Page 175 of 199
Re: Autobusos de Lleida
Posted: Friday 06/03/2015 21:28
by sergilleida
Si tornem amb l'anterior sistema en el cas del barri de PArdinyes.. La nova linia es un remake de l'antiga 3 entrant ara pel Centre Històric. No obstant 45 minuts es massa tems d'espera i surt millor agafar la 4 i fer transbord gairebé.
D'altra banda tb es va dir que els veïns de VilaMontacada volien q el bus entres de nou al barri.. No se si faran que la 6 entre per aquell carrer com feia abans l'antiga 17
Re: Autobusos de Lleida
Posted: Saturday 07/03/2015 10:38
by albe6
Amb tot el sarau que hi ha, segur que gairebé paral·lel a la nova 11, s'anuncia solució per Vila Montcada.
Aprofitant que el nou bowling té popularitat per aquella zona, no costaria gaire que tots els 6 vagin a Agrònoms i facin servir la rotonda del camí de la Creu per tornar, uns directes i 2 per hora (un més que ara) via Tanatori i Vila Montcada
Re: Autobusos de Lleida
Posted: Saturday 07/03/2015 14:58
by sergilleida
La veritat es que no se perque el 6 no arriba fins aquella rotonda sent que a més d'Agrònoms hi ha tota la zona comercial i d'oci i restauració. seria una manera de facilitar el transport fins allí.
Re: Autobusos de Lleida
Posted: Friday 13/03/2015 20:41
by sergilleida
Anunciada avui la modificació de la 6 també!
http://www.paeria.es/cat/ajuntament/not ... p&Pagina=1
La Línia 6 arribarà a Vila Montcada
Realitzarà 4 parades: Camí de Boixadors, carrer Castell de Gardeny i dues al carrer Arquitecte Morera i Gatell
L’Ajuntament de Lleida ampliarà el recorregut de la línia 6 i s’endinsarà en els carrers de Vila Montcada per oferir un servei més proper als ciutadans i ciutadanes d’aquesta urbanització. D’aquesta manera es dóna resposta, tal com s’hi va comprometre l’alcalde de Lleida en la trobada mantinguda amb els representants dels veïns, a les seves demandes.
Per oferir un millor servei està previst modificar el recorregut d'un dels autobusos que fa la línia 6, el que fa l’extensió d’Agrònoms, per tal que circul·li un bus per dins del barri de Vila Montcada cada hora. A més, l’autobús de L-6 que realitza l’extensió al Tanatori, a primera hora també realitzarà un recorregut per dins del barri. Segons aquesta planificació, fins a les 9:30 hi haurà un bus pel barri cada 30 minuts i a partir d'aquesta hora la freqüència esdevindrà de 60 min. El barri comptarà amb 4 parades, una al Camí de Boixadors, una al carrer castell de Gardeny i dos al carrer Arquitecte Morera i Gatell.
La línia L11 arribarà fins a la Glorieta de Font i Quer
D’altra banda, i també atenent les peticions dels veïns i veïns de la zona de Pardinyes, la línia 11 també amplia la seva cobertura per donar servei a més població. Així, la línia, un cop creuat el cobriment de les vies, recorrerà el barri de Pardinyes – seguint en part l’itinerari de la línia 4- passant per Barris Nord, la Escola la Mitjana, el Recorrido i arribarà fins a l'entrada del Parc de la Mitjana (a la Glorieta de Font i Quer) per tornar per l'Avinguda Pearson, c/Tarragona, c/Jeroni Pujades i La Llotja, des d'on s’adreça a la Rambla Ferran i Blondel, tornant al recorregut habitual.
El regidor de Mobilitat, Joan Gómez ha explicat que amb aquestes millores en els recorreguts la nova xarxa d’autobusos s’amplia un servei públic que amb la posada en marxa de la nova xarxa, el passat mes de setembre, cercava atansar el màxim el servei a les necessitats dels lleidatans i lleidatanes. “Des de l’entrada en servei dels nous recorreguts i línies el número d’usuaris d’autobús no ha parat de créixer, en els dos primers mesos d’aquest 2015 l’han utilitzat 100.000 persones, un 5,32% més que en el mateix període de l’any passat”.
Re: Autobusos de Lleida
Posted: Friday 13/03/2015 23:45
by Evalleida
I tants anys estudiant per fer aquestes guarrades? Quina colla de bretols!!! El que cal fer es que totes les extensions de tanatori entrin a l'extensio com ho feia la L17 . Tambe donaria mes servei a agronoms... per flipar
Re: Autobusos de Lleida
Posted: Saturday 14/03/2015 10:29
by albe6
Es compiquen la vida ells solets
Mira que seria fàcil ficar dos busos per hora al Tanatori, Vila Montcada i Agrònoms i no complicar-se.
Ara se suposa que tindrem 6 a Agrònoms directe, a Agrònoms per Vila Montcada i el del Tanatori.
Tant dificil es posar un al Tanatori més per hora, fer-lo passar per Vila Montcada i tornar per Agrònoms?
Per no dir ja que tots els 6 haurien de tenir el terminal al McDonald's
També es trist que en tots els passos elevats de la Bordeta els Citaro articulats rasquen a terra de mala manera
Re: Autobusos de Lleida
Posted: Saturday 14/03/2015 22:40
by sergilleida
Si jo la veritat es que no se perque ha de girar el bus d'aquella mala manera en aquell semàfor poden apropar-se a la rotonda del McDonalds i dona servei a aquella zona comercial i oci. Que a més passaria per davant d'Agrònoms ja que ara els estudiants que l'agafen han de caminar un tros per la carretera fisn a arriba a la Facultat. No crec que sigo per pagar un km més de trajecte ara.
D'altra banda la gent de Balàfia no se si s'ha queixat que el bus no passi per Corts Catalanes pero potser si ho fessin els hi arreglarien la situación del bus també ja posats.
La 11 a 45 minuyts volta no soluciona res ja uqe la gent es cansara d'esperar. Haurien d'haver fet 2 busos i aixi seria cada 22 mn.
I per ultim es va dir que arribarien 5 vehicles nous. Ho faran abans de les eleccions del Maig? Qui sap.
Re: Autobusos de Lleida
Posted: Sunday 15/03/2015 21:42
by albe6
Crec que s'havia dit que enguany tocava canviar sis busos.
Segurament signifiqui jubilar Hispano Vov's (4122, 4123, 4124, 4127, 4128 estàndards i 4056 articulat)
Ja es podria l'ajuntament estirar una mica i comprar new Citaro, que són els busos més còmodes de la ciutat.
Els Urbino són els que més seients tenen (en estàndard) però són més durs que una pedra, molt incòmodes
Per cert, de quina marca és el motor dels Urbino?
45' per volta a la 11 és massa. Si no n'hi ha per una segona furgo petita, que l'operon amb la furgo i el Vanhool
I a la resta de material jo hi posaria el bkb de led's (es veu molt millor) amb la linia sencera (sense indicar el sentit) i posar un lluminós al lateral més gran amb el número de línia i el sentit.
I un SAI decent que s'encarregui als terminals de canviar automàticament la destinació del bkb
Re: Autobusos de Lleida
Posted: Sunday 15/03/2015 22:37
by Adolescent barceloní
albe6 wrote:Per cert, de quina marca és el motor dels Urbino?
Marca DAF.
Re: Autobusos de Lleida
Posted: Sunday 15/03/2015 23:48
by albe6
Adolescent barceloní wrote:Marca DAF.
Gràcies.
Re: Autobusos de Lleida
Posted: Monday 16/03/2015 20:57
by sergilleida
Jo votaria ara mateix pels New Citaro, però crec q no tindrem tanta sort. Fijo que cauran Ivecos el model que hagi actualmente o de nou Solaris que crec haver vist que també han fet uns Urbino nous.
Re: Autobusos de Lleida
Posted: Wednesday 18/03/2015 23:49
by Danilleida
Es sap alguna cosa sobre els 5 autobusos que ha promes la paeria?. El 4122 esta a les ultimes, l'altre dia era al poligon a reparar i avui l'he vist a la 7 direccio costa magraners. Aquest bus no es el mes adient per posar a la 7 crec que tindria d'estar a les llançadores de la caparrella o a les aules de copa d'or. A les aules i van 2 busos el 4124 i el 4127, el 4127 podria fer la 7 perfectament i el 4122 les aules.
Avui el 4155 feia un puja al bus i al seu lloc un cityclass serie 4147 4151.
Algu sap alguna cosa del 4123 fa mesos que no el veig, s'ha cremat?
Respecte als busos que tindrien de marxar crec que tindrien de ser la serie 4122-4124 i el 4127 4128 i 4056 encara podrien deixar-los un parell d'anys mes, poden donar servei a les aules taller o a la caparrella.
La linia 8 podria pujar al seca sempre i donar millor servei.
la linia 11 fer-la mes atractiva posar un bus mes.
Es podria crear nova linia 12 que fes la volta a la bordeta com ho fa la 6 i baixes per el nou vial i arribi fins la renfe i plaça europa i alla tornes cap a la bordeta.
Cara a les festes de maig posar un bus que conecti els camps elisis amb les firetes.
Re: Autobusos de Lleida
Posted: Thursday 19/03/2015 0:04
by albe6
L'Ajuntament ja va anunciar que hi haurà llançadora al nou emplaçament de les firetes (a Copa d'Or, no massa lluny del Media Markt) però encara no n'ha detallat ni itinerari ni freqüències.
Veig "consens" en les ganes de jubilar al trio 4122-4123-4124. Els altres 2-3 llocs (en funció de si es renoven 5 o 6 cotxes) se'ls repartiran entre 4127, 4128, 4056 i 4133.
A veure qui agafa la 11 amb els 45' de volta. Fem quiniela a veure quan tarden a posar-hi el segon cotxe? Obro les apostes: una setmana.
Hi afegeixo la furgo 4133 perquè amb los bots que pega la suspensió pel Centre Històric, no durarà gaire; i també ja te els seus anyets (de quan feia la L15 Seu Vella)
4056 l'han cremat bastant. Ara que només fa reforços Caparrella no tant, però en la no tant llunyana època en que s'encarregava de la L14 Agrònoms pel matí, rara era la setmana que no l'havia d'anar a buscar la grua i sortir un darrere l'altre el 4125 i 4126 per oferir una capacitat similar a la de l'articulat.
4127 i 4128 com que tenen diferent motor que la resta 4129 a 4132; jo suposo que els dos "diferents" ja els toca i que no gaire més tard li tocarà el torn del 4129 a 4132.
Re: Autobusos de Lleida
Posted: Friday 20/03/2015 22:22
by sag470
albe6 wrote:Crec que s'havia dit que enguany tocava canviar sis busos.
Segurament signifiqui jubilar Hispano Vov's (4122, 4123, 4124, 4127, 4128 estàndards i 4056 articulat)
Ja es podria l'ajuntament estirar una mica i comprar new Citaro, que són els busos més còmodes de la ciutat.
Els Urbino són els que més seients tenen (en estàndard) però són més durs que una pedra, molt incòmodes
Per cert, de quina marca és el motor dels Urbino?
45' per volta a la 11 és massa. Si no n'hi ha per una segona furgo petita, que l'operon amb la furgo i el Vanhool
I a la resta de material jo hi posaria el bkb de led's (es veu molt millor) amb la linia sencera (sense indicar el sentit) i posar un lluminós al lateral més gran amb el número de línia i el sentit.
I un SAI decent que s'encarregui als terminals de canviar automàticament la destinació del bkb
Tinc entès que són 5 coches, per suplir els 4122-4123-4124-4127-4128-4056. Teóricament deuen ser Iveco Urbanway o Mercedes Citaro.
A lleida trobo a faltar un Iveco Crossway LE City que pugui fer la NL1 amb facilitat, i aprofitar-lo després al reforç de la 10.
Suposo que et refereixes a un SAE amb localitzalització GPS i automatitzat. El cost d aquesta tecnologia és impensable a dia d avui. Dubto que portin un SAI, les bateries comercials són suficients per mantenir la electrónica.
Re: Autobusos de Lleida
Posted: Friday 20/03/2015 22:51
by Danilleida
sag470 wrote:albe6 wrote:Crec que s'havia dit que enguany tocava canviar sis busos.
Segurament signifiqui jubilar Hispano Vov's (4122, 4123, 4124, 4127, 4128 estàndards i 4056 articulat)
Ja es podria l'ajuntament estirar una mica i comprar new Citaro, que són els busos més còmodes de la ciutat.
Els Urbino són els que més seients tenen (en estàndard) però són més durs que una pedra, molt incòmodes
Per cert, de quina marca és el motor dels Urbino?
45' per volta a la 11 és massa. Si no n'hi ha per una segona furgo petita, que l'operon amb la furgo i el Vanhool
I a la resta de material jo hi posaria el bkb de led's (es veu molt millor) amb la linia sencera (sense indicar el sentit) i posar un lluminós al lateral més gran amb el número de línia i el sentit.
I un SAI decent que s'encarregui als terminals de canviar automàticament la destinació del bkb
Tinc entès que són 5 coches, per suplir els 4122-4123-4124-4127-4128-4056. Teóricament deuen ser Iveco Urbanway o Mercedes Citaro.
A lleida trobo a faltar un Iveco Crossway LE City que pugui fer la NL1 amb facilitat, i aprofitar-lo després al reforç de la 10.
Suposo que et refereixes a un SAE amb localitzalització GPS i automatitzat. El cost d aquesta tecnologia és impensable a dia d avui. Dubto que portin un SAI, les bateries comercials són suficients per mantenir la electrónica.
El millor seria que comprin citaros. Pero segur que estan entre ivecos o solaris, veient el resultat dels solaris que son molt resistents. Podrien mirar de comprar solaris de 15 metres o citaros per la 20, seria una linia on anirien molt be o tambe a la 2 ja que son linies amb alta demanda.
El que caldria millorar es el pas de busos els feiners a primera i ultima hora els caps de setmana especialment a les linies 1,3 4,5,6,7,8 i 10. Que una linia com la 6 els festius el bus pasi cada 40 45 minuts no fara que sigui atractiva.
Re: Autobusos de Lleida
Posted: Sunday 29/03/2015 14:50
by sergilleida
Avui m'he fixat que per VilaMontcada ja han ficat els Pals de la 6 i pintat la parada al terra. Lo curiós es que ara te les parades al sentit contrari d'on les tenai abans el 17. Aixi que dedueixo que el bus que faci la linia 6 pujara per Roure fins al cami del Tennis i alla entrara per agafar el carrer de VilaMontcada i sortir per Av. Pinyana.
El que no se com ho fara es el bus que va al Tanatori i que a primera hora del mati van dir que entraría tambe.
Re: Autobusos de Lleida
Posted: Sunday 29/03/2015 17:29
by albe6
És una mica contrasentit això, perquè si torna per Vila Montcada pot generar cert embut de gent i certa "gràcia" als que esperin a la parada després de girar en U veure com el bus marxa cap a un altre lloc i haver d'esperar al següent.
Al o als tècnics que hàgin pensat això jo els donava la medalla a la cagada de l'any. Mira que els agrada embolicar la troca.
En quant al torn matinal del Tanatori que entri a Vila Montcada, suposo que girarà a la plaça Elisenda de Montcada i tornarà a l'Arnau per Avinguda Pinyana
Re: Autobusos de Lleida
Posted: Sunday 29/03/2015 21:32
by sergilleida
A vere com s'ho manegaran i si fiquen ja el planol i horaris. No se si començara ja el dia 1 o esperaran a després de Setmana Santa.
Re: Autobusos de Lleida
Posted: Tuesday 31/03/2015 16:09
by sergilleida
Avui surt al diari Segre els dos nous planols de les linies 11 i 6 que es modifiquen a partir de demà dia 1 d'Abril. A la web d'autobusos encara no l'han modificat.