Back to topic!
Posted: Friday 06/06/2014 16:07
Si us plau, cenyiu-vos al tema. Per als accessos ferroviaris a l'aeroport, hi ha un altre fil obert.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Si l'Estat espanyol no inverteix un duro en Rodalies BCN hem de buscar alternatives.Vox wrote:Per l'Aeroport era suficient amb el proposat per portar rodalies a la T1 (T1-T2 soterrat i cap el Prat). Gran capacitat i en res al centre. La part que s'hagués estalviat la Generalitat en la part sud de la L9 la podria haver destinat a ampliar la L1 i L2 per la zona. I que la L9 es quedes com la línea que tallaria les demés per la part alta de la ciutat.
Si aquesta desgracia de la L9 fos cosa de Mordor, dic, Madrid, al TN en farien estudis cada dia. Es sorprenent com no se'n parla quasibé. La factura de la L9 es una vergonya.
Vox
Ostres tu, al final, la L9 farà encara més voltes. Per Sant Joan de Déu... però després de passar pels estudis de TV3, suposo.Ramon també reivindica que la zona “té moltes mancances pel que fa a transport públic” i que aquesta parada ajudaria també a connectar amb Sant Joan de Déu.
Europa-Fira no. Només Parc Logístic i Mercabarna.victorcasta wrote:Només ho seran Europa-Fira, Parc Logístic i Mercabarna, perquè l'arquitecte les ha dissenyat així.metring wrote:A TV3 han dit que les estacions seran d'obra vista, res a veure amb les altres estacions que ja funcionen.
Els temps de trajecte poden fer canviar d´opinió a alguns que ara troben que fa massa voltes.wefer wrote:És el que passa quan s'imposen els criteris polítics per sobre dels tècnics i, de fet, per sobre del sentit comú: un espaghetti indigest.ortegote wrote:I es la primera vegada que veig el mapa amb les corbes al Prat
A la primera fase, es podrà connectar amb el centre al Prat Estació (R2) i la Torrassa (L1).trensmat wrote:Luego creo que la línea 9 y 10 sur tendrían que acabar en Sarria porque así se podría hacer transbordo con FGC para conectar con Pl Cataluña.
Yo por mi humilde opinión creo que deberían de haber alargado un poco mas el tramo sur pero en fin las decisiones de la Generalitat son bastante raras.Guigui wrote:A la primera fase, es podrà connectar amb el centre al Prat Estació (R2) i la Torrassa (L1).trensmat wrote:Luego creo que la línea 9 y 10 sur tendrían que acabar en Sarria porque así se podría hacer transbordo con FGC para conectar con Pl Cataluña.
El tramo hasta Sarrià es imposible que se abra, porque las obras están completamente paradas ya que pertenece al tramo central uno de los que queda paralizados sine die.trensmat wrote:Yo por mi humilde opinión creo que deberían de haber alargado un poco mas el tramo sur pero en fin las decisiones de la Generalitat son bastante raras.
genissimon wrote:La renfe no arriba a la T1. I el viacrucis que s'ha de fer per anar del baixador de la renfe a la T1 o viceversa et fa perdre moooooolta estona.
victorcasta wrote:M'encanta com en temps de crisi diem que el metro a l'aeroport no cal, que amb rodalia ja està bé.
Responc aqui per no seguir l'off-topic: http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &start=280Guigui wrote:És que estaria bé amb una rodalia com cal, amb freqüències decents (mínim 15 minuts), un servei fiable i cobrint les dues terminals. I sí, potser molts de nosaltres hem canviat d'opinió, però la crisi ens ha posat a tots al seu lloc i ens ha mostrat que no es poden satisfer tots els capricis amb diners procedents de les arques públiques. I massa que ja se n'han satisfet.
Sí, veient la foto es veu que la zona té una enorme necessitat de tenir una línia de metrodavroca5 wrote:Mas Blau. Extreta del Google Street View,
wefer wrote:Sí, veient la foto es veu que la zona té una enorme necessitat de tenir una línia de metrodavroca5 wrote:Mas Blau. Extreta del Google Street View,
T'equivoques aquí, Marçal. La parada està ubicada al polígon Mas Blau II, a 100m direcció d'autovia hi ha el Mas Blau I, on hi ha multitu d'empreses amb multitut de treballadors. El meu pare és un dels que treballa allà, i com d'altres treballadors, estàn esperant que hi arribi el metro, per no haver d'agafar el cotxe, ja que des del centre de Barcelona on viu fins allà en plena hora punta no fa més que agafar embussos, apart del cost més elevat d'anar-hi amb transport privat (donat l'elevat consum de combustible que es genera al circular per ciutat).wefer wrote:Sí, veient la foto es veu que la zona té una enorme necessitat de tenir una línia de metrodavroca5 wrote:Mas Blau. Extreta del Google Street View,
El problema es que la única solución para un buen transporte se vea en el Metro. Esto me parece un conservadurismo de lo más rancio. ¿Cual es el problema de poner un bus que vaya hasta la estación de tren, coordinado con los trenes? Considerando la velocidad del tren, sería igual si es que no más rápido que el Metro. Si dices que va tanta gente como para un Metro, un bus tendría que ir más que a rebosar, como el H6. Hoy en día hay carriles segregados y sistemas de prioridad semafórica que pueden hacer que un bus tenga una velocidad comercial muy decente, y esto sigue costando una fracción de lo que cuesta el Metro. O sino se puede hacer un tranvía, que tiene casi la mitad de la capacidad de un Metro, y un 75% de la velocidad comercial. Y digo, si al menos un lado de la parada de Metro esta vacío, difícilmente irá el Metro más de medio lleno.oriolp13 wrote:T'equivoques aquí, Marçal. La parada està ubicada al polígon Mas Blau II, a 100m direcció d'autovia hi ha el Mas Blau I, on hi ha multitu d'empreses amb multitut de treballadors. El meu pare és un dels que treballa allà, i com d'altres treballadors, estàn esperant que hi arribi el metro, per no haver d'agafar el cotxe, ja que des del centre de Barcelona on viu fins allà en plena hora punta no fa més que agafar embussos, apart del cost més elevat d'anar-hi amb transport privat (donat l'elevat consum de combustible que es genera al circular per ciutat).wefer wrote:Sí, veient la foto es veu que la zona té una enorme necessitat de tenir una línia de metrodavroca5 wrote:Mas Blau. Extreta del Google Street View,
Criticant sempre de manera general tot el que es fa no és bo, i un polígon industrial és sempre un punt d'aportació de viatgers, ja que recordem que no tots els treballadors són alts càrrecs d'empreses, i que molta gent n'està farta de fer caravana dia sí, dia també.
Ah, i la foto està feta en direcció al solar d'extracció de terres que es va utilitzar, el qual estava ple de maquinària d'obres durant la construcció del metro, per el qual és bastant normal que ara per ara estigui buit.