Olesa-Barcelona amb els nous horaris

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Post Reply
deneru
N3
N3
Posts: 21
Joined: Friday 02/12/2005 18:39
Location: BCN,NRT

Olesa-Barcelona amb els nous horaris

Post by deneru »

Hola

En el meu blog us deixo una comparació d'horaris per anar d'Olesa a Barcelona (i tornada) fent tota mena de combinacions.

http://tarrazona.net/personal/index.php ... &Itemid=52
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Re: Olesa-Barcelona amb els nous horaris

Post by Mako448 »

Els autobusos Julià em sembla que guanyaran uns quants viatgers mès.

I el mateix amb la Hispano Igualada.
jvile
N3
N3
Posts: 32
Joined: Sunday 15/05/2005 11:08
Location: Olesa de Montserrat

Re: Olesa-Barcelona amb els nous horaris

Post by jvile »

El que ens han fet aquests de FGC a Olesa i Abrera es una autèntica estafa. I la doble via per a quèla deuen voler? si amb 3 trens a la hora no els i fa falta pas.
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Re: Olesa-Barcelona amb els nous horaris

Post by Trenscat »

Doncs tal com dieu, la gent agafarà més els autobusos del Julià. Ara només falta que aquests ampliin freqüències i si a més posen carril bus a l'entrada a Barcelona a l'autopista ja segur que el guany de viatgers serà total...
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Engany...

Post by JaMiRo! »

La doble via, per fer bonic suposo...Espero que aquests "nous horaris" siguin provisionals, perquè si no la gent buscarà alternatives en transport públic o privat.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Crec que no n'hi ha per tant. Ja fa més de 10 anys que a Terrassa i Sabadell els hi van treure els semidirectes per a poder incrementar les freqüències, i ja es pot veure l'èxit que té la línia dels Ferrocarrils.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Re: Olesa-Barcelona amb els nous horaris

Post by aarongilp »

Però no és el mateix en un trajecte de com a molt 45 minuts (i a BCN es salta 3 parades) que en un de vora hora i quart / hora i mitja.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Olesa-Barcelona amb els nous horaris

Post by victorcasta »

I al Llobregat també se salta 3 parades. Però el que vull dir és que caldrà veure si la gent valora més el fet de tenir més freqüència i no haver d'esperar tant per al proper tren en contrapartida d'afegir-hi 10 minuts al temps de viatge.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re:

Post by UT596001 »

victorcasta wrote:Crec que no n'hi ha per tant. Ja fa més de 10 anys que a Terrassa i Sabadell els hi van treure els semidirectes per a poder incrementar les freqüències, i ja es pot veure l'èxit que té la línia dels Ferrocarrils.
Home, en el cas de la línia del Vallès ara es triga el que trigaven abans els semidirectes. En el cas del carrilet no és així, ni molt menys.
josep_serre
N9
N9
Posts: 2158
Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contact:

Re: Olesa-Barcelona amb els nous horaris

Post by josep_serre »

En el cas de la línia del Vallès es triga una mica més del que trigaven abans els semidirectes, perquè es va fer coincidir el canvi d'horaris amb el canvi de material mòbil amb la qual cosa es va dissimular una cosa amb l'altra.

En el cas del Baix Llobregat tot i que hi va haver una millora en els temps de viatge amb els trens 213 aquesta ha quedat eclipsada per la creació de noves estacions.

De tota manera com ja s'ha dit en el cas del metro del Baix Llobregat aconseguir la velocitat comercial dels trens condicionarà molt més el seu èxit que en el cas del Vallès doncs les alternatives per carretera tant en transport públic com privat són molt més equiparables en el cas del transport públic i molt superiors pel transport privat mentre que en el cas del Vallès el context és molt més favorable al tren.

Malgrat tot el que s'ha aconseguit és una important millora.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”