Seguiment de les obres de la L9

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

És encertada la decisió de deixar de fer estacions a causa de la crisi?

Si, si més tard, quan hi hagi prou calers, es fan
70
42%
Si, i com n'hi han moltes i molt juntes, que no les facin, n'hi han de prescindibles
39
23%
M'és indiferent
3
2%
No, s'han de fer totes les estacions planejades!
54
33%

Total votes: 166

metring
Administrador

Re: Seguiment de les obres de la L9

Post by metring »

Sembla confirmat:

http://www.ccma.cat/324/el-metro-arriba ... a/2707476/

El metro arribarà a l'aeroport del Prat el 19 de febrer :plas )))
gracienc
N5
N5

Post by gracienc »

Disculpeu-me el meu desconeixement, però algú sap si actualment s'està perforant el tram central de la L9? i quan esta previst acabar-lo? almenys la perforació del túnel?
mersi
Salut!
bigcoaster
N8
N8

Post by bigcoaster »

gracienc wrote:Disculpeu-me el meu desconeixement, però algú sap si actualment s'està perforant el tram central de la L9? i quan esta previst acabar-lo? almenys la perforació del túnel?
mersi
Salut!
No s'està perforant res actualment. Una tuneladora està a Manuel Girona i l'altra a Lesseps. les dues aturades des de fa anys i sense previsió de reactivar-les.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
aim
N9
N9

Post by aim »

Es sap si hi haurà bitllet commemoratiu i jornada de "portes obertes" com s'ha fet amb les altres inauguracions?
Instagram: Ferrocarril | Aviació
ortegote
N8
N8

Post by ortegote »

aim wrote:Es sap si hi haurà bitllet commemoratiu i jornada de "portes obertes" com s'ha fet amb les altres inauguracions?
Viendo el futuro de la politica de explotacion de la linea da que pensar que si se hace algo gratis sea hasta antes de las Terminales del Prat y si eso pues se paga suplemento para llegar al aeropuerto el primer dia :)
gracienc
N5
N5

Post by gracienc »

bigcoaster wrote:
gracienc wrote:Disculpeu-me el meu desconeixement, però algú sap si actualment s'està perforant el tram central de la L9? i quan esta previst acabar-lo? almenys la perforació del túnel?
mersi
Salut!
No s'està perforant res actualment. Una tuneladora està a Manuel Girona i l'altra a Lesseps. les dues aturades des de fa anys i sense previsió de reactivar-les.
Vaja, és lamentable que aquest tema estigui aturat...
mersi per la resposta.
colomenc
N4
N4

Post by colomenc »

sembla que volen inaugurar el 12 de febrer. Ho sento que no tinc font, però m'han dit això...
metring
Administrador

Post by metring »

Ara sóc a visita L9 a estació Fira, aneu mirant el Twitter :-)
colomenc
N4
N4

Post by colomenc »

ja és oficial. S'inaugura el 12 de febrer

http://www.lavanguardia.com/local/barce ... brero.html
metring
Administrador

Post by metring »

Guigui
Administrador

Aclariment

Post by Guigui »

metring wrote:
Aquesta no l'he entesa: vol dir que amb un títol multiviatge o abonament costa igual, però qui vagi amb bitllet senzill ha de pagar a part a l'aeroport? Si és així, com es fa: treure dos bitllets (o un amb suplement incorporat) quan agafis el metro a qualsevol de les terminals, i anar a una màquina instal·lada expressament abans de sortir quan hi arribis, cosa que significa que hi haurà controls de sortida?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
metring
Administrador

Re: Aclariment

Post by metring »

Guigui wrote:
metring wrote:
Aquesta no l'he entesa: vol dir que amb un títol multiviatge o abonament costa igual, però qui vagi amb bitllet senzill ha de pagar a part a l'aeroport? Si és així, com es fa: treure dos bitllets (o un amb suplement incorporat) quan agafis el metro a qualsevol de les terminals, i anar a una màquina instal·lada expressament abans de sortir quan hi arribis, cosa que significa que hi haurà controls de sortida?
Si, si que haurà cancel·ladores de sortida, el tema és que hauràs de pagar bitllet sencer si no és de la zona, no pagar la part que falta del títol amb el què paguis, això és el que entès.
Miquel
Administrador

Re: Aclariment

Post by Miquel »

Guigui wrote:
metring wrote:
Fins on jo tinc entès, hi haurà a partir de Febrer un bitllet senzill a totes les màquines d'autovenda del FMB per a fer viatge fins a l'Aeroport (Preu Senzill + Suplement). Efectivament hi haurà controls de sortida, i se suposa que si vas amb un títol integrat no te l'acceptarà i que per tant, o vas amb el bitllet senzill de l'Aeroport, o abans de les barreres de sortida podràs comprar un bitllet per pagar únicament el preu del suplement.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Quantes validadores de sortida posaran? Els controls de sortida poden crear un embús "interessant", agreujat per la quantitat de gent que no s'haurà assabentat de la peculiar tarifa i que hi arribaran amb el títol integrat.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
metring
Administrador

Post by metring »

Fran-Ikarus wrote:Quantes validadores de sortida posaran? Els controls de sortida poden crear un embús "interessant", agreujat per la quantitat de gent que no s'haurà assabentat de la peculiar tarifa i que hi arribaran amb el títol integrat.
Esperem que facin com en el cas de Fira, lo de posar validadores de "quita y pon" per quan hi hagin esdeveniments multitudinaris, que ho facin a l'estació de la T1 quan hi hagi més volum de viatgers en dates assenyalades.
davroca5
N7
N7

Post by davroca5 »

La marxa en blanc ja ha començat. ))) Aquí una foto que ho demostra (estació Europa | Fira):

Image

Font: Iván Sánchez (publicada al Facebook de Volem L9).
Salut!
#volemL9
metring
Administrador

Post by metring »

Divendres ja circulaven trens, en una visita del C.A. ho vam veure'
marc_bcn_2
N5
N5

Post by marc_bcn_2 »

Jo us porto això:
Image

Si us fixeu, posa LÍNIA 9 N. La foto la vaig fer el divendres a la nit a La Sagrera (L1). Potser voldran dir L9 Nord i se'ls hi ha escapat abans de temps? O és un error només?
FactorCirculación
N4
N4

Post by FactorCirculación »

marc_bcn_2 wrote:Jo us porto això:
Image

Si us fixeu, posa LÍNIA 9 N. La foto la vaig fer el divendres a la nit a La Sagrera (L1). Potser voldran dir L9 Nord i se'ls hi ha escapat abans de temps? O és un error només?
No es un error y efectivamente se refiere a L9 Nord, preparado ya para la diferenciación entre las dos L9
davroca5
N7
N7

Post by davroca5 »

Exacto. De cara a la explotación y abreviatura se usará L9 N y L9 S. Lo que no se es si harán lo mismo con la L10 llamándola L10 N.
Salut!
#volemL9
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”