Posted: Thursday 18/10/2007 20:35
Esperem que eixa trovada no siga l'avís de la mort de la L9/10 perque vamos...
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Pues yo he ido y voy mucho más cómdo en la L8 del Metro de Madrid que en la C10 de Barcelona. La ventaja de este último es que no tienes que bajar hasta los andenes, pero por lo demás, las excelentes frecuencias de la L8 (supongo que la L9-10 será parecida) y unas instalaciones modernas y funcionales ayudan mucho.Alfredo_21 wrote:El problema que veo yo a los accesos (actuales futuros) ferroviarios al aeropuerto es que el material móbil no esta adaptado a las circunstacias de la clientela que por ahí se deja caer. Como todos sabemos, hay gente que parece que lleve media maquinista y diagonal mar en maletas, y si en cercanías a veces es para echarse a temblar, no quiero ni imaginar el metro. De hecho, ya me ha pasado alguna vez que he ido de maletas que parecía que las vendía, y la verdad meterse en un vagón de metro con eso es bastante dificil, y aún gracias que los nuevos trenes son más diafános.
Abans que arribi la L9, ho farà rodalies parant a la T-Sud i a la Intermodal, amb freqüencies bastant bones.EUKibo wrote:Pero por el hecho que si se contruyen iran colapsados no vamos a dejar de construirlos no? Más bien al contrario, habrá quehacer una infrastructura que aguante grandes frecuencias, no como las chapuzas heredadas de RENFE... Un tren cada 30min y sin estar el nivel del suelo del tren al mismo nivel que el del anden, por no decir que ponen trenes en composicion simple... Vamos, eso si que es una verguenza, y no solo nos perjudica como a Renfe le gusta a hacer a los barceloneses sinó a la imagen de Barcelona, menos mal que la rambla cautiva a los turistas... si solo viesen el servicio ferroviario no volverian en su vida.Alfredo_21 wrote:El problema que veo yo a los accesos (actuales futuros) ferroviarios al aeropuerto es que el material móbil no esta adaptado a las circunstacias de la clientela que por ahí se deja caer. Como todos sabemos, hay gente que parece que lleve media maquinista y diagonal mar en maletas, y si en cercanías a veces es para echarse a temblar, no quiero ni imaginar el metro. De hecho, ya me ha pasado alguna vez que he ido de maletas que parecía que las vendía, y la verdad meterse en un vagón de metro con eso es bastante dificil, y aún gracias que los nuevos trenes son más diafános.
I no ens enganyem: els únics que agafaran en massa el metro a l'aeroport seran els que vagin a la Fira. La resta, arribarà més de pressa en Rodalies (jo mateix, que, per anar a Penitents, també podria agafar la L9 fins a Lesseps o la L2 fins a Poble Sec).Vox wrote:Si només hi haguès el pla de la L9, no tindriem accès decent a l'aeroport fins 2012-3. O potser més tard.
Correcte. Rodalies ens portarà al centre en pocs minuts i la L9 farà un safari per el Prat abans d'anar a la Fira 2Guigui wrote:I no ens enganyem: els únics que agafaran en massa el metro a l'aeroport seran els que vagin a la Fira. La resta, arribarà més de pressa en Rodalies (jo mateix, que, per anar a Penitents, també podria agafar la L9 fins a Lesseps o la L2 fins a Poble Sec).Vox wrote:Si només hi haguès el pla de la L9, no tindriem accès decent a l'aeroport fins 2012-3. O potser més tard.
Guigui wrote:La resta, arribarà més de pressa en Rodalies
De fet jo crec que els té tots, fins i tot ja porta 12 assassinats a les obres de l'AVE...Túnels del Garraf wrote:Eukibo diguem quin pecat capital no ha comès la Renfe?.
Tens tota la raó, però la veritat és que Badalona està totalment marginada, som 220.000 habitants. L'única ciutat comparable es Hospitalet i té dues estacions de rodalies, una amb R1 R3 R4 R7 i l'altra amb R2 i R10, a més que es construirà una tercera amb totes les linies, per no dir que també té la R5 i la R6 i de linies de metro la L1 L5 L8 L9 L10 i moltes estacions.Túnels del Garraf wrote: Ara la Renfe us ha robat la línia de l'Aeroport... Vaja és que els badalonins sou uns incompresos... Teniu l'estació al costat del mar, clar com a la R1 totes estan soterrades als centres urbans a vosaltres us tenen mania i us la posen a la platja, no? I clar com totes les estacions de Rodalies tenen accés a l'Aeroport, a vosaltres us marginen, no?
L'únic que dius que pot ser cert és que la L1 ha d'arribar a Badalona Centre. I sí, jo estic a favor de que la R1 se soterri a Badalona perquè és una ciutat de 220.000 habitants, però si està a la platja no és perquè la Renfe us tingui mania, en tot cas demana-li explicacions a en Miquel Biada... (Ui, em sembla que hauràs d'anar al cementiri...).
Pos saps que dic d'això? Que em sembla bé. la R1 i la R4 nord més o menys tindran la mateixa població i si no va una que vagi una altra, l'únic a que em podria agafar és a drets històrics, pero objectivament és el mateix.Túnels del Garraf wrote: La línia de l'aeroport serà establerta entre Manresa i l'Aeroport, oblida't de veure trens Mataró - Aeroport, mira l'actual disposició de Sants i veuràs que només és possible cizallant la platja de vies de Sants.?
:p Guai!Túnels del Garraf wrote: Els trens de la costa nord continuaran cap a la costa sud, així que tu sortiràs guanyant perquè podràs anar a Castelldefels sense fer transbord.
Pues seguiré despotricant contra el que hi hagi mentre s'em burlin i m'estafin, sigui català o sigui espanyol, a mi m'importa un bledo qui ho gestioni mentre o faci bé. I si no es fa bé; que la ministra ara o el conseller en el futur dimiteixin igual que a qualsevol de nosaltres l'acomiaden .Túnels del Garraf wrote: Ah, i a partir de l'1 de gener de qui serà la culpa? Rodalies serà gestionada per la Generalitat.
Però s'hauran d'empassar unes giragones de pronòstic. A les llumeneres que han ideat aquest nyap els dedico la comparació amb Madrid que tant denosten: línia 8 Aeropuerto - Campo de las Naciones. Què els semblarà?EUKibo wrote:- Passatgers de Fira Hospitalet perquè no hauran de fer correspondència.
Això sí, a El Prat s'han passat. Una cosa és fer volta per cobrir una estació molt concreta pero necessària com pot ser Zona Universitària o Sagrera, però el que volen fer amb la L9... L'estacio de Centre direcccional se le poden estalviar amb la L1...Guigui wrote:Però s'hauran d'empassar unes giragones de pronòstic. A les llumeneres que han ideat aquest nyap els dedico la comparació amb Madrid que tant denosten: línia 8 Aeropuerto - Campo de las Naciones. Què els semblarà?EUKibo wrote:- Passatgers de Fira Hospitalet perquè no hauran de fer correspondència.
Aquí no hi havia caigut, el nou pla de Rodalies diu que la línia de Manresa - Aeroport i la de la costa aniran pel túnel de Pl. Catalunya, per tant, cap a les vies 7-8 de Sants que a la Torrassa es convertiran en les generals de Vilanova i cetamnet si que serà possible físicamnet fer serveis Mataró - Aeroport i Terrassa - Vilanova, per posar un exemple, tot i que el més lògic seria que tots els trajectes de la línia Sant Vicenç - Maçanet seguissin la costa mentre que els que venen de l'interior (Terrassa - Manresa) acaessin a l'Aeroport en cul de sac.EUKibo wrote:Pos saps que dic d'això? Que em sembla bé. la R1 i la R4 nord més o menys tindran la mateixa població i si no va una que vagi una altra, l'únic a que em podria agafar és a drets històrics, pero objectivament és el mateix.Túnels del Garraf wrote: La línia de l'aeroport serà establerta entre Manresa i l'Aeroport, oblida't de veure trens Mataró - Aeroport, mira l'actual disposició de Sants i veuràs que només és possible cizallant la platja de vies de Sants.?
Tot i que pensa que a Sants els R4 i els R1 paren a la mateixa andana i cisallaran igual. I de fet, si la R1 va a Castelldefels-Vilanova-Vendrell passarà per Bellvitge per les mateixes vies que la R4. Podrien fer com tu dius, però que els reforços de la R1 en comptes de que acabin a Hospitalet que potser un tren cada mitja hora o cada hora sigui directe Aeroport - Mataró per evitar el conyàs dels transbords.
N'endevines la causa? Jo també. Com tampoc he perdut del tot l'esperança de que finalment acabin desfent algun dels balls de filabarquí que s'han tret de la màniga pel Prat i Sarrià-Pedralbes.Santfeliuenc wrote:Sigo echando a faltar en la web oficial de la L9 los datos oficiales de las estaciones y el tramo que ha de terminar en el aeropuerto.
Els del Prat si no creus en miracles ja et dic jo q no. La tuneladora ja és montada al Pou d'atac de Mas Blau per tal d'engegar camí cap al centre urbà i d'estacions que jo sàpiga n'hi ha una construint-se prop de la Caserna dels Mossos i altra una mica més endavant. la Tuneladora és la que va fer el tram FIRA - PARC LOGISTIC (ja acabat). D'aquí a poc hi possaran un altra qen direcció contrària desde MAS BLAU farà camí cap al Aeroport, el bordejarà i anirà a la T-SUDGuigui wrote:N'endevines la causa? Jo també. Com tampoc he perdut del tot l'esperança de que finalment acabin desfent algun dels balls de filabarquí que s'han tret de la màniga pel Prat i Sarrià-Pedralbes.Santfeliuenc wrote:Sigo echando a faltar en la web oficial de la L9 los datos oficiales de las estaciones y el tramo que ha de terminar en el aeropuerto.