Re: Seguiment de les obres de la L9
Posted: Tuesday 28/08/2018 16:00
Exacte, els trens disponibles per L10 són pocs (sense tocar els que s'usen pels parcials durant el MWC)
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Es el que hem dit fa no gaires missatges: no hi ha prous trens.oriolp13 wrote:Podria ser que no es plantegin, de moment, obrir les estacions del viaducte, sobretot per falta de trens? És a dir, per a mantenir unes freqüències determinades, que si estiguessin totes obertes, serien més altes.
No sé fins a quin punt pot ser rèdit electoral, ja que no estan en una zona on hi hagi molts potencials votants.
Eso iba a decir, parecía un 5000 el del dibujo. No pega. Y ya puestos, en Can Tries i Gornal podrían al menos haber indicad la FGC y la R con el simbolito de trasbordo largo O----O, al menos para conectar con más cosas que así de principio la L1 y la L5 sólo, queda muy pobre. Cuando esté ildefons Cerdá en funcionamiento hablamos del enlace con FGC pero de mientras....Miquel wrote:Digueu-me tiquismiquis, però.... El tren del dibuix publicitari podria haver estat més "9000 style" que no pas "5000 style"
l'1 d'agost de 2016, (fa 2 anys) vaig dir això...uriol108 wrote:Jo crec que haurien de acabar de perforar el Túnel i obrir només les estacions que enllaçen amb d'altres línies : Sarrià, Putxet, Lesseps, Guinardó i potser Pl.Maragall ? i algun altre amb molta demanada ? Campus Nord ?
A mí me recuerda más a los B80D de Bonn o Köln.Ecomobisostrans wrote:Lo están anunciando everywhere, aqui en Poblenou:
Amb Collblanc l'han cagat fins al fons. Si la L10S finalitzés a l'andana superior de Collblanc:victorcasta wrote:No cal ni canviar d’andana. La diferència és que a Collblanc l’única andana serà bilínia i bidireccional, i pot ser un bon cacau al principi.
davroca5 wrote:Vist els dubtes amb la futura explotació de la L10 Sud amb la L9 Sud en funcionament, deixo una foto dels monitors de les andanes a un dels caps de setmana de proves:
L'explotació, tal i com s'ha comentat, serà que els trens de la L9 Sud continuaran arribant fins Zona Universitària de la mateixa manera que es fa actualment, mentre que els trens de la L10 Sud acabaran a l'andana superior de Collblanc i compartiran traçat entre Torrassa i Can Tries amb la L9, amb freqüències de 3 minuts entre Can Tries i Collblanc.
Durant les proves realitzades a aquests últims caps de setmana de desembre i novembre, s'han posat en circulació 15 trens per a les dues línies, que seran els que circularan pel ramal Sud a partir de l'estiu vinent quan obrin les primeres estacions de la L10 Sud. Tal i com veieu a la imatge, les proves s'han realitzat fins al viaducte. De fet, les proves s'han fet a totes les estacions del viaducte per tal de que, quan hi hagi pressupost, les proves ja estiguin fetes i es pugin obrir aquestes estacions més ràpidament.