Page 170 of 221

Re: Capacitat dels ascensors

Posted: Friday 05/06/2015 15:15
by metring
Javi M wrote:Algú n'està segur de què als ascensors hi caben només 20 persones? Perquè a mi em sona que la capacitat era força més elevada.
Això es pot discutir a http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=13842

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Friday 05/06/2015 15:51
by oriolp13
Renfe445 wrote:20 personas en un ascensoraco ya son demasiadas.
Per què són masses? Ho seran en funció del tamany de l'ascensor no?

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Friday 05/06/2015 20:18
by Renfe445
oriolp13 wrote:
Renfe445 wrote:20 personas en un ascensoraco ya son demasiadas.
Per què són masses? Ho seran en funció del tamany de l'ascensor no?
Dic "massa" perquè 20 persones allà ficades és molt incòmode.

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Friday 12/06/2015 9:40
by 122-042-132
I més coses correctes......... Ara Guinardó

11/06/2015 OP. TM-00509.49.1
Execució de les obres del projecte d'urbanització de l'estació de Guinardó de la línia 9 de Metro de Barcelona. Fase 1. Clau: TM-00509.49.1
Pressupost de licitació: 419.897,60 € (sense IVA)

https://licitacions.infraestructures.ca ... =CT1067646

ftp://ftp.infraestructures.cat/CT106764 ... ard%F3.pdf

Traslado de coches a Zona Franca

Posted: Thursday 18/06/2015 0:48
by vr
Avistado el coche 9222 montado en una góndola y con la correspondiente escolta policial el lunes 15/06/2015 a las 19:25 por Gran Vía a la altura de FGC Magòria - La Campana en sentido L'Hospitalet. Imagino que su destino era la cochera de Zona Franca, pero no sé por qué optaron por esta ruta cruzando toda la ciudad.

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Thursday 18/06/2015 14:05
by davroca5

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Saturday 20/06/2015 1:09
by davroca5
Informen a SSC que a partir del 25 de juny, els accesos costat mar de Zona Universitària es tancaran i s'haurà d'entrar pel futur accés de la L9 a la confluència entre Diagonal i Doctor Marañón ;)



Avui he anat amb un amic a l'exposició sobre la L9 i el metro de Barcelona (el plànol interactiu mola molt, tot i què potser la zona de Santa Coloma i Badalona hauria de ser més gran).
Us deixo algunes fotos de la L9:

Image

Image

I ara les estacions:

Image
^^ Lesseps

Image
^^ Sanllehy (llàstima que el reflex del plàstic no deixi veure-la bé, perquè es una mica :o )

Image
^^ La Ribera. Terminada, tancada i en mig d'un descampat.

I la meva favorita...

Image
^^ L'andana definitiva de la L9/L10 de La Sagrera, quan la L4 utilitzi les andanes actuals. Senzillament única (i terminada).

Hi havia bastants més fotos però eren tots renders coneguts, excepte el de Mandri que era bastant cutre.

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Saturday 20/06/2015 12:30
by marc_bcn_2
Ón és aquesta exposició?? Es que no la trovo a internet per enlloc. :'(

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Saturday 20/06/2015 12:39
by davroca5
marc_bcn_2 wrote:Ón és aquesta exposició?? Es que no la trovo a internet per enlloc. :'(
A l'edifici del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya, davant de la Catedral.

Ascensors i escales mecàniques en estacions profundes

Posted: Sunday 21/06/2015 16:22
by Guigui
El debat sobre els ascensors i les escales mecàniques en estacions profundes ha sigut traslladat a un fil més adient: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=11291

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Sunday 21/06/2015 23:21
by albert28
A partir del 25 d'aquest mes, els accesos de la L3 (costat muntanya i mar) es tanquen i s'haurà d'accedir a la L3 pel vestíbul de la L9 col·locat just a la cantonada Doctor Marañón amb diagonal.

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Monday 22/06/2015 1:55
by davroca5
albert28 wrote:A partir del 25 d'aquest mes, els accesos de la L3 (costat muntanya i mar) es tanquen i s'haurà d'accedir a la L3 pel vestíbul de la L9 col·locat just a la cantonada Doctor Marañón amb diagonal.
Costat muntanya també? Pensava que era només costat mar. Gràcies per la informació extra! ;) ;)

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Monday 22/06/2015 12:26
by davroca5
Remodelació de trens per al futur tram de la L9

S'han iniciat els treballs per remodelar 4 trens que operaven en línies convencionals i que permetran conformar el parc mòbil del tram nord de la L9-L10 coincidint amb l'obertura del tram de l'aeroport.

Aquests dies s'han iniciat els treballs de remodelació dels trens de les línies 2 i 4 que prestaran servei al tram 4 de la L9. L'operació, que s'està fent a la cotxera del triangle ferroviari, suposa la modificació del frontal del comboi, amb la supressió de la cabina de conducció i la col·locació de la porta de desallotjament. S'hi instal·laran equips wifi que permetran la monitorització remota de l'estat dels trens des del CCM, la visió en temps real de les imatges de les càmeres dels trens i la càrrega remota des de Sagrera de continguts en la videodifusió dels trens. També s'hi col·locarà el sistema de detecció de descarrilament, i es posaran en servei els equips per a la conducció automàtica ATC sense conductor.

A mesura que vagin finalitzant els treballs, aquestes unitats s'incorporaran al tram que hi ha actualment en servei per compensar el trasllat de la flota de trens al nou tram de la L9 i mantenir la capacitat d'oferta en el tram nord de la L9-L10.

Image

Image

Image

Image

Image

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Monday 22/06/2015 20:41
by bigcoaster
O sigui que durant un temps es reduirà la freqüència al tram nord o arribaran abans de que s'emportin els trens de la L9 nord?

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Monday 22/06/2015 21:22
by marc_bcn_2
Però perqué no les posen directament a la L9SUD?? Perqué fan aquest trasllat??

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Monday 22/06/2015 21:30
by oriolp13
marc_bcn_2 wrote:Però perqué no les posen directament a la L9SUD?? Perqué fan aquest trasllat??
Entenc que aquestes són per cubrir les que han marxat de la L9 Nord a la L9 Sud. Amb el que el parc mòbil de la L9 Nord deu estar sota mínims...

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Monday 22/06/2015 22:05
by Miquel
oriolp13 wrote:
marc_bcn_2 wrote:Però perqué no les posen directament a la L9SUD?? Perqué fan aquest trasllat??
Entenc que aquestes són per cubrir les que han marxat de la L9 Nord a la L9 Sud. Amb el que el parc mòbil de la L9 Nord deu estar sota mínims...
Home, sota mínims tampoc. Però suposo que per agilitzar les proves s'enduran els trens ja reformats i aniran reformant els sobrants per posar-los a la reserva (àmplia fins fa un temps) de L9N.

Caldrà veure com es distribueixen els trens. Suposo que els que marxaran a L9/L10N són tots els 4-5 9000's sobrants de L4, fet que permetrà gran part dels 2100 en línia sortir a fer servei (alguna bona notícia havia de tenir tot això!) :)

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Monday 29/06/2015 21:53
by campbell
Continuen transportant vagons cap a Zona Franca

Image

Aquesta foto es del 16 de juny a les 6 menys quart de la tarda, Passeig de la Zona Franca cantonada amb Cisell

Avui més o menys a la mateixa hora n'ha passat un altre

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Monday 29/06/2015 23:27
by davroca5
Wow, magnífica foto!! Gràcies!!! :plas

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Thursday 16/07/2015 13:22
by davroca5
Avui apareix una licitació molt interessant relacionada amb la L9 Sud: Execució de les obres del projecte de condicionament de l'accés a l'estació Aeroport T2 i altres treballs per a la posada en servei del tram Aeroport T1-Zona Universitària. Clau: TM-00509.47

A la introducció del projecte podeu veure que les actuacions principals són la instal·lació d'una marquesina entre l'accés a la L9 i l'estació de Rodalies (ben pensat), canvis de drenatge a l'estació El Prat Estació i altres petites modificacions de la línia, entre les que destaca que instal·laran màquines de bitllets sortida a les estacions de l'aeroport, com als FGC:
12. Modificació de vestíbul d'estació Aeroport T1 de l'L9. Actuació
d’Arquitectura (2). La modificació del vestíbul de la T1 es conseqüència
del canvi de model tarifari en aquesta estació. Per tal de poder cobrar
una tarifa especifica per viatjar a l’Aeroport cal tenir un sistema
tancat/tancat, es a dir, validació a la sortida. Per permetre comprar el
bitllet de sortida als passatgers que hagin viatjat per error amb un bitllet
senzill, cal instal•lar varies DAS i DIS dins de la barrera tarifaria.

El projecte contempla les adaptacions a nivell d’arquitectura i
instal•lacions dels vestíbuls de la T1 i T2 per poder implementar el model
tancat/tancat i per el nou model tarifari.
L’Obra inclou:
- Redistribuir les barreres Tarifaries en tres espais en compte de dos.
-Tancaments de vidre
-Modificació dels encaminaments
-Modificació dels revestiments per reubicar noves DAS i DIS
-Instal•lacions de BT i COMS per els nous PARs, DAS i DIS
-Canalitzacions noves, akerman i safates
-Instal•lació d’una nova porta tipus persiana per tancar la nova línia de
peatge.