Page 47 of 221

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Tuesday 23/06/2009 18:38
by mikado
metring wrote:Si això no és fer les coses improvisant, que baje Dios y lo vea...
El problema ve dels estudis previs que se'n van fer al seu dia. Molta gent (enginyeries, tècnics, administració licitadora) hauria de respondre d'ells. Perque n'hi han que són verdaders nyaps amb totes les lletres, vaja q són irrealitzables o simplement Alícia al pais de les meravelles.

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Tuesday 23/06/2009 18:41
by BB9200
També com sempre el voler anar ràpid fent les obres (que jo no recordi malament, es volia inaugurar TOTA la L9 al 2009). Com diu el refrany: Vísteme despacio, que tengo prisa. També ha passat el mateix en altres obres, i també a BCN, i ferroviàries...

Inicialment, el 2004

Posted: Tuesday 23/06/2009 18:50
by Guigui
BB9200 wrote:(que jo no recordi malament, es volia inaugurar TOTA la L9 al 2009)
Quan va saltar la notícia a la premsa, a la tardor del 1999, es parlava del 2004. Il·lusos...

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Tuesday 23/06/2009 18:55
by BB9200
Clar, llavors jo no sabia cap informació... xD .
Per cert, notícia relacionada (i que suposadament acabarà tardant més en fer la L9):
Retira 100 millones de la construcción de la L9
La Generalitat reducirá su presupuesto 900 millones para hacer frente al déficit
Montilla y Castells, tras el Consell de Govern esta mañana.
Reducirán el gasto en personal limitando la convocatoria de nuevas plazas
'Ningún funcionario público perderá su lugar de trabajo', aclara Castells



Ante la evidencia de que el déficit se ha disparado en los últimos presupuestos, alcanzado los 4.862 millones en el ejercicio de 2008, la Generalitat ha decidido empezar a apretarse el cinturón. En total, el plan del conseller Castells es reducir el presupuesto vigente en 900 millones de euros.

Del total de la reducción, la mayor parte -850,2 millones de euros- se prevé alcanzar mediante una reducción del gasto ya presupuestado que se repartirá de la siguiente manera:

100 millones menos, repartidos de manera proporcional según el presupuesto inicial de cada departamento.
100 millones de euros menos para Icercat, la empresa encargada de la construcción de la Línea 9 de Metro.
50 millones de reducción de las transferencias a las entidades vinculadas a los diferentes departamentos.
600 millones de reducción que se repartirán de manera proporcional entre los distintos departamentos teniendo en cuenta el presupuesto ajustado (presupuesto inicial menos gastos "irreducibles", como los conciertos, el gasto en R+D+I o el destinado a las universidades, entre otras excepciones) de cada uno de ellos.
Los otros 50 millones de euros se reduciran del gasto en personal del Govern. Eso sí, "ningún funcionario público perderá su lugar de trabajo", tal y como ha querido aclarar el conseller d'Economia. Así, reducirán el presupuesto limitando la convocatoria de nuevas plazas que ya estaban calculadas como gasto en el presupuesto.

Castells responde así a la protesta que se ha celebrado esta mañana, donde unos 150 delegados de los funcionarios de la Generalitat se han concentrado en Barcelona en contra del posible recorte del 3% de la plantilla administrativa, que temían que pudiera ser aprobado por el Govern y que afectaría a unos 1.000 puestos de trabajo.
De: http://www.elmundo.es/elmundo/2009/06/2 ... 59268.html

Ignorància supina

Posted: Tuesday 23/06/2009 20:26
by Guigui
Retira 100 millones de la construcción de la L9

[...]

100 millones de euros menos para Icercat, la empresa encargada de la construcción de la Línea 9 de Metro.
Simplisme del més pur, al límit de l'insult a la intel·ligència. Aquests escrevents què es pensen, que Ifercat no es dedica a res més que fer la L9?

:martell2
[...] en contra del posible recorte del 3% de la plantilla administrativa [...]
De què em sonarà aquest percentatge?

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Saturday 27/06/2009 18:42
by BCN2008
Atenció al video que he trobat al youtube, que conté un passeig virtual per una estació de la L9.
http://www.youtube.com/watch?v=w_9dpn0tfAQ

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Saturday 27/06/2009 21:35
by pol
Al meu blog que esta a la meva firma hi trobareu fotos.

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Wednesday 01/07/2009 0:25
by Ricard
BB9200 wrote:Clar, llavors jo no sabia cap informació... xD .
Per cert, notícia relacionada (i que suposadament acabarà tardant més en fer la L9):
Retira 100 millones de la construcción de la L9
La Generalitat reducirá su presupuesto 900 millones para hacer frente al déficit
Montilla y Castells, tras el Consell de Govern esta mañana.
Reducirán el gasto en personal limitando la convocatoria de nuevas plazas
'Ningún funcionario público perderá su lugar de trabajo', aclara Castells



Ante la evidencia de que el déficit se ha disparado en los últimos presupuestos, alcanzado los 4.862 millones en el ejercicio de 2008, la Generalitat ha decidido empezar a apretarse el cinturón. En total, el plan del conseller Castells es reducir el presupuesto vigente en 900 millones de euros.

Del total de la reducción, la mayor parte -850,2 millones de euros- se prevé alcanzar mediante una reducción del gasto ya presupuestado que se repartirá de la siguiente manera:

100 millones menos, repartidos de manera proporcional según el presupuesto inicial de cada departamento.
100 millones de euros menos para Icercat, la empresa encargada de la construcción de la Línea 9 de Metro.
50 millones de reducción de las transferencias a las entidades vinculadas a los diferentes departamentos.
600 millones de reducción que se repartirán de manera proporcional entre los distintos departamentos teniendo en cuenta el presupuesto ajustado (presupuesto inicial menos gastos "irreducibles", como los conciertos, el gasto en R+D+I o el destinado a las universidades, entre otras excepciones) de cada uno de ellos.
Los otros 50 millones de euros se reduciran del gasto en personal del Govern. Eso sí, "ningún funcionario público perderá su lugar de trabajo", tal y como ha querido aclarar el conseller d'Economia. Así, reducirán el presupuesto limitando la convocatoria de nuevas plazas que ya estaban calculadas como gasto en el presupuesto.

Castells responde así a la protesta que se ha celebrado esta mañana, donde unos 150 delegados de los funcionarios de la Generalitat se han concentrado en Barcelona en contra del posible recorte del 3% de la plantilla administrativa, que temían que pudiera ser aprobado por el Govern y que afectaría a unos 1.000 puestos de trabajo.
De: http://www.elmundo.es/elmundo/2009/06/2 ... 59268.html
Cada vegada està més clar que els projectes fets a corre-cuita, sense estudis suficients i amb traçats susceptibles d'alcaldades i maniobres poc explicables són projectes extremadament cars que van en detriment d'altres. Això de la línia 9 ens està passant factura, i és una pena perquè és una secció fonamental, al menys la part badalonina, de Santa Coloma, l'Hospitalet i arc de la Ronda del Mig de BCN.

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Friday 03/07/2009 9:44
by Danzig
Un molt bon dossier informatiu de la línia 9, trobat per Mentalpower de SSC:

https://intranet.upc.edu/e-informacions ... linia9.pdf

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Monday 13/07/2009 15:41
by metring
Carta molt interessant d'un lector de La Vanguardia:

http://www.lavanguardia.es/lv24h/200907 ... 99911.html

Planear bien las infraestructuras

IKER GUIMARÃES | Barcelona | 13/07/2009 | Actualizada a las 15:23 | Participación


Espero que alguien haya pensado en que la futura estación de metro del Camp Nou de la Línea 9 tenga más de dos andenes, tal y como ocurre en bastantes ciudades donde el tren o metro para en grandes estadios deportivos, como en París, Berlín, Boston, etc.

Esto se hace necesario, pues no todos los trenes tienen por qué ir hasta el final de la línea cuando el 95% de lo usuarios se paran en dicha estación, con el consiguiente ahorro de energía al no circular hasta el final. Además, si un convoy tarda en vaciarse no obstruye la línea que puede seguir circulando.

Espero que esta vez si hayan pensado en ello y construyan una infraestructura suficientemente grande, no como en otras veces (Ronda Litoral, Tunel de Vallvidrera, Eix Transversal, etc). Además la zona lo permite perfectamente, en términos de dificultad de construcción.

Via addicional a Viena

Posted: Monday 13/07/2009 15:49
by Guigui
De fet, l'estació "Stadion" de la U2 vienesa, que es troba al costat de l'Ernst-Happel-Stadion (entre d'altres, escenari de la final de l'Eurocopa 2008) té una tercera via per a esdeveniments massius a l'estadi. Només un exemple.

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Monday 13/07/2009 15:51
by BCN2008
Tenim una nova pagina de la L9 a gencat:
http://www.gencat.cat/L9
En gran part s'assembla a l'antiga, només té mes fotos i infromació de les estacions.

Re: Via addicional a Viena

Posted: Monday 13/07/2009 16:06
by victorcasta
Guigui wrote:De fet, l'estació "Stadion" de la U2 vienesa, que es troba al costat de l'Ernst-Happel-Stadion (entre d'altres, escenari de la final de l'Eurocopa 2008) té una tercera via per a esdeveniments massius a l'estadi. Només un exemple.
No cal anar tan lluny. L'estació de metro que hauria de servir l'Estadi Olímpic de Madrid, en cas que fos ciutat olímpica, té 4 vies i 3 andanes amb una de central enorme.

Foto andanes Estadio Olímpico

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Monday 13/07/2009 16:07
by metring
Jolín, doncs a veure si aquí es posen les piles, i fan una cosa ben pensada d'inici a fi!!!

L9 i coses ben pensades

Posted: Monday 13/07/2009 16:17
by Guigui
metring wrote:Jolín, doncs a veure si aquí es posen les piles, i fan una cosa ben pensada d'inici a fi!!!
La L9 i cosa ben pensada d'inici a fi, són antagòniques per definició. Així que ja sabeu què toca...

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Monday 13/07/2009 16:34
by cristian26
BCN2008 wrote:Tenim una nova pagina de la L9 a gencat:
http://www.gencat.cat/L9
En gran part s'assembla a l'antiga, només té mes fotos i infromació de les estacions.
Sembla irònic que indiqui correspondència amb la R10. :bleah

La ziga-zaga més llarga d'Europa

Posted: Monday 13/07/2009 16:45
by Guigui
I la confusió sobre la Torrassa es fa cada cop més gran: no indica correspondència amb la R2.

Ara, la "ziga-zaga més llarga d'Europa" a la portada queda de primera.

Re: Via addicional a Viena

Posted: Monday 13/07/2009 20:31
by pol
victorcasta wrote:
Guigui wrote:De fet, l'estació "Stadion" de la U2 vienesa, que es troba al costat de l'Ernst-Happel-Stadion (entre d'altres, escenari de la final de l'Eurocopa 2008) té una tercera via per a esdeveniments massius a l'estadi. Només un exemple.
No cal anar tan lluny. L'estació de metro que hauria de servir l'Estadi Olímpic de Madrid, en cas que fos ciutat olímpica, té 4 vies i 3 andanes amb una de central enorme.

Foto andanes Estadio Olímpico
Crec que aixó es degut al canvi de tren que s'ha de fer de la línia 7 a la línia 7b (metroeste), igual que a Tres Olivos.

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Monday 13/07/2009 21:29
by victorcasta
Hi ha altres estacions a la xarxa del metro de Madrid on s'ha de fer transbord a una sublínia i no són tan grans. L'estació es va construir amb dimensions per poder absorbir tot el flux de gent que utilitzaria el metro en unes olimpiades.

Re: Seguiment de les obres de la L9

Posted: Tuesday 14/07/2009 12:29
by BCN2008
Video del vestíbul de Singuerlin.
Aquí ja hi han posat les maquines de vendre bitllets i les validadores. Cada cop queda menys. A veure si trobo algo de Can Zam.