¿A on creieu que tindria que arribar la L3?
Posted: Wednesday 31/12/2008 13:59
Voteu!
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
victorcasta wrote:Trinitat Vella!
I per què no arriba a Can Zam?victorcasta wrote:Trinitat Vella!
També pot ser, però és molt més urgent que arribi a Trinitat Vella.MetroBCN wrote:I per què no arriba a Can Zam?
Millor fins a Bon Pastor, i allà connectar amb la L9 i la L10.MetroBCN wrote:I per què no arriba a Can Zam?victorcasta wrote:Trinitat Vella!
http://img443.imageshack.us/img443/111/metro2015dt5.png
Peró Bon Pastor queda ja una mica lluny de Trinitat Nova...victorcasta wrote:Millor fins a Bon Pastor, i allà connectar amb la L9 i la L10.MetroBCN wrote:I per què no arriba a Can Zam?victorcasta wrote:Trinitat Vella!
http://img443.imageshack.us/img443/111/metro2015dt5.png
Aquí està la gràcia: cobreixes una zona més àmplia i desabastida. No hi havia caigut abans...MetroBCN wrote:Peró Bon Pastor queda ja una mica lluny de Trinitat Nova...
I Sant Feliu queda força lluny de la Diagonal...MetroBCN wrote:Peró Bon Pastor queda ja una mica lluny de Trinitat Nova...
Doncs, jo deixaria la L3 a Trinitat Vella o a Can Zam, i la L4 a La Pau que vagi per zona maquinista, fem una parada a la maquinista i que pugi fins a Trinitat Nova i fem la L4 circular.victorcasta wrote:o fins i tot pensar en dur-la fins a La Pau, per enllaçar amb L2 i L4 (i tancar un cercle L3+L4)MetroBCN wrote:Peró Bon Pastor queda ja una mica lluny de Trinitat Nova...
Primer, la L4 arribarà a Sagrera-Meridiana (o Meridiana, segons una proposta més sensata d'en Santfeliuenc).MetroBCN wrote:Doncs, jo deixaria la L3 a Trinitat Vella o a Can Zam, i la L4 a La Pau que vagi per zona maquinista, fem una parada a la maquinista i que pugi fins a Trinitat Nova i fem la L4 circular.
Tens raó, la L4 ha de desapareixer per que les zones que pasa ja són comunicades, menys una part de el litoral.Guigui wrote:Primer, la L4 arribarà a Sagrera-Meridiana (o Meridiana, segons una proposta més sensata d'en Santfeliuenc).MetroBCN wrote:Doncs, jo deixaria la L3 a Trinitat Vella o a Can Zam, i la L4 a La Pau que vagi per zona maquinista, fem una parada a la maquinista i que pugi fins a Trinitat Nova i fem la L4 circular.
Segon, tancar la L4 tal com está ara per fer-ne una línia circular és fer-ho perquè sí. El traçat és horrorós, amb correspondències escasses i llargues i corbes tancadíssimes. La L4, tal com existeix ara, hauria de desaparèixer, ser trossejada per crear noves línies o afegir trams a línies ja existents. Per exemple:
- Tram Meridiana-Barceloneta: juntar-lo amb el tram L3 Drassanes-Zona Universitària; la L3 actual quedaria limitada a Drassanes
- Tram Barceloneta-Urquinaona: afegir-lo a la B-V (L6) d'FGC
- Tram Urquinaona-Pg. de Gràcia: fora de servei
- Tram L11-Trinitat Nova-Pg. de Gràcia: continuar-lo sota Consell de Cent, Urgell i aprofitar túnel en futur desús de la L2 St. Antoni-Paral·lel