Re: Túnel per la Diagonal, es farà el miracle?
Posted: Friday 24/04/2009 14:11
jo estic en contra ,així que ja em podeu descomptar de l'opinió "majoritària"
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
I per què hi estàs en contra? (Pregunta per pur interès)Mortadel·lo wrote:jo estic en contra ,així que ja em podeu descomptar de l'opinió "majoritària"
Seria interessant i enriquidor que ens exposessis els teus arguments per fer debat, ja que sempre cal veure les coses des de diferents punts de vista.Mortadel·lo wrote:jo estic en contra ,així que ja em podeu descomptar de l'opinió "majoritària"
La diferència és que ells no van pagar ni Atocha ni cap estació, en canvi nosaltres pagarem Sagrera, pagaríem un túnel sota la Diagonal, i a canvi? i a canvi, ens donaran el traspàs? NO!victorcasta wrote:Potser desconeixes que la Comunitat de Madrid ha fet i està fent, amb diner autonòmic, traçats que per a l'explotació de rodalia per part de Renfe. Ja ho va fer amb el ramal a San Martín de la Vega i ho està fent ampliant la C5 des de Móstoles fins a Navalcarnero. Si el túnel sota la Diagonal és necessari que es faci pagant-ho qui sigui, l'exploti qui l'exploti.
Explícame esto un poco, que no me acabo de aclarar y así vemos las diferentes opciones que se presentan.Lluita1714 wrote:Jo crec que el túnel de la Diagonal seria útil, molt útil, i crec que fa anys que la ciutat de Barcelona el necessita.
PERÒ:
1. Em nego a que FGC-Metro del Baix Llobregat, faci tot aquell revolt per mantenir contents als que demanen túnel sota la Diagonal, i no pateixen els inadmissibles temps de viatge d'aquesta línia.
Hombre, este túnel me parece que además de reunirse solito el ayuntamiento de Barcelona, debería implicar reunirse a muchísimos más ayuntamientos de la RMB a quienes les incumbe tanto o más que a Barcelona que un túnel como este se llevase a cabo. El municipio barcelonés no es el único en este tema, este corredor sería una vía interurbana y metropolitana y no creo que nadie en Barcelona sea quién para decidir que un usuario tenga que ir de Mataró a Vilafranca pasando por Algeciras.metring wrote: 1. • García-Bragado reunirá a la comisión municipal de infraestructuras para debatir la propuesta
2. • Los grupos de la oposición reclaman información sobre el calendario y la financiación del proyecto
La Línia de Móstoles-Navalcarnero segons tenia entes s'en encarregaria la comunitat de Madrid, i no renfe.victorcasta wrote:Potser desconeixes que la Comunitat de Madrid ha fet i està fent, amb diner autonòmic, traçats que per a l'explotació de rodalia per part de Renfe. Ja ho va fer amb el ramal a San Martín de la Vega i ho està fent ampliant la C5 des de Móstoles fins a Navalcarnero. Si el túnel sota la Diagonal és necessari que es faci pagant-ho qui sigui, l'exploti qui l'exploti.
El traçat proposat per la Generalitat, per arribar la Línia del Baix Llobregat d'FGC, el Carrilet popularment, a Francesc Macià i Glòries proposa que aquesta línia puja a Entença, Gira per Travessera de Gràcia, i segueix per després baixar a la diagonal i morir a Glòries. Després es va refer el projecte i directament, des de Francesc Macià, faria la ruta sencera per la Diagonal.Santfeliuenc wrote:Hola,
Explícame esto un poco, que no me acabo de aclarar y así vemos las diferentes opciones que se presentan.Lluita1714 wrote:Jo crec que el túnel de la Diagonal seria útil, molt útil, i crec que fa anys que la ciutat de Barcelona el necessita.
PERÒ:
1. Em nego a que FGC-Metro del Baix Llobregat, faci tot aquell revolt per mantenir contents als que demanen túnel sota la Diagonal, i no pateixen els inadmissibles temps de viatge d'aquesta línia.
Saludos,
Sergio
Sigo sin entender lo que quieres decir, tras leer y releer el texto explicativo. ¿Cuál es exactamente el peligro que le ves al túnel de la Diagonal para perjudicar la línea del Baix Llobregat de FGC? yo no le veo ninguno. ya que la L8 es otra cosa distinta y se contemplaría aparte.Lluita1714 wrote:El traçat proposat per la Generalitat, per arribar la Línia del Baix Llobregat d'FGC, el Carrilet popularment, a Francesc Macià i Glòries proposa que aquesta línia puja a Entença, Gira per Travessera de Gràcia, i segueix per després baixar a la diagonal i morir a Glòries. Després es va refer el projecte i directament, des de Francesc Macià, faria la ruta sencera per la Diagonal.
Aquesta línia, encara que no ho sembli per la mala gestió, és una línia de rodalies, i el traçat ha de ser el més rectilini possible, per millorar el temps de viatge. Però resulta que ningú no se n'adona, es fixen més en la L8 que hi ha des de fa pocs anys, abans S3. És normal que si jo vull anar per exemple des de Manresa a Barcelona, finsitot cap al Maresme si algun dia s'ampllia, hagi de fer tot aquest revolt? hagi de passar per una sèrie de carrers que no hauria de passar?
Defenso Rodalies Renfe per la Diagonal, per descongestionar els túnels actuals, i més sabent que pot connectar directe amb línies com la R4, o la futura L12, fins i tot també imagino la Línia del Vallès amb un ramal cap a Glòries per la diagonal per tal de descongestionar l'únic túnel que té, però fer donar tot aquest revolt a la Línia del Baix Llobregat per tal de fer forat a la Diagonal?
Aquest túnel que es reivindica ha d'estar al servei de les línies i les companyies, i aquestes al servei del ciutadà, no han d'estar les companyies al servei del túnel.
Aquest túnel no es fa per fer, pel simple plaer de foradar una avinguda, o per guanyar les eleccions, ha d'estar fet per escurçar camins, no desviar-los, i ha de ser una alternativa als túnels de Gràcia i Plaça Catalunya, no una novetat que complicarà el futur de la línia del Baix Llobregat, que prou complicat està ara que s'han fet tantes estacions i ningú ha pensat en el temps de viatge.
Desconeixia aquest aspectemetring wrote:Apart, vam decidir emetre el comunicat en nom del fòrum, i no de forma particular a nom d'en Santfeliuenc, perquè ell no volia posar-se medalles
Yo entiendo que está hablando de esa ruta que se propuso hace tiempo para L8 de que luego de Pl.España fuese a Francesc Macià, Joanic, Sagrada Familia y Glories, cosa que a mi tambien me parece un sinsentido, por que seria circunvalar media Barcelona para hacer un trayecto que en línea recta no se tardaria ni la mitad de tiempo.Santfeliuenc wrote:Hola,
Sigo sin entender lo que quieres decir, tras leer y releer el texto explicativo. ¿Cuál es exactamente el peligro que le ves al túnel de la Diagonal para perjudicar la línea del Baix Llobregat de FGC? yo no le veo ninguno. ya que la L8 es otra cosa distinta y se contemplaría aparte.Lluita1714 wrote:El traçat proposat per la Generalitat, per arribar la Línia del Baix Llobregat d'FGC, el Carrilet popularment, a Francesc Macià i Glòries proposa que aquesta línia puja a Entença, Gira per Travessera de Gràcia, i segueix per després baixar a la diagonal i morir a Glòries. Després es va refer el projecte i directament, des de Francesc Macià, faria la ruta sencera per la Diagonal.
Aquesta línia, encara que no ho sembli per la mala gestió, és una línia de rodalies, i el traçat ha de ser el més rectilini possible, per millorar el temps de viatge. Però resulta que ningú no se n'adona, es fixen més en la L8 que hi ha des de fa pocs anys, abans S3. És normal que si jo vull anar per exemple des de Manresa a Barcelona, finsitot cap al Maresme si algun dia s'ampllia, hagi de fer tot aquest revolt? hagi de passar per una sèrie de carrers que no hauria de passar?
Defenso Rodalies Renfe per la Diagonal, per descongestionar els túnels actuals, i més sabent que pot connectar directe amb línies com la R4, o la futura L12, fins i tot també imagino la Línia del Vallès amb un ramal cap a Glòries per la diagonal per tal de descongestionar l'únic túnel que té, però fer donar tot aquest revolt a la Línia del Baix Llobregat per tal de fer forat a la Diagonal?
Aquest túnel que es reivindica ha d'estar al servei de les línies i les companyies, i aquestes al servei del ciutadà, no han d'estar les companyies al servei del túnel.
Aquest túnel no es fa per fer, pel simple plaer de foradar una avinguda, o per guanyar les eleccions, ha d'estar fet per escurçar camins, no desviar-los, i ha de ser una alternativa als túnels de Gràcia i Plaça Catalunya, no una novetat que complicarà el futur de la línia del Baix Llobregat, que prou complicat està ara que s'han fet tantes estacions i ningú ha pensat en el temps de viatge.
Saludos,
Sergio
Ja estem en que si ho paga un o l'altre... quan lo important es que es faci, i doni un servei als usuaris.Lluita1714 wrote:3. Si ho paga la Generalitat, em nego a que sigui així fins que no es traspassi tot Rodalies, i, ja que ho paga la Generalitat, fins que no tinguem un finançament just, és a dir, com que no tindrem ni traspàs ni finançament, em nego a fer-ho si ens obliguen a pagar nosaltres.
Correcto, mi opinión es la misma, primero que lo hagan y luego que se peleen y se metan en juicios para ver si lo pagaba uno, el otro, los porcentajes que les corresponda pagar a cada uno, etc. pero que hagan lo que tienen que hacer y punto.Ecomobisostrans wrote:Ja estem en que si ho paga un o l'altre... quan lo important es que es faci, i doni un servei als usuaris.Lluita1714 wrote:3. Si ho paga la Generalitat, em nego a que sigui així fins que no es traspassi tot Rodalies, i, ja que ho paga la Generalitat, fins que no tinguem un finançament just, és a dir, com que no tindrem ni traspàs ni finançament, em nego a fer-ho si ens obliguen a pagar nosaltres.
En principi, teniu raó, però ja sabeu què vol dir això a la pràctica. Madrid s'inventarà que la Disposició Addicional 3a no serà vàlida per a aquest supòsit per algun motiu que trauran oportunament, i aquí ens quedarem amb l'alternativa: o pagar-ho de la nostra butxaca i hipotecar altres actuacions necessàries, o esperar que el gran benefactor s'il·lumini i llenci alguns cacauets a les mones.Santfeliuenc wrote:Correcto, mi opinión es la misma, primero que lo hagan y luego que se peleen y se metan en juicios para ver si lo pagaba uno, el otro, los porcentajes que les corresponda pagar a cada uno, etc. pero que hagan lo que tienen que hacer y punto.Ecomobisostrans wrote:Ja estem en que si ho paga un o l'altre... quan lo important es que es faci, i doni un servei als usuaris.
Hi estic d'acord.Guigui wrote: En principi, teniu raó, però ja sabeu què vol dir això a la pràctica. Madrid s'inventarà que la Disposició Addicional 3a no serà vàlida per a aquest supòsit per algun motiu que trauran oportunament, i aquí ens quedarem amb l'alternativa: o pagar-ho de la nostra butxaca i hipotecar altres actuacions necessàries, o esperar que el gran benefactor s'il·lumini i llenci alguns cacauets a les mones.
Catalunya només serveix per a salvar els mobles. Quan les coses van ben dades, se'ns poden rifar tranquil·lament a la cara.