Dos amples a SEAT?
Posted: Thursday 05/06/2008 11:50
Una pregunta, potser ingènua a aquestes alçades: a la SEAT arriben vies d'ample ibèric? Ho dedueixo pel que dieu del TMD...
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Però si ja hi anaven fins al desgraciat accident entre Pallejà i Sant Andreu de la Barca del 28 de febrer de 1977, a l'època FEVE de la línia.metring wrote:http://www.elpais.com/articulo/cataluna ... cat_11/Tes
Seat sustituye 32.000 camiones con un tren con piezas a Martorell
La Generalitat pondrá en marcha el servicio la semana que viene
SERAFÍ DEL ARCO - Barcelona - 29/05/2009
El próximo paso es lograr que los empleados puedan ir a trabajar en tren
[...]El único proyecto que queda para cerrar el círculo ferroviario de Seat es una línea de FGC para que los trabajadores puedan ir a la fábrica de Martorell en tren. Sigue en estudio.
Abans hi havia un tren per als treballadors de la Seat? no en tenia ni idea. Què va passar entre aquestes dues estacions?genissimon wrote: Però si ja hi anaven fins al desgraciat accident entre Pallejà i Sant Andreu de la Barca del 28 de febrer de 1977, a l'època FEVE de la línia.
http://hemeroteca.lavanguardia.es/editi ... 03&ey=1977genissimon wrote:Xoc frontal de trens entre unes unitats naval que baixaven acoblades des de Seat-Martorell a Barcelona i uns Man que pujaven a Igualada. Tots dos trens anaven amb retard i en aquella època hi havia via única. Sembla ser que un dels trens va sortir de l'estació amb el disc en vermell.
Més de vint morts i un centenar de ferits.
Busca a l'hemeroteca de La Vanguardia les edicions dels dies 1 i 2 de març de 1977.
Salut !!
Em crida molt l'atenció aquesta nova línia. No crec que utilitzin 213 si ja estan per el metro LL-Anoia. El més factible és que utilitzin 211, encara que estiguin donades de baixa i donin peces a les 111brito_cat wrote:es preveu habilitar properament una línia per a passatgers
No sempre és tard en adonar-se'n. Però això no pot quedar aquí, el tràfic internacional, entre altres empreses... Podria potenciar-se per ferrocarril, que a més té més capacitat. El problema que veig (ojalà el solucionin ràpid) és els alts cànons que fa pagar ADIF per la circulació de trens per les seves vies.brito_cat wrote:La capacitat de les carreteres és limitada, cal atribuir al ferrocarril allò que li pertoca. El d'avui és un gran pas endavant".
Ok, doncs ja està aclarat...BB9200 wrote:Incluso existía un tercer proyecto para transportar alrededor de 10.000 trabajadores a la factoría...
Esto es un poco más a largo plazo, porque es un proyecto de una envergadura importante. Se trata de desviar la vía que iba desde Martorell a Manresa por el polígono de Seat y hacer una estación que sirva para todas las empresas del parque industrial y para toda la zona.
brito_cat wrote:
P.D:
Automòbils -> Autometro
Components -> Cargometro
Treballadors -> "Currometro"?
Deixes sense feina camioners per a donar-ne a ferroviaris. I fas que una gran empresa s'estalviï costos, de manera que es podrà permetre mantenir el personal i, fins i tot, la fàbrica al país.Lluita1714 wrote:D'acord, no contamina tant un tren dièsel com els camions que caldrien per transportar els vagons que porti, però, en aquests moments de recessió, és estrictament necessari deixar sense feina a una sèrie de camioners?