FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera
Posted: Wednesday 26/07/2017 13:58
Llegiu la nota que apareix a la piulada, es reobre l'aeri! (sembla, parlen de cessió...)
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
No sé... La explicación oficial me parece algo ambigua.metring wrote:Llegiu la nota que apareix a la piulada, es reobre l'aeri! (sembla, parlen de cessió...)
Eh que si?Renfe445 wrote:No sé... La explicación oficial me parece algo ambigua.metring wrote:Llegiu la nota que apareix a la piulada, es reobre l'aeri! (sembla, parlen de cessió...)
Que mencionan lo del Aeri pero para "otros usos"...metring wrote: Eh que si?
Vosaltres què enteneu?
Per a fer tirolina? Per a estendre roba?Renfe445 wrote:Que mencionan lo del Aeri pero para "otros usos"...metring wrote: Eh que si?
Vosaltres què enteneu?
Aunque sería muy rentable que en un cable sea tirolina y en otro un tendedero gigante.metring wrote:Per a fer tirolina? Per a estendre roba?
Exactamente paso eso, colocaron la estacion en lo que hiba a ser un nuevo futuro barrio de esparraguera con no se cuantas casas y nose cuantos habitantes nuevos y al final nada de nada les peto la burbuja y la gente del centro de esparraguera tenia lejos la estacion y claro en este caso la Hispano Igualadina ofrecia y ofrecera un servicio mas rapido que bajar a por el Tren y despues montarse en el caracol de FGC que aparte de lento para en Todas las estaciones y tardas mucho a Barcelona, vale que quizas no todo el mundo deba llegar a Barcelona pero se quedaron muy cortos de viajeros y por eso cerraron el Aeri.davida wrote:Podien fer a l'estacio de l'Aeri a Esparraguera un monument a la especulació immobiliària per recordar a tots que les infraestructures son per servir als ciutadans no per la especulació. Amb una estació a Esparreguera on tothom sap que tindria que estar avui encara funcionaria.
Milios euros tirats a la basura gracies a la especulació.
Espero que posin alguna cabina més, a part d'aquestes dues. El gran problema des de fa uns anys al Telecabina de Coma del Clot és que a l'anar les cabines juntes, fins que no arribaven les següents t'has d'esperar ben be uns minuts, i en dies d'afluència a l'estiu es feia bastanta cua. En canvi, amb un sistema de cabines continues i equidistants entre elles crec que es podria guanyar molta fluidesa. Ara bé, com diuen, per això s'hauria de canviar sencer el sistema del telecabina, i es necessitarien unes reformes importants també a les estacions (en el sistema de TC desembragable, el circuit del cable es a una velocitat constant, i les cabines a l'arribar a les estacions es "desenganxen" del cable, i mitjançant un suport guia i uns pneumàtics, són mogudes a través d'aquest suport -el mateix funcionament que els telecadires moderns de les estacions d'esquí).UT440_132M wrote:Pel que tinc entès, seran les cabines que aniran a parar al Telecabina de Núria. Aquelles cabines clamen un canvi urgent, algunes fins i tot queden amb les portes obertes ben bé un pam. Desconec quin sistema feia servir aquest aeri d'Esparreguera. Però si era Dopplemyer, caldrà canviar tota la infraestructura del Telecabina Coma del Clot, ja que si mal no recordo, fa servir un sistema Pulsé.
Aquest seria el sistema Dopplemyer
Diari de Girona, 27 de juliol de 2017 wrote: Ferrocarrils de la Generalitat renova el telecabina de Vall de Núria
Per al projecte s'utilitzaran les cabines de l'Aeri Olesa de Montserrat a Esparraguera, en desús des del 2012
[...]
De l'aeri Olesa- Esparraguera quedaran només la infraestructura bàsica: estacions, pilones (i no sé si el motor), doncs s'emporten cablejat i cabines.genissimon wrote:Diari de Girona, 27 de juliol de 2017 wrote: Ferrocarrils de la Generalitat renova el telecabina de Vall de Núria
Per al projecte s'utilitzaran les cabines de l'Aeri Olesa de Montserrat a Esparraguera, en desús des del 2012
[...]
Regió-7, 3 d'agost de 2017 wrote: L’aeri que no vola
Ja deuen saber aquell acudit del candidat que es presenta en un poble i diu: «si m’elegiu com a diputat, tindreu un pont». «És que aquí no hi ha riu!», responen els presents. «Doncs també tindreu un riu», replica el candidat, impertorbable.
[...]
No es pot desviar una línia de regionals per a servir un Telefèric que portaria dos persones (per això està tancat), i que ves a saber quin és el seu destí. Aquesta línia ha de parar a Martorell i prou, que te un bonic intercanviador a mig fer i infrautilitzat.Carlos González wrote:Si l'aeri torna a posar-se en marxa, serà bo que per el traçat Lleida-Cervera-Igualada... passi per Esparreguera parant per l'aeri, així els dos serveis estàn connectats
Buenas,Miquel wrote:No es pot desviar una línia de regionals per a servir un Telefèric que portaria dos persones (per això està tancat), i que ves a saber quin és el seu destí. Aquesta línia ha de parar a Martorell i prou, que te un bonic intercanviador a mig fer i infrautilitzat.Carlos González wrote:Si l'aeri torna a posar-se en marxa, serà bo que per el traçat Lleida-Cervera-Igualada... passi per Esparreguera parant per l'aeri, així els dos serveis estàn connectats