Page 1 of 1
Modernización de los trenes AVE de la línea Madrid-Sevilla
Posted: Thursday 05/10/2006 17:16
by JaMiRo!
Modernización de los trenes AVE de la línea Madrid-Sevilla
De la pàgina web d'
ALSTOM
ALSTOM está desarrollando los trabajos de modernización en los talleres de mantenimiento de Renfe en La Sagra (Toledo)
El pasado 6 de Septiembre, la Ministra de Fomento Magdalena Álvarez visitó los talleres de Renfe en La Sagra (Toledo) en donde se están llevando a cabo la modernización de las unidades del AVE S-100 de la línea Madrid-Sevilla.
La Directora de Alta Velocidad de Renfe, Magdalena Bodelón, presentó a la Ministra un vídeo en 3D del proyecto de modernización de estos trenes, que iniciaron su servicio en 1992 en la línea Madrid-Sevilla y que desde entonces han prestado servicio con total satisfacción.
ALSTOM está desarrollando los trabajos de modernización en los talleres de mantenimiento de Renfe que comprenden la sustitución de todo el interiorismo del tren, incluidos, la cafetería, los sistemas de entretenimiento: vídeo, Internet, monitores, servicio de información al viajero, etc. Todo el revestimiento interior, maleteros verticales y horizontales, adecuación de zonas para personas con movilidad reducida y todos los WC.
El nuevo interiorismo está diseñado de acuerdo con los nuevos estándares de materiales y calidades de Renfe Operadora para su flota de Alta Velocidad: S-102, S-103 y S-100 que aporta mayor confort a los pasajeros.
Exteriormente las unidades aplicarán los nuevos diseños corporativos de Renfe.
La entrega de la primera unidad está prevista para finales de año.
Venga...
Posted: Thursday 05/10/2006 19:31
by Santfeliuenc
Hola,
Pues nada, nada, a ver ese video, esas fotos, esas modificaciones, venga, venga...
Saludos,
Sergio
¡Ue!
Posted: Thursday 05/10/2006 23:55
by JaMiRo!
Santfeliuenc wrote:Hola,
Pues nada, nada, a ver ese video, esas fotos, esas modificaciones, venga, venga...
Saludos,
Sergio
Si me cogen en ALSTOM, pues igual los pongo porque significará que tendré acceso...
L'AVE S-100 torna a neixer
Posted: Friday 08/12/2006 15:53
by Ferrovi
Posted: Friday 08/12/2006 18:40
by aim
Els AVE sempre m'han agradat més amb els colors blaus, no sé, els queda millor que el lila...
Posted: Friday 08/12/2006 18:48
by aarongilp
Que wapo!!! Li afavoreix molt la decoració!!! (i no és conya) I els seients marrons...el tò no és el més apropiat però almenys no és el verd/blau aquell que acusa el pas del temps (aquests també l'acusaran, ja ho sé). A mi em sembla bé...
Posted: Saturday 09/12/2006 8:23
by megapauer
Ahir vaig anar i tornar a Sevilla i realment els serie 100 comencen a estar una mica gastadets per dins. Són més de 14 anys d'us intensiu com gairebé cap altre tren de Renfe. L'interior, tot i que a mi m'agrada, comença a veure's deixat.
De tornada, em va tocar un seient d'aquells que duien el parxís i la oca. Serà molt bonic per la nena que anava amb els pares al meu costat, però el fet de no tenir una tauleta em va tocar treballar tot el viatge amb el portàtil a la falda i amb el risc de que la neneta dels ... m'hi f*tés un cop (per dos vegades que vaig haver d'aparlar-lo).
Així doncs, de cara a que durin 15 anys més em sembla correcta la renovació interior tot i que trobaré a faltar les tapisseries fosques, molt més sofertes que les de colors clars de cara a l'ús continuat.
Posted: Sunday 10/12/2006 17:42
by javi82
A la notícia de la web d'Alstom diu:
"La Directora de Alta Velocidad de Renfe, Magdalena Bodelón, presentó a la Ministra un vídeo en 3D del proyecto de modernización de estos trenes, que iniciaron su servicio en 1992 en la línea Madrid-Sevilla y que desde entonces han prestado servicio con total satisfacción."
I a sant YouTube tenim el vídeo de la ministra:
http://www.youtube.com/watch?v=dFWHIdU0z1o
Posted: Sunday 10/12/2006 17:52
by aarongilp
Doncs queden bé les modificacions...a mi m'agraden, sobre tot a la classe Club.
Posted: Sunday 10/12/2006 18:03
by Ferrovi
A mi també, trobo molt bona idea lo del lavabo per a minusvàlids, els seients de cuir... està bé, ara, la meva pregunta es, els anecs i els 103 seran així per dins?
percert, em va agradar molt la transpormació de la pintura del tren al principi, immagineu que l'ave entri a una estació de Adif, i passi a ser verd, del color de la empresa...
Posted: Sunday 10/12/2006 19:20
by aarongilp
Ferrovi wrote:A mi també, trobo molt bona idea lo del lavabo per a minusvàlids, els seients de cuir... està bé, ara, la meva pregunta es, els anecs i els 103 seran així per dins?
Justament dels ànecs i dels Velaro s'ha agafat aquest tipus de decoració interior. Potser hi ha algun tipus de canvi en la coloració dels seients de turista i preferent, però poca cosa més.
Posted: Sunday 10/12/2006 22:12
by Jordi Freixas
Però als ànecs també els portaran a taller??? Si són nous!!!!
I s'en farà alguna cosa de tot l'interiorisme vell? Es pot aprofitar per altres trens, per alguna reforma d'aquestes que fan a vegades, o ja directament ho llencen?
Posted: Sunday 10/12/2006 22:17
by aarongilp
Jordi Freixas wrote:Però als ànecs també els portaran a taller??? Si són nous!!!!
No has llegit que dic que ja ho són, així?? Ho són des que van sortir de fàbrica...
Jordi Freixas wrote:I s'en farà alguna cosa de tot l'interiorisme vell? Es pot aprofitar per altres trens, per alguna reforma d'aquestes que fan a vegades, o ja directament ho llencen?
La resposta més òbvia, tenint en compte que és renfe...quina és?
Posted: Sunday 10/12/2006 23:26
by Jordi Freixas
aarongilp wrote:Jordi Freixas wrote:Però als ànecs també els portaran a taller??? Si són nous!!!!
No has llegit que dic que ja ho són, així?? Ho són des que van sortir de fàbrica...
Jordi Freixas wrote:I s'en farà alguna cosa de tot l'interiorisme vell? Es pot aprofitar per altres trens, per alguna reforma d'aquestes que fan a vegades, o ja directament ho llencen?
La resposta més òbvia, tenint en compte que és renfe...quina és?
1- Sí... ja havia llegit la teva resposta, però em referia a que igualment potser són encara massa nous per fer-hi alguna reforma.
2- Llençar-ho.
Posted: Sunday 10/12/2006 23:31
by javi82
És q a veure, ni als Patos ni als Velaros li faran cap reforma, uns són nous i els altres encara ni els han posat en servei... Nomès cal veure fotos seves per a veure q la reforma dels 100 el q pretén és equiparar-los en interiors a aquests AVE de segona generació:
Talgo 102
Clase Club - Seients de cuir 2+1
Clase Preferente - Seients 2+1
Cafeteria
Clase Turista - Seients 2+2
Siemens 103
Clase Club - Seients de cuir 2+1
Clase Preferente - Seients 2+1
Cafeteria
Clase Turista - Seients 2+2
Clase Turista - Seients 2+2, amb vistes a la cabina
Fotos extretes de railfaneurope.net
Millora de les unitats 100 de l'AVE Madrid Sevilla.
Posted: Saturday 29/12/2007 18:21
by viscaelcat
Posted: Saturday 29/12/2007 20:38
by pol
Jo en una revista vag veure els interiors i eren vermells, potser eren les sales de reunions