colomenc wrote: ↑Monday 03/02/2020 16:19
El que no acabo d'entendre és per qué amb tants endarreriments encara els hi cal anar al BEI a demanar tots els diners per començar a fer alguna cosa.
Se suposa que si el BEI hagués donat la financiació el primer dia, ja haurien d'haver estat tornant diners amb una taxa d'interés concret.
Amb tots els anys que están esperant, no podrien haver anat fent caixa per començar a fer al menys alguna cosa i no haver de pagar tots els interesos? o és que el que tenen pensat és no tornar els diners?
Buenas,
Dessde mi ignorancia, pregunto y no se puede hacer obra conjunta Generalitat Gobierno de España (Fomento) y terminar la linea de metro con dinero de los dos gobiernos? y no solo para obras de Cataluña, para el resto de españa tambien, por que hemos visto obras de la junta de andalucia como Metro sevilla, metro malaga, metro granada que para acabar tela marinera, de Jaen no digo nada y de la LAV Sevilla Antequera mas de lo mismo obras de la Junta que se abandonan por falta de presupuesto.
Entiendo que si el gobierno de españa ayudara a todos, todos empezarian obras esperando la ayuda del gobierno y que se tendria que poner freno, pero si tan necesaria es la L9 / L10 o la B40 por poner otros ejemplos y la Generalitat no puede, pues una ayudita del gobierno central, por que al final no se hace nada de nada.
colomenc wrote: ↑Monday 03/02/2020 16:19
El que no acabo d'entendre és per qué amb tants endarreriments encara els hi cal anar al BEI a demanar tots els diners per començar a fer alguna cosa.
Se suposa que si el BEI hagués donat la financiació el primer dia, ja haurien d'haver estat tornant diners amb una taxa d'interés concret.
Amb tots els anys que están esperant, no podrien haver anat fent caixa per començar a fer al menys alguna cosa i no haver de pagar tots els interesos? o és que el que tenen pensat és no tornar els diners?
Buenas,
Dessde mi ignorancia, pregunto y no se puede hacer obra conjunta Generalitat Gobierno de España (Fomento) y terminar la linea de metro con dinero de los dos gobiernos? y no solo para obras de Cataluña, para el resto de españa tambien, por que hemos visto obras de la junta de andalucia como Metro sevilla, metro malaga, metro granada que para acabar tela marinera, de Jaen no digo nada y de la LAV Sevilla Antequera mas de lo mismo obras de la Junta que se abandonan por falta de presupuesto.
Entiendo que si el gobierno de españa ayudara a todos, todos empezarian obras esperando la ayuda del gobierno y que se tendria que poner freno, pero si tan necesaria es la L9 / L10 o la B40 por poner otros ejemplos y la Generalitat no puede, pues una ayudita del gobierno central, por que al final no se hace nada de nada.
Saludos.
Las "regiones forales" te saludan.
"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.
Tranquilitat uriol 108; això que anoménes paperassa, es tant o més important que 100 m de túnel; és un requeriment bàsic per iniciar tot el protocol per les noves actuacions que caldrà iniciar l'any 2021; pensa que sí tot va bé i s'aproven els pressupostos i és desbloqueja el crèdit de més de 700 milions, pel 2023 veurem arribar el metro de la L9-L10 a Guinardó-Hospital de Sant Pau i amb sort potser a Lesseps. Salut!
Els Trackrunners s'han tornat a ficar als tunnels de la L9 fins a la Tunneladora de Lesseps que cada cop està més rovellada, han entrat a la part davantera de la tunneladora amb unes barques inflables, no posare cap enllaç al seu video, perquè penso que es fomentar que facin coses il·legals, ho podeu buscar a Youtube si us interessa
uriol108 wrote: ↑Monday 24/02/2020 16:01
Els Trackrunners s'han tornat a ficar als tunnels de la L9 fins a la Tunneladora de Lesseps que cada cop està més rovellada, han entrat a la part davantera de la tunneladora amb unes barques inflables, no posare cap enllaç al seu video, perquè penso que es fomentar que facin coses il·legals, ho podeu buscar a Youtube si us interessa
En el cas dels Trackrunners, van debatre intensament el tema, i vam concloure que com es tracta d'un col·lectiu que tot i accedir a llocs de manera sui generis, però que en tot moment respecten els llocs per on passen, i fan denúncia de situacions com les de les tuneladores, que a més ens ho tenien força amagat, és faria una excepció i es podria parlar i posar enllaços sobre ells.
L’objecte del present projecte és l’execució de l’Obra Completa del sistema de tancament d’andanes per a totes les estacions que composen la línia 9.
Per Obra Completa del sistema de tancament d’andanes s’entén la fabricació i el subministrament de tots els equips i materials, el seu muntatge, les proves i els assaigs, la posada en funcionament, la formació del personal d’operació i manteniment, així com, tots aquells treballs que siguin necessaris per al lliurament a GISA del sistema esmentat al paràgraf anterior.
Portal de Contractació de Catalunya
Junta Consultiva de Contractació
Tribunal Català de Contractes del Sector Públic
Contracte de serveis per a l'assistència tècnica per a la redacció del projecte constructiu de la línia 9 de Metro de Barcelona. Estacions Lesseps i Guinardó (estructures metàl·liques i adequació de vestíbuls i accessos) i Condicionament de l'estació Sanllehy i Pou de ventilació del túnel. Clau: TM-00509.50
Contracte de serveis per a l'assistència tècnica per a la redacció del Projecte constructiu de la línia 9 de Metro de Barcelona. Estacions Sanllehy i Maragall (estructures metàl·liques i vestíbuls i accessos)". Clau:TM-00509.52
De l'estudi d'aquests documents és desprèn que els projectes contemplen la construcció de dues estacions, Guinardó i Lesseps, l'estació de Sanllehy per ara només actuarà de pou de ventilació. Salut!
Last edited by 122-042-132 on Sunday 09/08/2020 16:23, edited 1 time in total.
He inclòs aquest tram de la línia 4, dins del desenvolupament de la L9 atenent a les preexistències i imbricacions entre aquestes dues línies a la zona de La Sagrera.
Contracte de serveis per a l'assistència tècnica per a la redacció de l'estudi informatiu actualitzat núm. 2 del Perllongament de la línia 4 dels FMB. La Pau- Sagrera/Meridiana. Barcelona. Clau: EI-TM-04426-A2
Contracte de serveis per a l'assistència tècnica per a la redacció de l'estudi d'impacte ambiental actualitzat núm. 2 del Perllongament de la línia 4 dels FMB. La Pau- Sagrera/Meridiana. Barcelona. Clau: IA-TM-04426-A2.
La pròxima dècada serà clau per al metro de Barcelona. En els pròxims 10 anys la línia 1, la més concorreguda l’any passat amb prop de 106 milions de viatgers, ha d’avançar cap a la seva automatització mitjançant inversions milionàries. El Pla Director d’Infraestructures (PDI) 2021-2030 de l’ATM, que recull la planificació de les millores en la xarxa de transport públic de l’àrea metropolitana, xifra en 135 milions d’euros els que es destinaran a automatitzar la línia més utilitzada del metro d’aquí al 2030.
TMB busca amb l’automatització de la línia la millora del servei per a l’usuari, ja que el grup creu que pot ser un pas endavant. Un dels projectes que permetria portar a terme seria crear una anella amb trams de les línies 1 i 9. Per tal d’aconseguir-ho, però, s’haurà d’esperar com a mínim fins al 2028, quan s’espera que la L9 estigui acabada, segons contempla el PDI de l’ATM. La finalització de la L9 es troba entre les prioritats de l’actual direcció de TMB i del Departament de Territori i Sostenibilitat.
TMB busca amb l’automatització de la línia la millora del servei per a l’usuari, ja que el grup creu que pot ser un pas endavant. Un dels projectes que permetria portar a terme seria crear una anella amb trams de les línies 1 i 9.
Algú s'hauria de mirar les cotes, els gàlibs i els amples de via de les dues línies abans de vomitar bajanades absolutament inviables amb el material rodant actual i la crisi perenne en que ens trobem. De tota manera, tots sabem que el 2028 encara no hauran acabat el tronc central de la L9/L10...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
TMB busca amb l’automatització de la línia la millora del servei per a l’usuari, ja que el grup creu que pot ser un pas endavant. Un dels projectes que permetria portar a terme seria crear una anella amb trams de les línies 1 i 9.
Algú s'hauria de mirar les cotes, els gàlibs i els amples de via de les dues línies abans de vomitar bajanades absolutament inviables amb el material rodant actual i la crisi perenne en que ens trobem. De tota manera, tots sabem que el 2028 encara no hauran acabat el tronc central de la L9/L10...
Es refereix a que hi hagin serveis de suport Torrassa-Sagrera en ambdues línies 1 i 9. I fins i tot podrien fer un Collblanc-Sagrera a la línia 5.
Avui al TN Comarques, ha sortit el Conseller de Territori Damià Calvet i ha dit que la posada en servei de les 3 estacions que queden de l'L10 Sud del Viaducte, es retarden fins al Març, que tenien previst posar-ne alguna en servei cap a finals d'any però que per la pandèmia s'ha retardat un contracte i ara no s'obriran fins al Març de 2021 (amb sort), aquí teniu l'enllaç al vídeo de la notícia :
TMB busca amb l’automatització de la línia la millora del servei per a l’usuari, ja que el grup creu que pot ser un pas endavant. Un dels projectes que permetria portar a terme seria crear una anella amb trams de les línies 1 i 9.
Algú s'hauria de mirar les cotes, els gàlibs i els amples de via de les dues línies abans de vomitar bajanades absolutament inviables amb el material rodant actual i la crisi perenne en que ens trobem. De tota manera, tots sabem que el 2028 encara no hauran acabat el tronc central de la L9/L10...
Es refereix a que hi hagin serveis de suport Torrassa-Sagrera en ambdues línies 1 i 9. I fins i tot podrien fer un Collblanc-Sagrera a la línia 5.
Exacte, cal mirar-se bé el gràfic, no vol dir que ho pugues fer amb el mateix tren, però sí combinant un parell de línies, Salut!.
Platanito wrote: ↑Monday 24/08/2020 16:16
Algú s'hauria de mirar les cotes, els gàlibs i els amples de via de les dues línies abans de vomitar bajanades absolutament inviables amb el material rodant actual i la crisi perenne en que ens trobem. De tota manera, tots sabem que el 2028 encara no hauran acabat el tronc central de la L9/L10...
Es refereix a que hi hagin serveis de suport Torrassa-Sagrera en ambdues línies 1 i 9. I fins i tot podrien fer un Collblanc-Sagrera a la línia 5.
Exacte, cal mirar-se bé el gràfic, no vol dir que ho pugues fer amb el mateix tren, però sí combinant un parell de línies, Salut!.
Gràcies, ja havia oblidat aquesta acotació meva... de fa tres mesos!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
De todos modos, fijaros simplemente en el plano del fichero adjunto: sale la L10 hasta Foc, sin las estaciones de Provençana ni Ciutat de la justicia, pero si miramos en el Besós, en la T4 aparece Can Llima aún y Central Térmica. El plano oficial de la ATM ya había corregido ambas cosas cuando se abrió la L10, así que si aparecen un puré de actualizaciones y desactualizaciones, vete a saber de dónde sacan las informaciones con semejante panorama. Me miré la L5 y la L9 Nord, porque eran capaces de haber publicado un plano donde la 5 acabase en Horta y la L9 no tuviera activa aún Santa Rosa... Pero sí estaban ambas. Otra cosa que me ha chocado es que La Sagrera le ponían correspondencia con Rodalies y en cambio Fabra i Puig no. Y así a primera vista cacé estas incongruencias, que seguramente habrá más. No costaba nada coger un plano un poco más coherente al menos.
La noticia a mí también me ha dado la sensación de que lo vendían "como un anillo único", supongo que es una maniobra para ganar votos ya que nosotros sabemos lo del gálibo y ancho de vía pero olvidamos que la gente que no lee este foro ni trabaja en transporte público en una gran mayoría ignoran hasta que la L1 tiene diferente ancho de vía. Sea como sea, aunque la noticia dé a entender 2de puntillas" que se cogerán dos líneas quieren venderlo a la opinión general como un solo tubo con fines electorales. Quiero decir que todavía un buen número de lectores de la noticia pensarán que les van a hacer un anillo único y luego se darán de bruces con "la chapuza".
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
França451 wrote: ↑Saturday 21/11/2020 17:10
De todos modos, fijaros simplemente en el plano del fichero adjunto: sale la L10 hasta Foc, sin las estaciones de Provençana ni Ciutat de la justicia, pero si miramos en el Besós, en la T4 aparece Can Llima aún y Central Térmica. El plano oficial de la ATM ya había corregido ambas cosas cuando se abrió la L10, así que si aparecen un puré de actualizaciones y desactualizaciones, vete a saber de dónde sacan las informaciones con semejante panorama. Me miré la L5 y la L9 Nord, porque eran capaces de haber publicado un plano donde la 5 acabase en Horta y la L9 no tuviera activa aún Santa Rosa... Pero sí estaban ambas. Otra cosa que me ha chocado es que La Sagrera le ponían correspondencia con Rodalies y en cambio Fabra i Puig no. Y así a primera vista cacé estas incongruencias, que seguramente habrá más. No costaba nada coger un plano un poco más coherente al menos.
La noticia a mí también me ha dado la sensación de que lo vendían "como un anillo único", supongo que es una maniobra para ganar votos ya que nosotros sabemos lo del gálibo y ancho de vía pero olvidamos que la gente que no lee este foro ni trabaja en transporte público en una gran mayoría ignoran hasta que la L1 tiene diferente ancho de vía. Sea como sea, aunque la noticia dé a entender 2de puntillas" que se cogerán dos líneas quieren venderlo a la opinión general como un solo tubo con fines electorales. Quiero decir que todavía un buen número de lectores de la noticia pensarán que les van a hacer un anillo único y luego se darán de bruces con "la chapuza".
Me ha echo gracia y permiteme el off topic por que si de diferente ancho de via hablamos si se enteran que la L11 es ancho metrico XD ya me entiendes, humor ferroviario XD
Actualmente de la L9 y L10 yo solo veo retrasos en todo y claro con la estrella de la COVID tenemos excusas para todo y despues de la vacuna la excusa sera el daño de la COVID y asi con todo, como en todo lo ferroviario paciencia y ya llegara el dia en que todo se acabe.