Page 174 of 199

Re: Autobusos de Lleida

Posted: Tuesday 09/12/2014 0:10
by 121 POBLE SEC
El 3 de diciembre por la noche delante de la diputacion de lleida peto el 4163 Solaris matricula 4100 y ya lleva 8 días sin hacer linea eso es por el mal mantenimiento que reciben los autobuses de lleida :) :D :'( :nono :emprenyat

Sentit de les emoticones

Posted: Tuesday 09/12/2014 8:27
by Guigui
I què té de divertit, o fins i tot d'hilarant, que un autobús tingui una avaria?

Re: Autobusos de Lleida

Posted: Tuesday 09/12/2014 18:42
by 121 POBLE SEC
guigui es la primera vez que veo un solaris averiado nunca se sabe cual sera el bus que se estropea

L'emoticona indicava rialla

Posted: Tuesday 09/12/2014 18:44
by Guigui
Ja, i això fa riure?

Re: Autobusos de Lleida

Posted: Wednesday 10/12/2014 13:27
by Danilleida
Que li ha pasat al 4163??? Ara el supleix el 4149 a la 1.

Re: Autobusos de Lleida

Posted: Tuesday 30/12/2014 19:53
by Sky
La Paeria posa en marxa la targeta T-Temps, autobusos urbans gratuïts per als majors de 65 anys

Els usuaris poden gestionar la nova targeta a Autobusos de Lleida des del 2 de gener

L’Ajuntament de Lleida posa en marxa una nova targeta que permet viatjar gratuïtament en la xarxa de busos urbans a totes les persones de 65 anys o majors i que estiguin empadronades a Lleida. La targeta T-Temps comença a funcionar aquest gener i dóna dret a gaudir d’un nombre il•limitat de trajectes i sense cost. Per tant, els autobusos urbans seran gratuïts a Lleida per als usuaris de 65 anys o majors, de manera universal.

La T-Temps s’ha de gestionar a partir del 2 de gener, a l’oficina d’atenció al client d’Autobusos de Lleida (a la plaça d’Espanya 1, amb entrada des de l’avinguda de Madrid). La nova targeta es tramita al moment i es pot utilitzar de manera immediata. En rebre-la, els usuaris han de lliurar la seva antiga targeta T-Nostra A o T-Nostra B. El cost d’emissió de la T-Temps és de dos euros.

Per tal que la gestió sigui més còmoda i evitar cues, s’han establert diferents torns per tramitar la targeta:

- Cognom de la A a la C: dies 2, 5, 7, i 8 de gener.

- Cognom de la D a la G: 9, 12 i 13 de gener.

- Cognom de la H a la N: 14, 15 i 16 de gener.

- Cognom de la O a la R: 19, 20 i 21 de gener.

- Cognom de la S a la Z: 22 i 23 de gener.

A partir del dilluns, 26 de gener, els usuaris que encara no hagin expedit la targeta la podran tramitar sense necessitat d’anar un dia en concret.

http://www.paeria.cat/cat/ajuntament/no ... icia=21927

Re: Autobusos de Lleida

Posted: Wednesday 14/01/2015 12:12
by Sky
La xarxa d’autobusos de Lleida guanya viatgers amb la reestructuració de línies

De setembre a desembre de 2014 han utilitzat els autobusos 78.448 persones més que en el mateix període que l’any anterior, un 4,05% més

La xarxa d’autobusos de Lleida ha recuperat i guanyat viatgers amb la reestructuració de les línies, implementada el passat 1 de setembre. El còmput dels darrers mesos de l’any suma un augment d’un 4,05% respecte al mateix període de l’any anterior i trenca la tendència enregistrada de gener a agost de 2014 en què la pèrdua de viatgers fou d’un 8,3% comparat amb els mateixos mesos de l’any anterior.

La recuperació de viatgers per mesos ha estat la següent: al mes de setembre l’increment fou d’un 3,49%, a l’octubre un 2,31%, al novembre un 2,37% i al desembre un 8,94%. Per línies, des de la reestructuració, la més utilitzada ha estat la L7 amb 558.401 viatgers, seguida de la L6 amb 288.729, l’ L2 (nou recorregut fins als hospitals) amb 160.159 i la nova línia L-20 amb 182.352 viatgers. Les segueixen la línia L-1 amb 177.803 viatgers, la línia L-5 amb 172.953 viatgers, L-3 (el mateix recorregut que la L-2 però en sentit invers) amb 160.159 viatgers, L-4 amb 116.272 viatgers, la línia L-10 amb 74.461 viatgers, la L-8 amb 58.667 viatgers, la línia L-9 amb 12.673 viatgers, la L-11 (nova línia del Centre Històric) amb 7543 passatgers i a L-19 a demanda, amb 1920 viatgers.

Des de gener fins a agost de 2014 van utilitzar els autobusos de Lleida 3.582.161 persones davant les 3.838.830 que els van utilitzar durant l’any 2013. En aquest sentit, cal tenir en compte que aquest descens no és homogeni donat que les línies i els recorreguts que es feien l’any 2013 no són els mateixos que els de l’any 2014 en què a partir de setembre es van implantar noves línies.

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha valorat les primeres xifres del balanç d’autobusos de 2014 i de la reestructuració de les línies i ha destacat que “amb la reforma de línies que es va posar en marxa el passat 1 de setembre els autobusos han recuperat viatgers i n’han sumat de nous. La resposta de viatgers a les noves línies ha estat positiva des del primer moment, amb increments tots els mesos, i esperem que aquesta tendència es mantingui”. El paer en cap ha recordat que amb els darrers canvis en les línies de bus, emmarcats en una planificació adaptada al creixement de la ciutat, “la voluntat ha estat millorar el servei i adaptar el transport públic a les noves necessitats dels usuaris i facilitar el transport”.

Una reestructuració d’aquestes característiques “ha permès guanyar viatgers i també ha motivat una redistribució de de viatgers entre línies”, ha destacat l’alcalde. En aquest sentit, el paer en cap ha remarcat els trajectes que han obtingut una resposta clarament positiva, com la línia L-20 que sumada a l’actual L-2 s’ha mostrat com un recorregut – el tradicional de Ronda- que ha respost a una demanda real dels veïns i veïnes de la zona” . En el cas de la L-11, “de les menys utilitzades si ens atenim al nombre de viatgers, la seva funcionalitat és clara perquè dóna servei al Centre Històric i afavoreix arribar a zones com la plaça de les Missions o Baró de Maials”.

En total, les noves línies d’autobusos abasten 135 km de xarxa urbana, han permès reforçar l’arribada a centres d’ús ciutadà com els hospitals amb quatre línies que hi arriben directament (L-2, L-3- noves- i L-5 i L-6) i la incorporació de quatre nous vehicles. Està previst que aquest 2015 es renovin 5 vehicles més.

http://www.paeria.cat/cat/ajuntament/no ... icia=22019

Màrqueting de pa sucat amb oli

Posted: Wednesday 14/01/2015 12:27
by Guigui
El que no diuen: quants viatgers agafaven l'autobús abans de la penúltima reforma.

Un cop més, ens prenen per rucs.

Re: Autobusos de Lleida

Posted: Wednesday 14/01/2015 14:02
by sergilleida
Si.. A vere si aquest 2015 arriben als 6 milions d'usuaris... Tot i que faltarien ajustos a la linia 6 que arribes a VilaMontcada i la 8 que no acaba de ser gaire atractiva diguem...

5 vehicles nous aquest any de nou? Carai si que están generosos.... A vere d'on els reaprofiten :riure

Re: Autobusos de Lleida

Posted: Thursday 22/01/2015 18:40
by erbuki
Titular d'avui d'un diari editat a Barcelona: Los viajeros del transporte público de Lleida cayeron un 3% en 2014

D'això no en diu res la web de la Paeria?

Re: Autobusos de Lleida

Posted: Thursday 22/01/2015 23:19
by albe6
erbuki wrote:Titular d'avui d'un diari editat a Barcelona: Los viajeros del transporte público de Lleida cayeron un 3% en 2014

D'això no en diu res la web de la Paeria?
Segons ells no, ja que no són les "seves" dades (les del bus urbà) sinó les del conjunt de l'ATM Lleida.

Però si mirem les xifres veurem que aproximadament un 74% dels viatges de l'ATM de Lleida són els del bus urbà. D'un total de 7.479.846 viatges; 5.554.256 són els del bus urbà de Lleida.
No sé dades exactes d'operadors de busos a altres pobles, però en el meu (Almacelles) la demanda de bus està en tendència alcista; (diverses freqüències que s'han d'operar amb dos busos).

La qual cosa em porta a pensar què la baixada de usuaris de serveis de l'ATM depèn bastant més de Lleida ciutat que dels pobles; cosa que si que li hauria d'importar més a la Paeria; i no només en privatitzar radars.

Re: Autobusos de Lleida

Posted: Friday 23/01/2015 0:07
by Granolleri
La nota de premsa de la Generalitat/ATM de Lleida no desglossa els números per operadors:

Nota de premsa ATM Lleida

(Suposo que al ser un organisme oficial no deu existir problema per posar l'enllaç... :nose )

Re: Autobusos de Lleida

Posted: Friday 23/01/2015 19:10
by metring
Granolleri wrote:La nota de premsa de la Generalitat/ATM de Lleida no desglossa els números per operadors:

Nota de premsa ATM Lleida

(Suposo que al ser un organisme oficial no deu existir problema per posar l'enllaç... :nose )
No, cap problema ;)

Re: Autobusos de Lleida

Posted: Saturday 24/01/2015 13:56
by albe6
Granolleri wrote:La nota de premsa de la Generalitat/ATM de Lleida no desglossa els números per operadors:

Nota de premsa ATM Lleida

(Suposo que al ser un organisme oficial no deu existir problema per posar l'enllaç... :nose )

A mi també m'hagués agradat que haguéssin desglossat els diferents operadors.

Els números d'Autobusos de Lleida que he utilitzat, són els publicats dies enrere per la Paeria (que també, que els costava de posar el total i després desglossar tot el que vulguin; no, fins l'agost tot juntet i desglossat a partir del canvi de setembre, per penjar-se les medalles de torn)

Re: Autobusos de Lleida

Posted: Monday 02/02/2015 16:24
by Sky
Continua la tendència al creixement d'usuaris de la xarxa d’autobusos de Lleida

El nombre de viatgers ha tornat a créixer un 4,11% al mes de gener, després de l’augment del 4,05% ja registrat en l’últim quadrimestre de l’any passat

La xarxa municipal d’autobusos de Lleida segueix la tendència al creixement del nombre de viatgers que l’han utilitzat des que es va aplicar la reestructuració de les línies, el passat mes de setembre. Aquest mes de gener 493.697 persones han fet ús del servei, el que representa un augment del 4,11 % respecte el mes de gener de l’any passat. Aquesta recuperació de viatgers continua la tendència que la xarxa de busos va tenir l’últim quadrimestres de l’any, en que també va sumar un 4% més de viatgers –un 4,05%, respecte el mateix període de l’any passat-.

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha indicat que la remodelació d’algunes línies o els canvis en la xarxa dels autobusos urbans responen a la voluntat de millorar el servei i d’adaptar el transport públic a les necessitats dels seus usuaris. Les dades de viatgers obtingudes des que es va posar en marxa la reestructuració confirmen l’increment de l’ús d’aquest transport públic, ja que es continuen guanyant viatgers.

Les noves línies d’autobusos abasten 135 km de xarxa urbana i han permès reforçar l’arribada a centres d’ús ciutadà com els hospitals amb quatre línies que hi arriben directament (L-2, L-3- noves- i L-5 i L-6) i la incorporació de quatre nous vehicles. A més, està previst que aquest 2015 es renovin 5 vehicles més.

http://www.paeria.cat/cat/ajuntament/no ... icia=22135

Màrqueting dels anys 60

Posted: Monday 02/02/2015 16:58
by Guigui

Re: Autobusos de Lleida

Posted: Thursday 05/03/2015 18:42
by albe6
Apart de airejar als quatre vents estadístiques mensuals de pujades de viatgers, avui hem tingut experiments

- Devien tenir ganes de provar l'Urbino en carretera, i n'han posat un a la 10
(curiós que el nom "oficial" sigui C.Gran de Llivia - Caparrella i que la majoria de busos; inclòs l'Urbino; duguin la vella als panells Llivia - Caparrella)

- A la 20 han deixat la monotonia dels 2 Urbino per un Citaro més un Urbino.

Re: Autobusos de Lleida

Posted: Friday 06/03/2015 15:34
by sergilleida
Segons llegeixo a la web d'ORVEPARD la linia 11 es modificara durant abril entrant més al barri i passant cada 45 mn.
A la web surrt el mapa amb el recorregut. Aquí no m'ho deixa penjar

http://www.orvepard.org/veinspardinyes/node/119

Pardinyes tindrà nova línea de BUS per anar directament a l’estació i a l’eix comercial
Aquesta tercera línea de transport públic s’estrenarà la primera quinzena d’abril i passarà cada 45 minuts, des de les 8 del matí a les 8 de la tarda, de dilluns a dissabtes. Pardinyes tindrà en funcionament una nova línia d’autobús de circumval·lació pel barri i per la ciutat que es posarà en funcionament la primera quinzena d’abril, des de les 8 de l matí a les 8 del vespre, de dilluns a dissabtes, segons han explicat en una reunió informativa Joan Gómez, tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Lleida; el gerent d’autobusos, Carles Soldevilla i el tècnic de l’Ajuntament, Sergi Jimeno a Paco Castillo, president d’Orvepard i als vicepresidents i membres de Junta de l’Associació de veïns, Antonio Morón, Ramona Salla, Joan Torné i Rafael Fernández. Aquesta nova línea, la recorrerà un autobús petit que cicularà pel barri cada 45 minuts, entrant per Prat de la Riba, seguint les parades del barri de la L-4 i des de la parada de Jeroni Pujades (Cometa), continuarà el trajecte de la L-5 fins la rotonda de l’avinguda del Segre, on accedirà al Pont de Príncep de Viana per anar fins l’estació de l’AVE i enllaçar amb la rambla de Ferran-Avinguda de Blondel i Avinguda de Catalunya (paral·lela a l’Eix Comercial de la ciutat). Aquesta nova tercera línea de bus de Pardinyes que entrarà el mes que ve en servei correspon a una reivindicació constant d’Orvepard des de la remodelació del transport públic que va realitzar l’Ajuntament de Lleida, suprimint l’antiga L-3 de circumval·lació pel barri i per la ciutat i posant en el seu lloc els nous itineraris de la L-4 i L-5, que no acaben de cobrir ni tot el barri ni els usuaris podien anar en autobús des de Pardinyes fins determinats districtes de la ciutat. Durant la reunió es va suggerir per part d’Orvepard que la regulació d’horari d’arribada i partida es fixés en la parada del Col·legi de Pardinyes (carrer Anastasi Pinòs) i que l’indicador dels vehicles figuri el rètol de destí de Pardinyes. La proposta ha estat acceptada satisfactòriament pel membres de Junta d’Orvepard que han estat presents en la reunió i la donaran a conèixer amb detall durant l’assemblea general de socis de demà dissabte, 7 de març. -

Re: Autobusos de Lleida

Posted: Friday 06/03/2015 17:09
by erbuki
Una altra línia circular...

Això evidencia que el sistema tal i com està implantat és un absolut fracàs.

Re: Autobusos de Lleida

Posted: Friday 06/03/2015 17:48
by albe6
Veurem a veure que tal va amb l'ampliació de Pardinyes.

Per cert, avui he provat la 11 amb el 4133 (la furgo) i, no sé si durarà gaire, perquè en tot el recoregut pels carrers del Bisbe, Palau, Joglar Segalà. Alsamora, Galera, Cavallers, Sant Carles i Passatge Empordà i, pels constants canvis d'asfalt a formigó o pedres la suspensió bota de mala manera.

Ahir i abans d'ahir a la 11 hi havia el Vanhool, i no sé com s'ho fan per encabir-lo pel centre històric