostes descartades

Posted: Thursday 26/07/2007 10:11
by Ecomobisostrans
Un grup numerós de membres de la PTP han visitat les obres de la L10 al seu pas per La Salut i han fet fotos i vídeos: http://www.laptp.org/galeria/20070718-metro-l10.htm

Posted: Thursday 09/08/2007 10:05
by metring
De la web de l'Ajuntament de Barcelona:

La tuneladora de la línia 9 arriba a l'estació d'Onze de Setembre

A partir d'ara, la tuneladora farà 1,8 quilòmetres per connectar l'estació d'Onze de Setembre amb la de Sagrera-Meridiana
La tuneladora de la línia 9 que perfora el tram entre Badalona i Sagrera-Meridiana s'ha tornat a posar en funcionament i ja ha arribat a l'estació d'Onze de Setembre.

D'aquesta manera, en les darreres setmanes s'han construït 464 metres nous de túnel després que la tuneladora hagi estat aturada durant set mesos al barri de Sant Andreu a causa de les tasques de reforç del terreny, tot i que les obres van continuar al túnel ja perforat i a les estacions.

Es preveu que la tuneladora arribi a l'intercanviador de Sagrera-Meridiana la primavera de l'any 2008.

Cap a la Sagrera-Meridiana

A partir d'ara, des de l'estació Onze de Setembre, la tuneladora farà uns 1,8 quilòmetres de túnel més en un recorregut en què connectarà aquesta estació amb la de Sagrera-tren d'alta velocitat i l'intercanviador de Sagrera-Meridiana.

Mentre aquesta tuneladora ha estat aturada han continuat les obres als tres quilòmetres de túnel ja perforats entre Badalona i Sant Andreu. Així, al llarg d'aquests mesos, s'ha col·locat la llosa intermèdia que separa el túnel per on circularan els combois en sentits oposats.

També han continuat els treballs de construcció de les estacions de Gorg, Salut, Llefià i Bon Pastor i s'han connectat amb el túnel ja construït. Alhora, l'estació d'Onze de Setembre també està en fase de construcció.

Tuneladora del triangle ferroviari

L'altra tuneladora de la L9 que treballa en aquest tram ja ha construït un túnel de mig quilòmetre des de Via Trajana. Aquest túnel és l'enllaç de la L9 amb els tallers i les cotxeres del triangle ferroviari.