Configuració d'intercanviadors a Barcelona
Posted: Friday 29/05/2009 2:35
Fil procedent d'aquest altre: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=9252
D'altra banda, passant més línies per Catalunya no és atapeir de gent aquell lloc, sinó distribuir més millor el trafic de viatgers que dona el centre de Barcelona. No és preocupant si la gent no té com a orígen/destinació Catalunya, és preocupant la gent que va per les andanes i passadissos d'aquest enllaç, que són els que sí tenen com a destinació/enllaç/orígen, tal lloc, però hem de crear enllaços centralitzats per evitar molts transbordaments a la gent.
L'ampliació de la L8 cap a l'Av. Tibidabo no ha de passar, necessàriament, per Plaça Catalunya.437.001 wrote:Pensa que segons el que dius, dupliques traçats. Cert que amb el futur tunel de Renfe es duplicaria traçat amb FGC entre Francesc Macià i Glòries, però és que tu proposes posar encara més trànsit per sota plaça Catalunya, quan el que cal és fer és crear altres trajectes que evitin plaça Catalunya perquè sinó no s´hi podrà passar de tanta gent...Lluita1714 wrote:
Ostres, es veritat, no havia pensat en l'alçada de l'andana, però no té perquè.
Al tram Plaça Espanya Plaça Catalunya, no hi hauria d'haver cap estació (excepte les ja citades) i tot en via d'ample mètric. Plaça Catalunya seria l'actual, dues vies per la L-A i dues per a la L-V, en el benentès, que ja deixaria de ser terminal. Al tram Catalunya-Glòries no hi haurien parades (de manera que no calen aquestes andanes en doble alçada, no se com es farien), un túnel amb doble ample, i a Glòries es dividirien els dos amples per que cadascun d'ells tinguin dues vies (respectives andanes) i un cul de sac.
D'altra banda respecte als plans del periódico... no m'acaba de convèncer. si hagés de perllogar la L8 seria cap a la L7... agafant el tram independent de la L7.
del que es tracta és de crear un efecte xarxa, que la xarxa de TP a bcn no estigui tan centralitzada a Diagonal/Provença, Passeig de Gràcia, Pl. Catalunya/Urquinaona/Universitat.
D'altra banda, passant més línies per Catalunya no és atapeir de gent aquell lloc, sinó distribuir més millor el trafic de viatgers que dona el centre de Barcelona. No és preocupant si la gent no té com a orígen/destinació Catalunya, és preocupant la gent que va per les andanes i passadissos d'aquest enllaç, que són els que sí tenen com a destinació/enllaç/orígen, tal lloc, però hem de crear enllaços centralitzats per evitar molts transbordaments a la gent.