Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Thursday 30/04/2015 13:03
Gràcies per la informació!!local wrote:A dia d'avui, ja s'ha cobert completament el pou de Zona Universitària.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Gràcies per la informació!!local wrote:A dia d'avui, ja s'ha cobert completament el pou de Zona Universitària.
local wrote:A dia d'avui, ja s'ha cobert completament el pou de Zona Universitària.
"I més coses correctes"??????????????122-042-132 wrote:I més coses correctes......... Ara Lesseps i desprès, també..... Guinardó
Territori i Sostenibilitat inicia les obres de reurbanització de la plaça Lesseps
L’actuació consisteix en la recuperació per a l’ús públic de l’espai afectat per les obres de l’L9 del metro
Els treballs compten amb un pressupost de 868.000 euros i tenen un termini de sis mesos
La setmana que ve es desmuntarà el pont grua ubicat a l’entorn
Perquè, si no tinc malentès, no està avariada, sinó abandonada. Això significa que si es canviessin algunes peces i s'hi treballés una mica podria funcionar. Jo segueixo pensant que l'acabaran traient, i crec que hagués sigut millor treure-la del túnel ara. Potser ho han fet per no encarir l'obra actual a la plaça i l'han deixat per quan tornin a obrir i hi hagin més diners per treure-la.uriol108 wrote:No entenc perquè desmunten el pont grua abans de treure la tuneladora avariada...
Benvolguts senyors del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, em plau adreçar-los una consulta sobre les obres de cobertura del Pou de l'Estació de Lesseps de la Línia 9 en el seu (futur) tram central. Concretament, la meva pregunta, seria, perquè treuen el Pont Grúa, col·locat allí per a poder extreure les tuneladores per a fer les tasques de manteniment de les eines de tall i etc. Perquè treuen el pont Grua abans de haver extret la Tuneladora aturada prop de Lesseps, que està en mal estat i rovellada ? Com pensen treure posteriorment la Tuneladora sense el pont Grúa ? Els agraeixo la seva atenció i resto esperant la seva amable resposta,
ben cordialment
Oriol Borràs
Benvolgut Oriol,
efectivament es va decidir que la tuneladora no sortiria per Lesseps. S'estan estudiant les alternatives i en funció de com evolucioni projecte L9 es resoldrà per una o altra sortida.
Gràcies.
Tampoc deixen clar res... com es nota el secretisme amb les obres...uriol108 wrote:Us incloc una pregunta que he adreçat a la Conselleria de Territori i sostenibilitat sobre el tema, i he de dir que m'han respost molt rapidament :
Benvolguts senyors del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, em plau adreçar-los una consulta sobre les obres de cobertura del Pou de l'Estació de Lesseps de la Línia 9 en el seu (futur) tram central. Concretament, la meva pregunta, seria, perquè treuen el Pont Grúa, col·locat allí per a poder extreure les tuneladores per a fer les tasques de manteniment de les eines de tall i etc. Perquè treuen el pont Grua abans de haver extret la Tuneladora aturada prop de Lesseps, que està en mal estat i rovellada ? Com pensen treure posteriorment la Tuneladora sense el pont Grúa ? Els agraeixo la seva atenció i resto esperant la seva amable resposta,
ben cordialment
Oriol Borràs
Benvolgut Oriol,
efectivament es va decidir que la tuneladora no sortiria per Lesseps. S'estan estudiant les alternatives i en funció de com evolucioni projecte L9 es resoldrà per una o altra sortida.
Gràcies.
No hi puc entrar. Podries explicar que hi posa?davroca5 wrote:Acabada de sortir del forn!!! )))3
Contracte de serveis per a l'assistència tècnica per a la redacció del projecte constructiu de millora de l'accessibilitat de l'estació de Zona Universitària a l'intercanviador L9-L3 des de la vorera costat muntanya de l'Avinguda Diagonal. Clau: TM-14338
És simplement la licitació oficial de la Generalitat perque una empresa constructora faci les obres que indica el títol, que es l'adaptació de l'accés muntanya de Zona Universitària L3-L9.bigcoaster wrote:No hi puc entrar. Podries explicar que hi posa?davroca5 wrote:Acabada de sortir del forn!!! )))3
Contracte de serveis per a l'assistència tècnica per a la redacció del projecte constructiu de millora de l'accessibilitat de l'estació de Zona Universitària a l'intercanviador L9-L3 des de la vorera costat muntanya de l'Avinguda Diagonal. Clau: TM-14338
Si aquesta tuneladora ja no s'ha de fer servir més seria millor que ella mateixa foradés un troç més desviant-se de la ruta del tunel i allà quedés abandonada. O fins i tot la podrien convertir en un museu per visitar com és una tuneladora per dins.bigcoaster wrote:Perquè, si no tinc malentès, no està avariada, sinó abandonada. Això significa que si es canviessin algunes peces i s'hi treballés una mica podria funcionar. Jo segueixo pensant que l'acabaran traient, i crec que hagués sigut millor treure-la del túnel ara. Potser ho han fet per no encarir l'obra actual a la plaça i l'han deixat per quan tornin a obrir i hi hagin més diners per treure-la.uriol108 wrote:No entenc perquè desmunten el pont grua abans de treure la tuneladora avariada...
Això seria més interessant, barat no ho sé, però almenys se'n faria alguna cosa més útil que treure-la per enviar-la al desguàs. Estaria molt bé fer-la un museu, però per fer-ho s'hi ha de posar ganes, i ara no veig que en tinguin gaires, bé, no gaires no, cap.Ecomobisostrans wrote:Si aquesta tuneladora ja no s'ha de fer servir més seria millor que ella mateixa foradés un troç més desviant-se de la ruta del tunel i allà quedés abandonada. O fins i tot la podrien convertir en un museu per visitar com és una tuneladora per dins.bigcoaster wrote:Perquè, si no tinc malentès, no està avariada, sinó abandonada. Això significa que si es canviessin algunes peces i s'hi treballés una mica podria funcionar. Jo segueixo pensant que l'acabaran traient, i crec que hagués sigut millor treure-la del túnel ara. Potser ho han fet per no encarir l'obra actual a la plaça i l'han deixat per quan tornin a obrir i hi hagin més diners per treure-la.uriol108 wrote:No entenc perquè desmunten el pont grua abans de treure la tuneladora avariada...
Al canal de la mànega n'hi dos enterrades, però bé, aquesta de la L9, encara es pot treure, així que jo en sóc partidari, ni que fos per tenir-la com el submarí aquell de l'Imax al mig d'un parcEcomobisostrans wrote:Lo del museu ho he dit com un mes a mes, pero sino quedar enterrada no hi ha cap problema, no seria la 1ª. Seria com una càpsula del temps, igual els nostres descendents dintre 100 o 200 anys que utilitzaran tuneladores làser o màquines espacials la treuen com una reliquia del passat.