sirhall wrote:El trajecte fins l'aeroport es farà massa llarg, i sumat al fet de què la L9 no passa per cap lloc cèntric i la majoria de gent que vulgui agafar l'avió haurà de fer transbord amb la mandra que suposa fer combinacions carregat de maletes no crec que tingui gaire èxit.
No, no cal que passi per cap lloc cèntric per saber que la L9/L10 anirà a petar.
Passa per:
-Aeroport T1 i Aeroport T2 (res més a dir, amb això ja n´hi ha prou)
-El Prat Estació (estudiants provinents de la UPC o de Vilanova, passatgers des del Garraf cap a L´Hospitalet, turistes que des de l´aeroport vagin cap a Sitges)
-Fira 2-Pedrosa (la fira)
-Europa-Fira (FGC, estudiants provinents de la UPC, passatgers provinents de la riba dreta del Llobregat cap a la part alta de BCN)
-Torrassa (L1, res més a dir)
-Collblanc (L5, res més a dir)
-Camp Nou (T1, T2, T3, Zona Universitària bis, el Camp Nou)
-Zona Universitària (L3, res més a dir)
-Campus Nord (Zona Universitària bis)
-Sarrià (FGC, estudiants cap a la UAB, passatgers des del Vallès cap a l´aeroport o Zona Universitària)
-El Putxet (FGC)
-Lesseps (L3, estudiants cap al campus Mundet, hospital Vall d´Hebron, passatgers des de Sarrià cap a Horta o el Carmel)
-Muntanya (el parc Güell)
-Guinardó (L4, hospital de Sant Pau)
-Sagrera-Meridiana (L1, L4, L5, rodalies, res més a dir)
-la resta de la línia més enllà de Sagrera ja funciona... excepte Sagrera Estació (que no seran dos passatgers precisament...).
Si amb això la línia no anés a petar, és que simplement els barcelonins hauran d´anar al psiquiatra, tret que la Gene no perdi el seny i implanti unes tarifes inassumibles pels viatgers.
Per cert, cal recordar que la L9/L10 no té corbes tant tancades com les altres línies del metro, tot i que sembli una serpentina sobre el plànol.
Per tant, permetrà majors velocitats.
Si no fos perquè la L1 va plena com un ou i només faltaria afegir-hi masses de turistes, hagués estat millor allargar-la fins l'aeroport i no portar-hi expressament la L9.
La L1 va plena com un ou, tu ho has dit. Altra cosa seria que féssin el què diuen que volen fer amb la L2. Però no ho fan.