Seguiment de les obres de la L9
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Seguiment de les obres de la L9
jjajajajaja, tens tota la raó, Guigui.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Seguiment de les obres de la L9
http://www.lavanguardia.com/local/barce ... ficit.html
Trias achaca el nuevo retraso de la L9 al nivel de déficit exigido por el Gobierno Rajoy
La Cámara de Comercio y el Partido Popular han criticado con dureza la medida, que ven vital para salir de la crisis
Trias achaca el nuevo retraso de la L9 al nivel de déficit exigido por el Gobierno Rajoy
La Cámara de Comercio y el Partido Popular han criticado con dureza la medida, que ven vital para salir de la crisis
Re: Seguiment de les obres de la L9
Claar, planifiquem una línia amb quilometres extres "a lo tonto" (o rèdit electoral segons com es miri) i la culpa sempre la te la resta (que en part, no dic que no tingui raó, sols que aquí m'és una excusa).metring wrote:http://www.lavanguardia.com/local/barce ... ficit.html
Trias achaca el nuevo retraso de la L9 al nivel de déficit exigido por el Gobierno Rajoy
La Cámara de Comercio y el Partido Popular han criticado con dureza la medida, que ven vital para salir de la crisis
Ara be, si el PP creu que es tant vital per sortir de la crisi, que el senyor Fernández Díaz marxi uns dies a Madrid a pressionar a Mr. Sobres presumptes per a que deixi més quartos dels que tenim... però esclar, tots sabem que aquestes declaracions sols les fa per que està a la oposició, i ja sense comentaris per la comparativa amb FGC a Sabadell i Terrassa.
Aviam qui serà el següent en entrar al circ
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment de les obres de la L9
Aquest dilluns vaig estar a punt de colar-me amb un altre foraire de SSC a dins de l´estació d´Europa-Fira: només hi falten les barreres tarifàries.
Ens van deixar fer la foto que surt a la pàgina que enllaço.
A Skyscrapercity ens n´hem cansat de que facin servir la L9 com a arma electoral.
Campanya de firmes per què la Generalitat obri el tram entre Aeroport T1 i com a mínim Europa-Fira l´any que ve.
De fet, podrien obrir fins a Collblanc tranquilament. Perquè poden fer-ho, si volen.
El problema és que no sembla que vulguin, perquè no és electoralment interessant, ja que les eleccions són el 2016, i pensem que això és jugar amb la gent.
Més en un moment en què feia molts anys que a Catalunya no hi havia tants parats.
S´agraeixen signatures (i que ho feu rodar a amics, coneguts, saludats i agregats):
https://www.change.org/es/peticiones/ge ... 014#invite
Ens van deixar fer la foto que surt a la pàgina que enllaço.
A Skyscrapercity ens n´hem cansat de que facin servir la L9 com a arma electoral.
Campanya de firmes per què la Generalitat obri el tram entre Aeroport T1 i com a mínim Europa-Fira l´any que ve.
De fet, podrien obrir fins a Collblanc tranquilament. Perquè poden fer-ho, si volen.
El problema és que no sembla que vulguin, perquè no és electoralment interessant, ja que les eleccions són el 2016, i pensem que això és jugar amb la gent.
Més en un moment en què feia molts anys que a Catalunya no hi havia tants parats.
S´agraeixen signatures (i que ho feu rodar a amics, coneguts, saludats i agregats):
https://www.change.org/es/peticiones/ge ... 014#invite
El manteniment de la part ja construïda
El manteniment de la part ja construïda de la línia 9 del metro costa 300 milions a l'any
L'alcalde de Barcelona, Xavier Trias, ha demanat tant a la Generalitat com al govern espanyol que busquin "fórmules intel·ligents" que permetin agilitar les obres de construcció de la línia 9 del metro, que en el futur ha d'arribar a l'aeroport del Prat i al recinte firal de la Gran Via. Coincidint amb la visita al Mobile World Congress, que té lloc a la Fira, Trias ha admès que la línia no estarà operativa fins, com a mínim, el 2016.
Tot i ser conscient que l'L9 és competència de la Generalitat, Trias ha demanat als governs català i espanyol que "reflexionin" sobre si "ens podem permetre tardar tant" a executar aquesta obra.
El gran problema de la línia 9 són estacions com la del Gornal, de les quals es paga la concessió i el manteniment. Aquest any per aquest concepte es pagaran 300 milions d'euros, per culpa del mètode de finançament que es va triar i que es mantindrà vigent fins a l'any 2018. Ara, la prioritat és que el 2016 entri en funcionament la línia fins a l'aeroport i la resta del projecte, de moment, continuarà aturat.
http://www.324.cat/video/4480877/El-man ... lions-lany
L'alcalde de Barcelona, Xavier Trias, ha demanat tant a la Generalitat com al govern espanyol que busquin "fórmules intel·ligents" que permetin agilitar les obres de construcció de la línia 9 del metro, que en el futur ha d'arribar a l'aeroport del Prat i al recinte firal de la Gran Via. Coincidint amb la visita al Mobile World Congress, que té lloc a la Fira, Trias ha admès que la línia no estarà operativa fins, com a mínim, el 2016.
Tot i ser conscient que l'L9 és competència de la Generalitat, Trias ha demanat als governs català i espanyol que "reflexionin" sobre si "ens podem permetre tardar tant" a executar aquesta obra.
El gran problema de la línia 9 són estacions com la del Gornal, de les quals es paga la concessió i el manteniment. Aquest any per aquest concepte es pagaran 300 milions d'euros, per culpa del mètode de finançament que es va triar i que es mantindrà vigent fins a l'any 2018. Ara, la prioritat és que el 2016 entri en funcionament la línia fins a l'aeroport i la resta del projecte, de moment, continuarà aturat.
http://www.324.cat/video/4480877/El-man ... lions-lany
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: Seguiment de les obres de la L9
Sincerament... ho dubto molt de que per al 2016 estigui enllestida la part central de la línea 9/10... siguent molt optimista potser al 2020 ? és molt demanar ? ...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Part central
Ningú ha parlat de la part central, que quedarà per quan... sortim de la crisi, per exemple?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Seguiment de les obres de la L9
Ahir a TV3 deien que primer s'acabarà el tram Aeroport-FGC, després el tram Zona Franca-FGC i més endavant la unió d'ambdós trams.
NO ho vaig entendre bé, ja que sempre s'ha dit que perquè funcioni el ramal de l'aeroprt té que estar enllestit el ramal de la Zona Franca, pel tema de cotxeres i connexió elèctrica.
LA resta del tram no es començarà, de ben segur, abans que tot això funcioni. Molt probablement en acabar es posi a tirar endavant trams ja foradats i anar obrint estacions d'alt rendiment i més endavant les que no en tinguin tant.
Es millor que no ens posem dades per quan obriran. Millor poc a poc i anar fent.
NO ho vaig entendre bé, ja que sempre s'ha dit que perquè funcioni el ramal de l'aeroprt té que estar enllestit el ramal de la Zona Franca, pel tema de cotxeres i connexió elèctrica.
LA resta del tram no es començarà, de ben segur, abans que tot això funcioni. Molt probablement en acabar es posi a tirar endavant trams ja foradats i anar obrint estacions d'alt rendiment i més endavant les que no en tinguin tant.
Es millor que no ens posem dades per quan obriran. Millor poc a poc i anar fent.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Seguiment de les obres de la L9
300.000.000€ és el que deu la Generalitat a les farmàcies....
Realment al sr. Joaquim Nadal i als funcionaris del departament de PTOP els haurem de donar un premi. Gràcies al seu fantàstic sistema de finançar les obres públiques estem molt tocats. El seu pas per la conselleria ens ha deixat les arques saquejades i les obres que s'han fet estan TOTES a 1/2 gas.
Realment al sr. Joaquim Nadal i als funcionaris del departament de PTOP els haurem de donar un premi. Gràcies al seu fantàstic sistema de finançar les obres públiques estem molt tocats. El seu pas per la conselleria ens ha deixat les arques saquejades i les obres que s'han fet estan TOTES a 1/2 gas.
Last edited by Ferry1ac1 on Wednesday 27/02/2013 17:33, edited 1 time in total.
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Seguiment de les obres de la L9
Hauriem de començar a agfar el hàbit de criticar els governs anteriors als actuals. Es molt senzill carregar el mort a quí no hi és per evitar enfrontar-se amb la realitat.
300€ a les farmàcies? Segur que no son 300€ milions?
Estic d'acord que el finançament amb el sistema alemany de les obres no s'ha fet bé, però això ja ho vam parlar un altre dia amb l'eix transversal.
300€ a les farmàcies? Segur que no son 300€ milions?
Estic d'acord que el finançament amb el sistema alemany de les obres no s'ha fet bé, però això ja ho vam parlar un altre dia amb l'eix transversal.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Seguiment de les obres de la L9
Corregit el gran error dels milions!gatvell wrote:Hauriem de començar a agfar el hàbit de criticar els governs anteriors als actuals. Es molt senzill carregar el mort a quí no hi és per evitar enfrontar-se amb la realitat.
300€ a les farmàcies? Segur que no son 300€ milions?
Estic d'acord que el finançament amb el sistema alemany de les obres no s'ha fet bé, però això ja ho vam parlar un altre dia amb l'eix transversal.
Més que criticar els que no hi són, i sabent que ningú assumirà la responsabilitat d'aquests errors, el mínim que demano és que després no donin lliçons de com "s'han de fer les coses" perquè déu n'hi do!
Re: Seguiment de les obres de la L9
queixes de veins
http://www.324.cat/video/4487551
plànol de la situació actual:
http://ow.ly/i/1CBAg/original
http://www.324.cat/video/4487551
plànol de la situació actual:
http://ow.ly/i/1CBAg/original
Re: Seguiment de les obres de la L9
Lo que hace falta es que en lugar de preocuparse todos tanto por quién es el culpable deberían de preocuparse por como resolver los problemas que tienen. En el pasado se hicieron errores, pues ahora los que están al mando tendrán que corregir, no se vale dejar que todo se vaya al garete y lavarse las manos alegando que el antecesor tenía la culpa, que parece que es lo que están haciendo ahora con la L9, al igual que han hecho con muchos proyectos de la época del tripartito. Pero la solución no es dejar toda obra estancada permanentemente, alegando la falta de financiación, y la mala planificación. Hicieron lo correcto con el tramo central de la L9, aunque si no fuera la administración tan incompetente en planificar a largo plazo, tiempo atrás que se hubieran detenido y cerrado todas las obras del tramo central de la L9, para enfocarse sólo en lo estricamente necesario, los ramales del aeropuerto y la Zona Franca. Pero claro, mientras que se culpa al antecesor de proyectos desmesurados (recuerdo esa lamentable entrevista con Santi Villa en la Vanguardia, creo, un triste espectaculo de contradicciones populistas) tampoco se hace gran cosa para rectificar, sino que se sueña de esa salida de la crisis a una nueva época de vacas gordas, cosa que nunca habrá.Ferry1ac1 wrote:Corregit el gran error dels milions!gatvell wrote:Hauriem de començar a agfar el hàbit de criticar els governs anteriors als actuals. Es molt senzill carregar el mort a quí no hi és per evitar enfrontar-se amb la realitat.
300€ a les farmàcies? Segur que no son 300€ milions?
Estic d'acord que el finançament amb el sistema alemany de les obres no s'ha fet bé, però això ja ho vam parlar un altre dia amb l'eix transversal.
Més que criticar els que no hi són, i sabent que ningú assumirà la responsabilitat d'aquests errors, el mínim que demano és que després no donin lliçons de com "s'han de fer les coses" perquè déu n'hi do!
Tampoco entiendo realmente esa soberbia de gran parte de la ciudadanía, al momento de exigir infraestructuras totalmente excesivas, y comportarse como si ese fuera por alguna razón el justo merecido, y ante cualquier critica la reacción es de alegar algún tipo de agravio con el resto de la Unión Europea, a estas alturas evidentemente totalmente ficticio, el agravio a estas alturas lo tiene el resto de Europa con España. Enfin, a mi no me sorprende que vayan las cosas como vayan, y me temo que la ignorancia y el egoismo de la misma ciudadanía ha llevado a este círculo vicioso de infraestructuras faraónicas, nacidas de las delusiones de grandeza y las profundas envidias de un pueblo que no quiere (pero tendrá que) aprender a valorar lo que tiene y aprovecharlo, y no a hacerlo todo de nuevo, pagando con fondos Europeos unas delusiones de agravio rancias, groseras e inapropiadas.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Parcialment d'acord: si no es revisa el que s'ha fet malament demà mateix hi tornarem a caure. Si hi ha alguna empresa o funcionaris que han fet malament els estudis de demanda (aeri d'Esparreguera, PLUF-VAO, volta pel Prat...) se'ls fot fora i si es poden demanar responsabilitats es fa.alf_ wrote: Lo que hace falta es que en lugar de preocuparse todos tanto por quién es el culpable deberían de preocuparse por como resolver los problemas que tienen. En el pasado se hicieron errores, pues ahora los que están al mando tendrán que corregir, no se vale dejar que todo se vaya al garete y lavarse las manos alegando que el antecesor tenía la culpa
Si la planificació econòmica de la L9 ha estat un autèntic despropòsit, https://twitter.com/SantiVila/status/308877612778934273, es diu el nom i cognoms dels responsables i se'l fot fora de per vida.
Tot i això, és evident que s'ha de gestionar el que s'ha fet de la millor manera possible.
Re: Seguiment de les obres de la L9
http://www.btv.cat/btvnoticies/2013/03/ ... la-marina/
L’enèsim retard en les obres de la Línia 9 posa en alerta els veïns dels barris de la Marina
Actualitzat el 22.03.2013 a les 10:24
L'anunci d'un nou retard en les obres de l'L9 ha caigut com un gerro d'aigua freda en els veïns de la Marina. Sense metro, l'autobús esdevé un mitjà de transport primordial i per això estan expectants per les possibles afectacions que pot tenir la implantació de la nova xarxa de bus al barri. Les entitats es queixen, de fet, de la manca d'informació i temen que puguin desaparèixer algunes línies, però l'Ajuntament ho nega.
La rumorologia ha corregut com la pólvora. La Unió d’Entitats de la Marina i l’Assemblea la Marina – Zona Franca denuncien que falta informació sobre el desplegament de la segona fase de la nova xarxa de bus i que això ha disparat els dubtes sobre la pervivència d’algunes línies que resulten vitals per a la connexió amb el centre de Barcelona. “Els conductors ens diuen que hi haurà canvis, que trauran el 37, que és l’autobús que ens porta fins al Clínic, el nostre hospital de referència”, explica Esther Pérez, de l’Assemblea la Marina – Zona Franca. Fonts municipals han desmentit rotundament a BTV que s’estigui plantejant una supressió de línies.
“Queden quatre o cinc mesos per posar en marxa la nova fase i no en tenim informació”, denuncia l’Esther. Antonio Guillen, membre de la Unió d’Entitats de la Marina, també es mostra crític amb el que considera “manca de trasparència, no hi ha comunicació sobre el futur d’aquestes línies, volem garanties”.
Però les reivindicacions dels veïns no s’acaben aquí. L’anunci fet fa unes setmanes pel conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, qui va dir que la Línia 9 trigarà encara dos anys més a arribar als barris de la Marina, ha encès els ànims dels residents.
“Arribarà quan tot Barcelona estigui arreglada”, diu Antonia Martí, veïna del barri. “La Marina està com fa 30 anys, sóm el barri oblidat, no som ningú”. “Com pot ser que un barri de Barcelona no tingui metro? A Badalona, a Cornellà n’hi ha, i aquí no. Qui ho entén això?”. Les mancances del transport públic també amoïnen els més joves, com la Montse: “Les universitats i els estudis estan fora del barri. Molts joves lloguen pisos fora del barri per poder arribar més aviat a classe o a la feina”. Una altra veïna explica que quan hi ha esdeveniments al recinte de la Gran Via de Fira de Barcelona el barri s’omple de cotxes: “Durant el Mobile World Congress va ser un desastre. Les dificultats per arribar a la Fira en metro i autobús ens va omplir el barri de cotxes, i aquí de moment no tenim àrea verda”, diu Maria Jesús Pérez.
A l’exterior de les futures estacions sorprèn que l’única activitat sigui la d’operaris fent tasques de neteja per treure adhesius i cartells de les tanques que protegeixen les obres.
A la plaça de la Marina es manté aixecat el punt d’informació que en un principi es va obrir per recollir dubtes i reclamacions per les obres de construcció de l’L9. Ara només centralitza les incidències o consultes sobre el futur intercanviador de Collblanc.
L’enèsim retard en les obres de la Línia 9 posa en alerta els veïns dels barris de la Marina
Actualitzat el 22.03.2013 a les 10:24
L'anunci d'un nou retard en les obres de l'L9 ha caigut com un gerro d'aigua freda en els veïns de la Marina. Sense metro, l'autobús esdevé un mitjà de transport primordial i per això estan expectants per les possibles afectacions que pot tenir la implantació de la nova xarxa de bus al barri. Les entitats es queixen, de fet, de la manca d'informació i temen que puguin desaparèixer algunes línies, però l'Ajuntament ho nega.
La rumorologia ha corregut com la pólvora. La Unió d’Entitats de la Marina i l’Assemblea la Marina – Zona Franca denuncien que falta informació sobre el desplegament de la segona fase de la nova xarxa de bus i que això ha disparat els dubtes sobre la pervivència d’algunes línies que resulten vitals per a la connexió amb el centre de Barcelona. “Els conductors ens diuen que hi haurà canvis, que trauran el 37, que és l’autobús que ens porta fins al Clínic, el nostre hospital de referència”, explica Esther Pérez, de l’Assemblea la Marina – Zona Franca. Fonts municipals han desmentit rotundament a BTV que s’estigui plantejant una supressió de línies.
“Queden quatre o cinc mesos per posar en marxa la nova fase i no en tenim informació”, denuncia l’Esther. Antonio Guillen, membre de la Unió d’Entitats de la Marina, també es mostra crític amb el que considera “manca de trasparència, no hi ha comunicació sobre el futur d’aquestes línies, volem garanties”.
Però les reivindicacions dels veïns no s’acaben aquí. L’anunci fet fa unes setmanes pel conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, qui va dir que la Línia 9 trigarà encara dos anys més a arribar als barris de la Marina, ha encès els ànims dels residents.
“Arribarà quan tot Barcelona estigui arreglada”, diu Antonia Martí, veïna del barri. “La Marina està com fa 30 anys, sóm el barri oblidat, no som ningú”. “Com pot ser que un barri de Barcelona no tingui metro? A Badalona, a Cornellà n’hi ha, i aquí no. Qui ho entén això?”. Les mancances del transport públic també amoïnen els més joves, com la Montse: “Les universitats i els estudis estan fora del barri. Molts joves lloguen pisos fora del barri per poder arribar més aviat a classe o a la feina”. Una altra veïna explica que quan hi ha esdeveniments al recinte de la Gran Via de Fira de Barcelona el barri s’omple de cotxes: “Durant el Mobile World Congress va ser un desastre. Les dificultats per arribar a la Fira en metro i autobús ens va omplir el barri de cotxes, i aquí de moment no tenim àrea verda”, diu Maria Jesús Pérez.
A l’exterior de les futures estacions sorprèn que l’única activitat sigui la d’operaris fent tasques de neteja per treure adhesius i cartells de les tanques que protegeixen les obres.
A la plaça de la Marina es manté aixecat el punt d’informació que en un principi es va obrir per recollir dubtes i reclamacions per les obres de construcció de l’L9. Ara només centralitza les incidències o consultes sobre el futur intercanviador de Collblanc.
El "tancador" de pous
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... -9-2349620
Alberto Fernández demana el tancament dels pous de la L-9
El líder del PP a l'ajuntament critica "els sobrecostos, els incompliments i els endarreriments de les obres"
Alberto Fernández demana el tancament dels pous de la L-9
El líder del PP a l'ajuntament critica "els sobrecostos, els incompliments i els endarreriments de les obres"
Re: Seguiment de les obres de la L9
D'un twitter enviat a TMB:
Fiber @Fiber 18h
Sorpresa al llegar a Barcelona, la parada de @TMB_Barcelona del aeropuerto hecha. A ver cuantos años para que vaya. pic.twitter.com/I1ofkwkizr
(La foto no la veig sencera, no sé vosaltres)
TMB @TMB_Barcelona 4h
@Fiber La competencia de las infraestructuras ferroviarias es de @territoricat.
Cal posar-ho tot com si funcionés? No és confondre al personal?
Fiber @Fiber 18h
Sorpresa al llegar a Barcelona, la parada de @TMB_Barcelona del aeropuerto hecha. A ver cuantos años para que vaya. pic.twitter.com/I1ofkwkizr
(La foto no la veig sencera, no sé vosaltres)
TMB @TMB_Barcelona 4h
@Fiber La competencia de las infraestructuras ferroviarias es de @territoricat.
Cal posar-ho tot com si funcionés? No és confondre al personal?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Provisionalitat permanent
Jo també només la veig a mitges. Això, se suposa que és a la T1 o a la T2?metring wrote:(La foto no la veig sencera, no sé vosaltres)
I sí, realment, fer veure una cosa que no és, és confondre el personal. Però prou sabem que les administracions irresponsables prefereixen l'autobombo per damunt de la informació de debò.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Seguiment de les obres de la L9
LA foto es veu a mitges perquè, segurament, al pujar-la al web la connexió s'ha tallat.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Provisionalitat permanent
Crec que és la T2, ja que l'entrada de la T1, també acabada, és al espai de facturació dels Touroperadors, o sigui subterrada.Guigui wrote:Jo també només la veig a mitges. Això, se suposa que és a la T1 o a la T2?metring wrote:(La foto no la veig sencera, no sé vosaltres)
I sí, realment, fer veure una cosa que no és, és confondre el personal. Però prou sabem que les administracions irresponsables prefereixen l'autobombo per damunt de la informació de debò.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -